~9.BÖLÜM-Savaş Başlıyor~

15 2 0
                                    

İyi okumalarrr dilerimm🖤

(Şeytanlar Krallığından.)

  Artık herşey elimizde! Artık en güçlü krallık biz olacağız, bundan sonra Vampirler Krallığı devri kapandı sırada ki en güçlü devir Şeytanlar Krallığı! Jason'un karşımda yıkılışı benim çok gülmemi getirmişti. Savaşalar başlıcak şuan en güzel anın tadını çıkarsınlar çünkü ilerde o anılar bir defterde kilitlenip kalmıcak silinecek tamamen.

  Bu defter benim için mükkemmel bir işareti gösteriyor. Artık Liya'nın biyolojik Ailesinim de yaşadığı boyutu öğrendiğime göre Savaşı başlayan bilirim.

"Güzel anılarızı yaşayın Albert ve Liya, ilerdeki savaş sizi zevkle bekliyor. "

(Liya'dan.)

  Herkesten önce uyanmıştım. Hatta giyinmiştim, son hazırlıklarımı yapıp saraydan çıkıp bahçede güçlerini deneceğim. Son hazırlıklarımı da yapıp raflıktan kitabı alıp sessiz adımlarımlarla saraydan çıktım. Bahçe çok sessizdi ve bahçede güvenlikler vardı. Onların burdan gitmesini sağlamam lazım çünkü deneceğim güçler yanlışıkla onlara giderse ne yapacağım o zaman? Güvenliklere doğru adımlarımı attığımda onlar beni çoktan görmüştü.

"Nereye gidiyorsunuz Liya Hanım? "
"Bahçede güçlerini deneceğim. " dedim gözlerimi kısarak.
"Tamam da deneceğiniz güçlerden Albert'in haberi var mı efendim? " dedi adam kaşları kaldırarak. Albert'in bundan  haberi yok ama mecburen yalan söyleyeceğim.
"Var." dedim sesim kalın çıkarak.
"Tamam efendim. " dedi adam önüne dönerek. Bunları burdan çıkarmam lazım yoksa güçlerim onlara zarar verecek.
"Burda deney yapacağım için gidebilir mısınız? " dedim adamlara kaşlarımı aşağı indirerek.
"Peki Efendim. Arkadaşlar gidelim burdan. " deyip arkalarına bakmadan burdan hızlı adımlarla gittiler.

Şükür gittiler ya! Sanki buraya sabitlemişler gibi gece gündüz ayak dik dik duruyorlar. İşimi çok fazla uzatmak istemeden hemen çantamdan kitabı çıkardım. İlk sayfaları hiç göz gezdirmeden rastgele bir sayfa açtım.

  300.Sayfa
(Ateş Gücü Elde Etmek.)

  Ateş Gücünü elde etmek için öfke ve dikkat odağı olmanız lazım. Bedeniniz öfkelendiğinde Ateş Gücü bedenini ele geçirerek etrafa Ateş Günü'nün kıvılcımlarını yayıp elinizde Ateş Gücü olacaktır. İstediğiniz tarafa veya istediğiniz kişiye atabilirsiniz elinizdeki Ateş topunu. Ateş Gücü nadir insanlarda görülür o yüzden kitaplarım bazılarında Ateş Gücünü nasıl kontrol edebilirsiniz sorusunu bulamazsanız. Daha fazla Güçlerle igili bilgiler bilmek istiyorsanız diğer sayfaları göz gezdiğiriniz.

Bunu bulmam benim için iyi ama nasıl öfkelenceğimi bilmiyorum. Kolay kolay öfkelenemiyorum o yüzden öfkelenmem biraz sorun olabilir. O zaman şöyle yapalım geçmişimde sinir olduğum anıyı hatırlayıp öylece öfkene bilirim belki. O zaman başlayalım artık.

(Sinir Olduğu Anı.)

"Sen mi yapacaksın cidden haydi Liya güldürme bizi sen tam bir ezik olarak kalacaksın! "
"Hayır! Ben ezik değilim! " dedim.
"Nesin o zaman! Liya sen hep Aptallar ve ezikler kulübünde yer alacaksın boşuna uğraşıyorsun! "

"BEN ASLA KAYBEDENLER KULÜBÜNDEN OLMAYACAĞIM! "

Dediğimde elimde bir sıcaklı hissettim. Elime baktığımda Ateş Gücünü elde etmişim. Elimi daha detaylı incelemeye başladım. Çok güzel gözüküyordu. Harika ötesiydi Ateş gücü fakat etrafa çok fazla zarar vereceğim bir güç bu. Ve ben asla kaybedenler kulübünden olmayacağım.

FARKLI BİR BOYUT(1) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin