Pov Robbie:
Ik ben in de stad met Jamie, mijn vriendin. We zitten samen in een restaurant en ik kijk om me heen. Er loopt iemand naar binnen. Ik zie een jongen en een meid, ze zijn best schattig samen. Hè wacht. "Jamie.." fluister ik. "Wat is er?" "Kijk daar, is dat niet Milo?" Ze kijkt nu ook in dezelfde richting. "Ja dat is hem hoezo?" "Fucking schijnheilige." sis ik. "Hey wat is er?" "Hij heeft al een vriendin." Ze beginnen te zoenen en ik sta beslist op. "Wacht niet doen." "Hoezo?" "Maak eerst een foto als bewijs." Ik rol met mij ogen en open de camera op mijn telefoon. Ik maak een foto en die stuur ik naar Matthy.
U:wees aub voorzichtig met het vertellen aan Jade, sinds jullie close zijn tegenwoordig.
Matthy:wtf dit had ik niet verwacht, ik doe voorzichtig je kent me toch?
U:ik dacht prc hetzelfde, suc6.
Matthy: Thanks.
Pov: Matthy
Ik bekijk de foto die Robbie me stuurt. Ik walg, dit had ik niet verwacht van Milo. Maar ga ik het haar vertellen, nu ze zo diep in de put zit. Ik voel een tik op mijn schouder. Ik kijk om en wil de telefoon al verbergen, maar ze zag het al. Ik ruk mijn koptelefoon van mijn hoofd en ze leunt tegen de tafel. "W-wat? Hij ook al?" Ik zie tranen opwellen in haar ogen. "Waarom kan niemand van mij houden? Waarom kan niemand het met mij volhouden?" Ze gaat weer rechtop staan en loopt naar de keuken. "Het spijt me." "Jij kan er niks aan doen." Ik ren achter haar aan naar de keuken.
Pov: Jade
Ik zie Milo zoenen met een andere chick. Ik voel een steek in mijn hart. Nadat ik alles van me afgevraagd heb, loop ik naar de keuken. Dit was de druppel. Eerst mijn moeder, en nu Milo. Ik kan dit niet meer. Ik besluit om maar te praten tegen Matthy terwijl ik met een mes zwaai. "Ik kan dit niet meer. Niemand kan het met mij uithouden, dus waarom zou ik nog leven? Voor welk doel leef ik nog?" Ik zwaai gevaarlijk met het mes en ik zie Matthy bang kijken. "Jade wat ga je doen?" "Dat zie je zo wel als ik niet meer leef. En oh wee als je me tegen houd, dan spring ik uit het raam." Hij zucht. "Wacht nog heel even." "Hoezo?" Hij knielt voor me neer en kijkt me aan. "Alsjeblieft ga nog niet dood Jade. Alsjeblieft Jade." "B-ben je me nu aan het smeken?" Hij knikt. "Waarom?" "Omdat ik je nog niet kan missen. Dus leg alsjeblieft dat mes neer." Mijn hand trilt en ik leg het mes neer. Ik begin weer te huilen. Hij staat snel op en slaat zijn armen om me heen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en huil alles eruit. Hij wrijft geruststellend over mijn rug. Milo komt binnenlopen. "Ja en wat heeft dit dan te betekenen?" Ik maak me los uit de omhelzing. Ik veeg mijn tranen af. "Oh ja ik mag dat niet na wat jij me hebt aangedaan?" "Wat bedoel je? Ik heb niks gedaan." "Oh nee?" Ik gris Matthy's telefoon van de tafel. Ik houd het voor zijn hoofd om hem te ontgrendelen. Ik ga terug naar het gesprek met Robbie. Ik druk op de foto en houd het voor Milo's hoofd. Zijn blik verduistert. "Wat i-is dit? Jij gelooft dat serieus?" "Milo nu moet je eens goed luisteren. Dit komt van Robbie, dat is geen toeval. En bovendien waar was jij wanneer ik je fucking nodig heb?!" schreeuw ik. "Zeker wezen neuken met die chick?!" schreeuw ik weer. "En nu moet je echt goed luisteren, ik had je zo vaak nodig. Waar de fuck was jij toen ik in elkaar zakte boven op zolder? Waar was jij toen ik in elkaar zakte in de gang? Waar was jij toen ik mijn eigen lichaam heb beschadigd met jouw scheermesjes? Waar was jij toen ik een paniekaanval had? Het is fucking klaar tussen ons Milo, je hebt het verneukt voor jezelf en voor mij. Ik kan je garanderen als het aan mij lag was ik allang dood geweest. Jij versterkt alleen maar dat gevoel, terwijl je er voor mij had moeten zijn. En oh ja je mag het best weten. Ik heb hier net met een mes lopen rond zwaaien." Meer zeg ik niet en ik ren naar boven. Ik ren naar Matthy's kamer. Ik zoek zijn kast door, voor scherpe dingen. Ik vind een pak met scheermessen, blijkbaar heeft iedereen dat apart hier. Ik haal er 1 uit en begin mezelf te verwonden. Overal waar ik maar bij kan. Mijn armen, mijn benen, mijn schouders. Ik ga door tot ik eindelijk rustig word en niet meer kan huilen. Ik ga op de grond liggen. Fuck ik heb zijn trui nog aan. Ik trek hem uit en smijt hem door de kamer. Dan maar in mijn sport-bh. Ik ga op de grond liggen en probeer te slapen.
Matthy pov:
Ik loop naar boven, hopende dat ik haar nog levend aantref. Ik doe Milo's deur open, shit er is niemand. Betekent dat? Ze zei dat ze anders uit het raam ging springen. Ik ren naar beneden. Iedereen is inmiddels thuis. Ik trek de deur van de woonkamer in paniek open. "Weet iemand waar Jade is?" De jongens zien me helemaal in paniek. "Wat is er?" "Ze is niet op Milo's kamer, en ze zei als ze niks anders kon ze uit het raam zou springen." Rob springt al op. "Ik loop wel met je mee." zegt hij. Ik kijk hem dankbaar aan. We lopen samen naar boven. "Zullen we iedere keer samen kijken?" vraag ik. "Ja is goed." We openen Raouls kamer. "Niks." Ik loop al door naar de volgende deur. Ik open Koens deur. We kijken samen rond. "Ook niks." Hij merkt dat ik in paniek raak. "Rustig Matt, we vinden haar wel." "Ik hoop het." De volgende deur Robbies kamer. "Ook niks." "Dan moet ze hier zijn, niet schrikken als je de situatie ziet." Robbie knikt en ik open de deur naar mijn kamer. We kijken rond en we vinden haar op de grond. Overal bloed en scheermesjes. Ik hoor de bezorgdheid in Robbie. Ik ren naar haar toe. "Is ze dood?" zegt hij. Ik check haar pols. "Nee. Laten we haar eerst wakker maken." "Jade word wakker." "Jade wakker worden." We kunnen haar niet aanraken want alles is open. Ze doet haar ogen open. "Hey gaat het?" Ze gaat rechtop zitten. Ze zegt niks. "Hier zo trek dit maar aan." Ik geef haar een joggingbroek en trui van mij. Ze knikt en trekt het aan. Ze loopt stilletjes achter ons aan naar beneden. Ik doe de deur open en sein naar de jongens dat ze normaal moeten doen. Ze knikken. Ik ga op de bank zitten en ze gaat naast me zitten. Ze heeft nog steeds niks gezegd. 1 ding weet ik, dit is niet goed.
~1171 woorden~
Heftig deel weer, Milo en Jade zijn uit elkaar.
Laat een sterretje achter als je dit deel leuk vond.Doei doei!❤️
JE LEEST
Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzitters
FanfictionJade is een meid van 23 jaar. Ze woont samen met Elize in een appartement in Amsterdam. Ze heeft een vriend Noah maar dat loopt uit de hand. Ze gaan samen paintballen, en daar ontmoeten ze de groep jongens. Ze maakt een rollercoaster van emoties doo...