0.3

2.1K 114 126
                                    

Yazım hataları olabilir

●●

Okul bahçesinde ki banklardan birinde oturmuş elimde 'asi ruhlar' diye harika bir felsefe kitabı okuyordum.

Bu kitap sayesinde insanlara ve olaylara bakış açım değişmişti ve okuduğum en iyi klasik kitapların arasına girmeyi başarmıştı.

Kitabımı odaklanmış bir şekilde okurken kafama yediğim basketbol
Topuyla başım acıyla geriye gidip geldi, elimde tuttuğum kitap yere düşmesiyle neye uğradığımı şaşırdım.

Kafama top yediğimden dolayı basketbol maçını izleyen bazı seyirciler ve takımdakiler gülerken ben daha
Olanları kavrayamamışken alazı birden
Karşımda görmemle ne yapacağımı bilemedim.

Alaz "iyi misin? " dedi yumuşak bir ses tonuyla.

Önümde eğilmiş kafama gelen topun vurduğu yere elini götürerek üstüne koydu yani elini elimin üstüne koydu!

O an bana bi anda kal gelmişti sadece alaza mal mal bakıyordum.

Alaz elimi tutup başımı tuttuğum yerden indirirken "İyi misin? " diyerek sorusunu tekrarladı bu halime gülümserken.

Yutkunmamak adına deli gibi uğraştım ama başarılı olamadım. Yutkundum.

Alazın gözleri bi an gözlerimden ayrılıp ademelmasıma indi ve anında
Gözlerini kaçırarak tekrar gözlerini gözlerime kenetledi.

Zar zor kendimi o andan kurtararak
"İyiyim" diye bildim fısıldarcasına.

"Kusura bakma yanlışlıkla oldu" dedi mahçup bir şekilde.

Ne kadar da düşünceli!

Ne diyorum lan ben!?

"Sorun değil" dedim kısaca.

Tekrar gözlerimiz birbirine
kenetlenmişken basketbol maçı yapan takım arkadaşları "Alaz, hadi gel artık! "
Ve "iyi işte yer cücesi, takma" vb. Şeyler diyorlardı.

Alaz yanlarına gitmeden önce
"Geliyorum! " deyip kocaman, seksi ve kaslı elleriyle saçlarımı karıştırarak
Ayağa kalkıp arkadaşlarının yanına gitti koşarak. E birde gülümsemeyi unutmamıştı bana bakarken.

Tekrar derince yuttkunduktan sonra
Hızla kendime gelmek için yerde duran kitabımı alıp ayağa kalkarak hızla erkekler tuvalatine gitmeye başladım.

Ne olmuştu bana böyle?

Neden nefes alış verişlerim hızlandı, sıcak bastı? Elim ayağam resmen birbirine girmişti alaz yüzünden. Ona kendimi çok kaptırıyorum ve bu hiç iyi değil.

Ben bu hikayenin sonunu biliyorum!
Her zaman mutsuz sonla biter, bu yüzden alaza çok fazla kapılmadan ondan uzaklaşmalıyım.

Kitap okuyan bir kişi birisiyle tanıştıktan sonra özellikle o kişiden böyle etkilenirse ileride neler olacağını az çok tahmin edebilir ve ben net bir şekilde neler olabileceğini biliyordum.

Alaz okulun popüler çocuğu tıpkı
Kitaplarda ilk başta zorba veya kötü karakter olan kişi gibi ve bende ona
Aşık olacak ezik bir aptalım.

Sonra olacakları size anlatmama bile gerek yok, tahmin edebiliyorsunuzdur eminim.

Hızla yüzüme soğuk suyu vurmamla kendime gelmeye çabaladım ve yanaklarımda toplanan sıcaklığı söndürmeye çalıştım ama pek başarılı olduğum söylenemez.

Aynaya baktığım da kıpkırmızı olmuş yanaklarımı görmemle utançla kafamı eğerek ofladım. Umarım alaz veya başka birisi bu halimi görmemiştir.

VAMPİR / GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin