0.9

1.4K 86 99
                                    

1 ay sonra

"Yiğit şu kumandayı versene bana"

Yiğit ve yamanın evine gelmiştim yiğit beni kaldığım yerden almıştı şimdiyse
Koltukta oturmuş film veya dizi bulmak için yiğitte kumandayı istemiştim ama
O kumandayı kafama fırlatmasıyla

"Lan! Doğru düzgün ver bir kere be salak herif! " diye bağırdım o mutfağa giderken.

Umursamıyorda şerefsiz.

Sinirle tam önüme dönecekken bir anda bana nah çekmesiyle gözlerimi sonuna kadar açtım.

Ne çok seviyor beni sinir etmeyi köpek!

Giydiğim terliği eğilerek elime aldığım gibi yiğite fırlattım, O da her zamanki gibi terlikten sıyrılarak kahkaha atarken mutfaktan içeri girdi.

Burnumdan solurken önüme dönerek
Televizyondan film bakınmaya başladım. Bir kaç dakika sonra yanıma yaman oturdu koltuğa atlayarak elindeki mısırları bana uzatırken

"Neden bu kadar agresifsin atlas? " diye sormasıyla "Agresif değilim! " dedim onu tersleyerek.

Kaseden mısırlardan yiyerken "Diğerleri ne zaman gelicek? " diye sordum.  Arda, sinan ve diğer yeni tanışacağım kişiler gelecekti.

Yaman "birazdan gelirler" dedikten hemen sonra kapının çalmasıyla "aha hatta bak geldiler bile " diyerek mutfakta ki yiğite bağırdı "Kapıya bak lan tembel teneke! "

Yiğit mutfaktan çıkarken homurdanmaya başladı "Diyene bak amına koyayım" diyerek kapıyı açtı.

Dün gece yeni tanıştığım insanlarla ve yiğitlerle deli gibi eğlenmiştim. Faruk, kerim, poyraz, hamza ve dilek diye bir kızla tanıştım. Nerdeyse ev dolup taşmıştı koltuklara bile zar zor sığmıştık.

Hatta yiğitle yaman, hamza ve ardayı yere atmışlardı, onlarda filmi öyle izlemişlerdi.

Yiyip içip sızmıştık. Yani onlar sızmıştı ben genel olarak çok içmediğimden dolayı ayıktım ve her biri yatağa ve koltuklara sürükleyerek üstlerini örttüm.

Hepsini taşımam 2 saatimi almıştı resmen. Ulan bunlar ne yiyip ne içiyorlar yoksa yediklerini mi sıçmıyorlar, şerefsizler!? Anlamış değilim.

Şimdiyse kendime yer yatağı hazırladım ve uyumaya çalışıyordum.

Tabii ne mümkün uyumam.

Bütün gece gözüme bir damla uyku girmedi. Kafamdaki düşünceler hiç susmamıştı. Benden ne saklıyorlarsa bu beni çıldırtıyordu.

🩸

"LAN Atlas kalk! Kalksana oğlum! "

Kulağımın dibinde bağıran yiğite içimden söverken onu duymazlıktan gelerek uyumaya çalıştım.

"Lan kalk aptal! Sınavın sonuçları açıklanmış KALK! "

duyduğum şeyle yattığım yerden uçarak kalktım. Daha kendime gelmeden ayağa kalktığım için tökezledim ama yiğit beni tutmasıyla
Yere yapışmamıştım.

"NE O GÜN BUGÜN MÜYDÜ LAN!? " Diye bağırarak etrafıma bakındım

"Bilgisayar nerede? Nereyi kazandım! "

Salona doğru koşarak bilgisayarımı aramaya başladım ve yamanın masada bilgisayarımı açmış bir şekilde bekliyordu diğerleri de onun başına toplanmış bana bakıyorlar.

VAMPİR / GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin