~3.BÖLÜM-Mezuniyet~

73 4 2
                                    

Tekrardan iyi okumalar dilerim. 💗🌟

Güne alarmım ile başladım. Yatağımdan homurdanarak zar zor kalktım. Telefonu elime alıp saate baktım. Bugün mezuniyet gece olucağı için neden alarm kurdum diye kendimi sorguya çektim.

Telefondan alarmı kapatıp kafamı yastığa koydum.

***
Gözlerime camımdan yansayan güneşin ışığı vurup öyle uyandım. Yatağımdan sinirle kalkıp perdeyi çektim. Odamın içinde sinirli dolaşıyordum. En ufak şeye sinirlenen biriyim. Odamdan çıkıp lavaboya doğru yürüdüm. Aynanın karşısında kendime bakmaya başladım. Gözlerimin rengi git gide değişiyordu nedenini bilmiyordum. Aynanın karşısında kendime bakmam bitince elimi yüzümü yıkamaya başladım. Elimi kurlayıp lavaboya çıktım. Mutfağa gelip kendime sağlıklı bir kahvaltı hazırlmaya başladım. Yumurta, zeytin, peynir ve çay kahvaltıyı hazırlayıp masaya koydum. Çayıda koyup kahvaltı yapmaya başladım.

Bugün yine çok fazla bir şeyler yiyesim yoktu. Kaç gündür iştahım kesilmişti.

Kahvaltımı yapıp tabakları bulaşık makinesine yerleştirip makineyi çalıştırdım. Odama geri döndüm. Yatağımı toplamaya başladım, yatak toplamaktan nefret ediyorum. Odamı tertemiz yapıp balkonumun kapısını açtım. Güzel havayı içime çektim. Bugün güzel bir hava vardı şanslıyız. Gökyüzüne baktım bulutlar mükkemmel güneş her zaman gibi mükemmel. Ben çok fazla güneş sevmiyorum o yüzden güneş kremi her zaman kullanıyorum.

Balkondan çıkıp odama geri döndüm. Telefonum çalıyordu. Kesinlikle Sıla arıyordur.
Evet doğru bilmişim arayan kişi Sıla.
"Alo."
"Efendim Sıla? "
"Liya saat 4 gibi buluşup kuaföre gidelim mi? "
"Olur gidelim. "
"Tamam o zama görüşürüz. "
"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp geri masaya koydum telefonu. Bugün mezuniyet ve arkadaşlarımla son görüşüm. Onları özleyeceğim son senem. Herşey çok çabuk geçiyor, zaman çok hızlı herşey bi anda olup geçiyor ve insanlar bunun farkına varmıyor. Mezuniyete herkesin Ailesi gelecek ama benim Ailem yok, daha doğrusu beni terk ettiler bana acı çektirmeyi bayılıyorlar onların içinde kalp, sevgi ve acı yok. Beni terk etmelerine rağmen ayaktayım da hala hiç yıkılmayacağım kendi kariyerini oluşturup güçlü bir kadın olacağım bunun için kendime söz veriyorum.

Odamdan çıkıp merdivenlerde ki adımları teker teker atıp aşağı kata indim. Mutfağa adımlarımı atıp buzdolabını açıp baş ağrısı hapı aldım. Mezuniyet töreninde başım ağrırsa atarım diye aldım. Bu sıralar çok başım ağrıyordu nedenini hakkında ufacık bir fikrim yok hastaneye de gidesim yok kısaca üşengeçlik ama bu yaptığım iyi birşey de değil sağlığıma önem vermiyorum.

Mutfaktan çıkıp tekrardan adımlarımı odama doğru yönlendirdim. Merdivenlerden çıkıp odama ulaşıp baş ağrısı hapını çantama atıp fermuarını çektim çantamın. Dolabımın kapağını açıp içinden elbisemi aldım ve elbiseyi elime alır almaz içimde heyecan oluştu. Elbise mükemmeldi parasıda mükemmeldi. Elbiseme zarar gelmeyecek şekilde yatağımın üstüne bırakıp katladım. Masamın köşesinden bir poşet alıp içine elbisemi, ayakkabılarımı, takılarımı ve çantamı koydum. Kuaförde giyenecektim. Herşeyimi hazırlayıp Komidinin üstünden telefonumu alıp arama yerinde Sılayı aradım.

"Alo."
"Efendim Liya? "
"Ben hazırım aşkom ve çok heyecanlıyım ben çıkıyorum şimdi o kuaföre gidiyorum zaten rezervasyon yapıldığı için sıkıntı olmaz. "
"Tamam aşkom sen çık bende hazırım zaten sen oraya gidene kadar bende orda olur. "
"Tamam o zaman kuaförde görüşürüz. "
"Görüşürüz."

FARKLI BİR BOYUT(1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin