H18

136 1 0
                                    

Ik word wakker op de bank met een deken over me heen. Ik zie alleen Matthy zitten. "Waar is de rest?" "Eten aan het halen." "Oke vind je het erg als ik ga trainen?" "Nee hoor." Ik trek mijn trui uit en heb een sport-bh eronder aan. Ik begin met pushups en haal dit keer de 400 zo zo gaat lekker hoor. Ik maak een handstand en ik loop een rondje over de begane grond. Dan loop ik weer terug naar waar ik net bezig was en begin met handstand pushups. Ik doe weer de elbow lever en probeer hem voor een paar minuten vast te houden. Ik ga aan de deur hangen en begin met pullups ik hoor de voordeur open gaan en kan precies Milo zien binnenstappen. Hij kijkt me aan en begint te glimlachen. "Boys we kringen haar voorlopig nog niet op de bank." "Hoezo?" "Kijk zelf maar." Ik ben inmiddels bij de 100 maar ik vind het saai worden dus ga ik met mijn benen over de rand hangen. Ik doe hangende situps. Ik zie de jongens verbaasd kijken. "Jij kan ook alles he?" "Niet alles." "Nou noem eens wat wat je niet kan." "Uh ik kan nu niks noemen." "Zie je wel." Ik grinnik. Ik doe mijn armen naar beneden en laat me vallen. Ik haal mijn benen van de deur af en loop richting de eettafel. "Jij gaat ook nooit eens normaal lopen." zucht Koen. "Ach Koentje is jaloers. Horen jullie het jongens?" "Nee dat ben ik niet." Ik laat me weer terugzakken. "Ik wek Robbie wel even hij ligt al 2 uur te maffen het is nu wel genoeg." "Doe maar." Ik loop naar boven dit keer normaal en klop aan. Pff natuurlijk hoor ik niks. Ik stap voorzichtig de kamer binnen en zie dat hij nog slaapt. Ik schud hem iets aan zijn schouder. "Robbie word je wakker?" zeg ik zachtjes. "Hmmm." Ik schud hem nog een keer. "Kom op anders trek ik je uit bed." "Ja ik kom al." "We wachten op je, we hebben eten gehaald." Hij schiet gelijk omhoog met het woord eten. "Ho ho doe rustig met je hoofd." zeg ik grinnikend. "Ik kom zo naar beneden." "Ja is goed tot zo." "Tot zo." Ik loop weer naar beneden maar in plaats van een stoel te pakken ga ik bij Milo op schoot zitten. "Koen wil je effe mij trui gooien." "Nee." "Kom op." Hij gooit mijn trui en ik trek hem aan. Ik ga weer bij Milo op schoot zitten. "Hoezo ga je daar zitten?" vraagt Raoul. "We hebben genoeg stoelen hoor." "Weet ik maar dit zit lekkerder." zeg ik grijnzend. "Nou waar blijft die gast ik wil vreten." Ik zucht en sta weer op. "ROBBIE NAAR BENEDEN KOMEN IK WIL VRETEN EN WEL NU!" roep ik onder aan de trap. "Ja ik kom al!" hoor ik hem terug roepen. "EN SNEL EEN BEETJE IK HEB HONGER ALS EEN PAARD!!" Hij komt naar beneden gelopen en ik tackel hem onderaan de trap. Ik leg hem op mijn schouders. "Oh dus we gaan zo spelen?" "Ja dat is je straf had je maar eerder moeten komen." Hij zucht. "Laat me los ik wil ook eten." zegt hij verontwaardigd. "Robje Robje toch, ben je geen manieren geleerd? We zeggen tegen grote mensen alsjeblieft weet je nog?" De jongens beginnen te lachen en ik houd hem nog stevig vast. "Mevrouw Bakker zou u mij alstublieft los willen laten ik zou graag aan het diner willen beginnen." "Kijk dit is wat ik wilde horen." Ik zet hem weer op zijn voeten en ga weer bij Milo op schoot zitten. Rob kijkt me verbaasd aan. "Waarom ga je daar zitten?" "Gewoon het zit lekker." zeg ik met een knipoog. Ik geef Milo een kus op zijn wang en val dan aan op het eten. Ik prop mijn hamburger naar binnen en drink dan mijn cola op. Ik laat een luide boer en dan ga ik tegen Milo aanzitten. Hij slaat zijn armen om mijn middel en trekt me tegen hem aan. Hij eet nog door en dan is hij ook klaar. Ik ga overdwars op zijn schoot zitten en geef hem nog een kusje. "Niet zo klef lopen doen onder het eten." zeurt Koen. "Jongens ik weet een goed idee voor Koens verjaardag." De jongens kijken me afwachtend aan. "We maken een tinderprofiel aan zodat hij eindelijk kapt met zeiken over dit:" Ik trek Milo naar me toe en geef hem een kus op zijn mond. De jongens beginnen te lachen. "Super goed idee Jade." "Ja goed plan." "Als je dat maar laat." Hij kijkt me dreigend aan. Ik kijk terug met een triomfantelijke blik in mijn ogen. "Waarom zou ik?" Hij kijkt me nog steeds aan. Ik ga met dezelfde blik terug kijken en ik zie dat hij het oogcontact verbreekt. Ik doe mijn mond af met een servet en ik begraaf dan mijn gezicht in Milo's shirt. "Ach is mevrouwtje moe?" Hoor ik Koen zeggen. Ik draai mijn hoofd weer terug richting de tafel en ik kijk Koen aan. "Ja dus mag dat niet dan?" "Nee." "Nou pech gehad ik ben moe ik wil maffen dus ik ga maffen en ik kies zelf wel waar." "Doe maar rustig." zegt Milo en hij strijkt me over mijn haren. "Hmmm." zeg ik en ik begraaf mijn gezicht weer in zijn shirt.

Tijdskip tot half 12

Ik lig bij Milo in bed maar ik kom maar niet in slaap. Opeens hoor ik gerommel beneden. Ik stap uit bed en trek de joggingbroek van Milo aan. Ik loop naar beneden en pak een paraplu. Ik zie een persoon in zwart en pak hem van achter. Ik vloer hem en nu ligt hij op de vloer. Ik hou dreigend de paraplu in de lucht. "Kop dicht of je krijgt klappen. Vrijwillig meelopen anders ben je er geweest." sis ik hem toe. Hij staat op en probeert weg te rennen. Ik trek mijn arm om zijn nek en dan sleep ik hem tegen de muur aan. "Ik zei vrijwillig meelopen maar dat snap jij blijkbaar niet." Ik geef hem een klap tegen zijn slaap en hij zakt in elkaar.

~1034 woorden~

Ja ja eindelijk weer een cliffhanger.
Laat een sterretje achter als je dit deel leuk vond.

Doei doei!❤️

Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu