H2

371 4 0
                                    

Ik kijk naar de deurmat, hè hij heeft toch geen vrouwelijke schoenen. Dan valt het kwartje. OMG OMG hij gaat gewoon vreemd op mij. Ik probeer rustig te blijven, maar dat lukt niet erg.
Hij komt de gang binnen. "Sta je hier nou nog?" "Noah..." zeg ik met trillende stem. "Hoe kon je." zeg ik vol ongeloof. "Wat kon ik?" "Wat is dit?" zeg ik met trillende stem en wijs naar de schoenen. "Schatje nee ik kan het uitleggen." "Nee Noah hoeft niet." "Hoe kon je?!" schreeuw ik. Noah kijkt me aan alsof ik van een andere planeet afkom. "Antwoord mij nu!" "Kom in de kamer dan kan ik je het uitleggen.."Nee dat hoeft niet, je legt het mij hier uit!" "Oke oke rustig, nou het zit zo. Kijk je bent een hele mooie meid Jade, maar 2 maanden geleden heb ik een meid ontmoet die nog mooier was dan jou. Ik heb je eigenlijk gewoon gebruikt voor je mooie lijf." Ik kijk hem aan met een doordringende blik. "Ga verder.." zeg ik. "Nou ja Christina vind ik gewoon knapper dan jou, en ze houd van me dus uh.." "Noah je weet niet hoeveel ik van jou houd, hoe erg ik jou leuk vind. Hoe kon je?" Ik probeer mijn tranen tegen te houden. Hij zegt niks, wat me nog bozer maakt. "Vertel op waar is ze?" "In mijn kamer." zegt hij met een stem alsof er niks gebeurd is. "Noah het is klaar tussen ons!" "Ik weet niet hoe jij dit durft!" Ik trek de deur open, en stap naar buiten en knal de deur keihard achter me dicht. Ik stap de auto in en rijd met een gang van 60 weg. "Hey siri zoek dichtstbijzijnde parkeerplaats." zeg ik met trillende stem. "Ik heb een locatie voor je gevonden." zegt mn telefoon terug. Ik rijd richting de locatie, en als ik daar aankom laat ik de tranen komen. Ik zit over mijn stuur gebogen en ik schok van verdriet. Ik huil een halfuur lang als ik eindelijk weer een beetje bijkom. Ik bel Elize. "Hey schat wat is er?" zegt ze met een opgewonden stem. "Ik kom naar huis." zeg ik met een stem waaraan je duidelijk kan horen dat ik gehuild heb. "Liefie wat is er?" "Ik kom gewoon naar huis tot zo." Ik zet wat muziek op in de hoop mezelf op te vrolijken maar het helpt niet zoveel. Ik arriveer in Amsterdam. En zodra ik boven kom staat Elize al klaar buiten voor de deur. Ze ziet meteen dat ik gehuild heb. "Wat is er gebeurd?" Ik weet niet hoe het kan maar ik begin weer te huilen. "Ja die kut gozer is vreemd op me gegaan." zeg ik half huilend. Ik loop het huis binnen en Elize rent achter me aan. Ik ga zitten op de bank. "Wie Noah?" "Ja nee mijn opa." zeg ik half geïrriteerd. "Ach meisje toch hoe kwam je erachter?" Ik vertel het hele verhaal hoe ik die schoenen tegenkwam en Noah confronteerde met dat hij een andere chick had. Elize neemt me in haar armen en ik huil nog meer dan eerder in de auto. Als ik eindelijk uitgehuild ben, zegt ze: "Kom op, hem lekker laten schieten je verdient meer dan hem." "Ja weet ik maar ik kan hem niet vergeten." zeg ik nog nasnikkend. "Hij is zo'n flikker." "Jade kop op je kunt dit." "Heb je het al uitgemaakt?" "Ja voor z'n neus bij de voordeur." "Goed bezig schat." "Ik ga denk ik maar slapen, kan het allemaal niet verdragen."

Tijdskip tot de volgende ochtend

Ik word wakker rond half 12 en stap uit bed. "Goeiemorgen." zeg ik vermoeid. "Hey schat hoe is het?" "Niet zo goed, heb nachtmerries gehad dat ik hem betrapte." "Ach liefie kom hier." Ze geeft me een knuffel, super lief. "Kan je me ziekmelden voel me echt niet goed." "Ja tuurlijk ik bel Liam wel." "Super love you." "Wat ga je doen dan?" "Ja janken in bed en slapen." "Je hoeft toch niet te huilen om hem?" "Liz je weet niet hoeveel pijn hij me heeft gedaan met Christina." Ze knikt begrijpend. "Moet je geen eten dan?" "Neuh geen trek." "Oke truste dan." "Truste." Een paar uur later word ik wakker. Ik stap uit bed en ga naar de keuken, om een paracetamol te halen. Ik pak een glas water, en neem de paracetamol in. Ik loop richting de woonkamer waar Elize is. "Wat was je aan het doen in de keuken?" "Oh gewoon een paracetamolletje pakken, heb een beetje hoofdpijn." "Oh oke, film kijken?" Ik knik, wat lief van haar dat ze me probeert af te leiden wat ook gedeeltelijk werkt. We kijken Mean Girls. Als we de film af hebben gekeken kijkt Elize me bezorgd aan. "Jade je hebt nog helemaal niks gegeten vandaag." "Hm?" "Dat je nog niks gegeten hebt." "Oh gewoon geen trek." "Maar schat je moet wel eten." "Ja mam." Ze kijkt me weer aan met zo'n blik van je weet echt wel wat ik bedoel. "Wil je avondeten?" "Nee ik hoef niet." "Kom op een klein beetje spaghetti wat over is." "Fine." Ik sta op en loop richting de koelkast en pak het bakje spaghetti. Ik doe het in de magnetron en warm het op. Ondertussen pak ik een bord. Ik schep wat van het dampende eten op. Ik loop weer terug richting de bank, waar Elize me aankijkt. "Goed zo liefie, je moet wel eten hé?" "Ja weet ik." Ik zucht. "Ik kan nog steeds niet geloven dat hij gewoon vreemd is gegaan." "Ja schat ik ook niet hij is gewoon een flikker, hij moet optyfen met zn nonchalante gedrag." "Nee maar Liz hij deed gwn alsof er niks aan de hand was, en alsof het heel normaal is om 2 chicks te hebben." "Ja ik weet het, laat hem nou maar gewoon schieten met zijn kut Christina." Ik zucht nog een keer. Ik eet een beetje spaghetti maar zet het al snel weer neer. Elize kijkt me aan, "Wat is er?" "Gewoon geen trek." "Hoe laat is het Liz?" "Half 7." "Damn heb ik zo lang geslapen?" "Yup." Er valt een awkward stilte. Om de stilte op te vullen zeg ik maar: "Ik ga denk ik weer slapen." "Alweer?" "Ja hoezo?" "Oh gewoon je ligt de hele dag in bed." "Nou ciao ik ga slapen tot morgen." "Doei truste." Ik loop richting mijn bed en laat me vallen. Pff wat een kut week is dit zeg.

~ 1082 woorden~

Zo mensen dit was alweer deel 2. Er is hier best wat in gebeurd en ik hoop dat jullie het goed hebben kunnen volgen. Ik weet niet wanneer deel 3 online komt maar ik kijk wel.
Laat ff een sterretje achter.

Doei doei❤️



Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu