1.1

1.2K 60 80
                                    


"Atlas! Atlas aç gözlerini! "

"Bana bak gerizekalı hemen uyan yoksa gebertirim seni! '

Kafamın içinde yankılanan seslerle birlikte her tarafıma kaçmış suyu ağzımdan çıkartırken gözlerimi bir kaç saniyeliğine açtım.

Hissettiğim o iğrenç hisle zar zor gözlerimi açmayı başarabilmiştim.

Şuan kendimde olmasamda bazı şeyleri algılayabiliyordum.

Yaman ben gözlerimi açtığım gibi üstündeyken kendisini kenara attı ve
"Şükürler olsun" dediğini duydum.

Yiğit hızla yanıma gelerek "iyi misin lan salak! Yemin ederim bir şey olacak zanettim sana aptal embesil! "

Kendime zar zor gelmeye çalışırken
Uzandığım yerden doğruldum.

Etrafa Bakındığımda sahil'de olduğumuzu ve ben kumun üstünde oturuyordum.

Neler oldu bana? Niye herkes benim başımda toplandı ki? Ben bunları düşünürken yaman "Noldu sana? Nasıl boğulmayı becerdin? " dedi.

Boğulmak mı?

Ah evet! Hatırlıyorum!

Ben yüzerken birden birisi benim ayağımdan tutup suyun içine çekmişti ve ve bana saldırmaya kalkıştı beni az kalsın ısırıcaktı.

O kocaman sivri dişler ve kıpkırmızı parlayan gözleri vardı o kadının
Ama bu nasıl olur ki?

Yiğit "Cevap versene atlas? ne susuyorsun! " diyen yiğite döndüm.

Kafamın karışıklığıyla onlara olanları anlatmaya başladım sadece kırmızı ve sivri dişlerinin olduğunu söylemedim.

Söylediklerimden sonra yaman hızla kalkıp "öldürücem onları! " diye çıkışarak gideceği sıra ardalae onu tuttu.

"Kardeşim dur! Sakin ol bi her şey bi açıklığa kavuşsun o zaman yaparsın ne yapacaksan" dedi arda.

Dilek "Arda haklı, hem senin sakin olman gerekemez mi? Unutma sen liderimizsin böyle davranırsam her şey mahvolur yaman"

Ortalarında kalmış gibi neler olduğunu anlamaya çalışıyorum ama şuan beynim durmuş gibiyim.

Yiğit sessizliğini korurken yaman kendisini zar zor tutuyordu.

Hamza bana elini uzatmasıyla onun elini tutarak ayağa kalltım. Ayağa kalktığım an ilk balta dengem bozulsada hemen kendimi toparlayarak yaman döndüm.

"Birisi bana hemen burada neler olduğunu açıklayabilir mi? " dedim.

Artıl gerçekten sıkılmıştım her şeyin benden saklanmasından. Neyim ben ya enayi falan mı? Niye hiç kimse bana bir şey söylemiyor özellikle gerçekleri

Yiğit sessizliğini bozarak "Şimdi değil. Hamza sen atlası ev götürür müsün, kendisine gelsin ilk önce"

Yiğitin dediklerine sinirlenerek
"Hayır! " diye başladığım sözü yarım bırakmak zorunda kaldım.

Çünkğ boynumda ki alazın bana verdiği kolye yoktu! Nasıl yok ya! Düştümü yoksa denizin içinde!? Hayır hayır! Olmaz ya ben nasıl kaybederim?

"Hayır ya! Nasıl olur? "

Yaman, yiğit ve diğerleri kaşlarını çatarak bana bakıyorlardı ne olduğunu anlamaya çalışır gibi.

Arda "Ne oldu? " diye sormasıyla "Yok! Kolyem yok! " diye bağırdım

Yaman hızla yanıma gelerek "tamam sakin ol alt tarafı bir kolye" dedi ardından yiğitte yamana katılarak
"Aynen, denize düşmüştür alırız aynısından nolucak sakin ol"

VAMPİR / GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin