Ik word wakker van Matthy die beweegt. "Oh sorry ik wilde je niet wakker maken." "Geeft niet." En ik rek me uit. Ik wil al opstaan maar hij houd me tegen. "Wacht hier je moet eerst wat doen." "Oke?" Ik wacht op de bank als hij terugkomt met een glas water. "Ik kan niet nog een keer je opvangen dus drink dit eerst maar eens op." Ik kijk hem aan. Ik pak het glas aan en drink het in 1 teug leeg. "Goed zo nu kun je gaan." "Waar is Liz?" "Die is al naar huis weet je hoe laat het is?" "Uh nee." zeg ik en ik check mijn telefoon. "Damn half 12." "Ja daarom dus blijf nou maar slapen." "Ja is goed heb je kleren voor me?" "Ja ik ga wat voor je halen." "Bij wie moet ik slapen?" "Je kan bij mij wel." "Ja is goed prima." Ik loop met hem naar boven richting zijn kamer. Hij geeft me zijn bankzitters joggingbroek en een trui. "Thanks Matt." "Geen probleem." Ik kleed me aan in zijn badkamer. "Matt kan ik komen?" vraag ik omdat hij waarschijnlijk ook aan het aankleden is. "Ja kom maar." En ik trek de deur open. Ik kruip bij hem in bed en lig al snel te slapen.
Tijdskip tot volgende ochtend
Ik word wakker op Matthy's borst. Ik zie dat hij al wakker is. "Oh sorry." zeg ik en ik sta op uit bed. "Geeft niet." "Ik ga even douchen vind je het goed als ik dit aanhoud?" "Ja mij best." "Oke." zeg ik met een glimlach. Ik stap onder de douche en was mezelf met zeep. Ik droog mezelf af en stap weer in de kleren van Matthy. Ik doe de deur open en zie dat Matthy al naar beneden is. Ik loop ook naar beneden en zie dat iedereen al wakker is. Duh het is al laat. Ik krijg allemaal blikken toegeworpen met dat ik Matthy's kleren aanheb. Ik rol met mijn ogen en loop naar de keuken om een ontbijtje te maken. Ik pak wat yoghurt en wat fruit en ga aan de eettafel zitten. Ik zet mijn telefoon aan en zie wat gemiste appjes van Elize. Ik beantwoord ze snel: "sorry lizzie was in slaap gevallen." Ik zie dat ze gelijk online komt. "Geeft niet waar ben je nu?" "Nog in cdh." "Je hebt daar geslapen?" "Ja dus?" "Oh gewoon bij wie?" "Bij Matthy." "Oh oke, hoe laat kom je naar huis?" "Weet ik nog niet ik app je wel als ik eraan kom." "Ja is goed ik zie je wel doei." "Doei Lizzie." Ik zie dat iedereen nog steeds naar me kijkt. "Wat is er?" Iedereen draait zijn hoofd weg. "Je mag het gewoon zeggen." Dan zegt Raoul: "Je hebt Matthy's kleren aan." "Ja dus?" "Heb je wat met hem?" "Uh nee ik heb toch geen spullen hier liggen." "Waar heb je vannacht geslapen?" vraagt Koen. "Oh gewoon bij Matthy." "Je hebt toch geen boem boem dingen gedaan he?" zegt hij met een knipoog. "Gadver nee Koen." "Sorry hoor." "Het is al goed." Ik eet mijn ontbijt op en dan zeg ik: "Boys ik ga." "Ja is goed." zegt Matthy. "Rij veilig!" zegt Raoul. "Ja doe voorzichtig." zegt Koen. "Doei doei." Ik sta op en zet mijn kom in de gootsteen. Ik loop richting de buitendeur en stap in de auto. Eerst app ik Elize: "Liefie ik kom eraan." "Ja is goed tot straks en doe voorzichtig." "Ja doe ik." Ik doe de kabel in mijn telefoon en zet voor de grap bankzitters op. Ik doe expres het raam open, en zet de muziek keihard.
Koen pov:
"Draait ze nou onze muziek?" Raoul schiet in de lach. "Blijkbaar wel." Ik ga voor het raam staan en Matthy en Robbie gaan naast me staan. We zwaaien Jade uit en ze rijdt de oprit af. Ze claxoneert nog en dan rijd ze weg. "Gek kind." zeg ik met een glimlach. "Dus Matt wat heb je vannacht allemaal uitgevoerd?" probeer ik hem te plagen. "Niks hoezo?" "Nou ze is toch blijven slapen en ze heeft jou kleren aan." "Ja dus dat hoeft niet gelijk te betekenen dat we wat gedaan hebben." "Wat vind je nou van Jade." probeer ik een beetje te stoken. "Hoe bedoel je?" "Niks laat maar." "Oke?" Ik ga op de bank zitten en zet de televisie aan. "Waar is Milo eigenlijk?" "Oh bij zijn vriendin." "Alweer hij is daar wel vaak zeg." "Jaloers Koentje?" zegt Matthy met een grijns. "Oh nee hoor." "Jaja." Ik zucht en zeg al niks meer ik weet toch al dat ik niet meer win.
Jade pov:
Ik kom thuis aan en parkeer de auto. Ik heb nog de hele rit naar bankzitters geluisterd. Ze kunnen best goed zingen. Ik krijg een appje binnen.
"Hey dit is Matthy ik heb je nummer van Milo." "Oh hey Matthy." "Wanneer wilde jij weer een keer afspreken." "Uh van de week kan ik denk ik wel." "Oke is woensdag goed?" "Ja prima." "Oke dan zien we je dan." "Tot dan." Ik stuur ook gelijk Elize een berichtje dat ik er ben.
"Hey lizzie kben er." "Oke ik zie je zo wel." Ik doe mijn telefoon uit en loop richting de lift. Ik druk op de knop en wacht tot hij beneden is. Ik zoef naar boven en doe de deur open. "Hey Liz ben thuis!" "Hoi liefie." Ze kijkt me aan met open mond. "Wat is er?" "Wat voor kleren heb jij aan en van wie?" "Ik heb bankzitters merch aan en kleren van Matthy." "Heeft dat niet iets te betekenen?" "Uh nee?" "Echt niet?" "Nee ik was in slaap gevallen op zijn schouder dus ik had geen kleding bij me en het was te laat om naar huis te gaan." "Hoe laat was het dan toen je wakker werd?" "Half 12." "Damn." "Ja dat bedoel ik." "Heb je al gegeten?" "Ja bij cdh al." "Goed zo ik wil niet dat je nog een keer opgeraapt moet worden."~1001 woorden~
Dit was deel 8 dan weer niet heel bijzonder ofzo. Maar goed hoop dat jullie hem leuk vinden.
Laat ff sterretje achter.Doei doei!❤️
JE LEEST
Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzitters
FanfictionJade is een meid van 23 jaar. Ze woont samen met Elize in een appartement in Amsterdam. Ze heeft een vriend Noah maar dat loopt uit de hand. Ze gaan samen paintballen, en daar ontmoeten ze de groep jongens. Ze maakt een rollercoaster van emoties doo...