Mijn hele lichaam schokt. Tot ik plots een hand op mijn rug voel. Het is Elize, zij heeft ook altijd alles door denk ik bij mezelf. "Shhh niet huilen, het komt goed." "Nee-hee hij heeft me ingeruild voor een ander." snik ik vol verdriet. "Niet huilen alsjeblieft dat is hij niet waard." Ik zeg niks meer en de tranen blijven maar komen. Ik jank alle opgekropte gevoelens eruit. Totdat ik na een kwartier zeg: "Thanks Liz." "Geen probleem lieverd ga nou maar slapen dan ga ik naar de kroeg." "Ja is goed veel plezier."
Tijdskip tot de volgende ochtend
Ik word rond half 7 en besluit er maar uit te gaan. Ik pak wat oversized kleren en ga onder de douche. Als ik gedoucht ben doe ik mijn haar en make-up. Mijn telefoon gaat over: Lizzie💋 ik neem gelijk op. Ze was vannacht niet thuis gekomen. "Omg Jade kan je me alsjeblieft ophalen deze gast kan er echt niks van." Ik schiet in de lach. "Was het echt zo erg dan?" "Ja ik bedoel hij is knap maar in bed kan hij het echt niet." "Ik kom je ophalen stuur je locatie." Ze stuurt me haar locatie en ik rijd er heen. Ze staat al op de oprit. "Je bent mijn redder in nood." "Geen probleem." "Dus wat heb jij allemaal uitgehaald gister avond." "Oh gewoon ik was wat aan het drinken toen hij achter me kwam staan. Hij nam me mee naar hij zijn huis en ja je weet wel. Maar het was echt slecht ik vond het vreselijk." "Haha." "Ja lach maar." "Sorry sorry ik krijg gewoon de slappe lach van op de toon hoe jij het vertelt." Ze kijkt me aan. "Het is niet grappig." Maar dan begint ze zelf ook te lachen. "Oke oke misschien was het wel grappig ik kan er nu wel om lachen." "Hier doe jij effe muziek op we moeten een halfuur rijden." "Ja mevrouw." Ze doet haar playlist op en ik hoor een leuk liedje. Dus ik vraag: "Liz welke is dit?" "Oh gewoon beachclub van Matthy en Koen." "Hij is echt leuk." "Ja weet ik, ik heb best wel smaak hoor." We komen thuis aan en ik ga op de bank zitten. Ik ga op tiktok zitten en scroll er wat door heen. Het boeit me niet zo veel. "Jade wil je wat eten." "Ja doe maar wat cornflakes ofzo." "Zo er zal er ook 1 es uit haar depri bui komen." Ik zucht. "Je weet dat ik het nog steeds moeilijk vind. We hadden gewoon 1 jaar een relatie en we hebben het zelfs al een beetje over trouwen gehad." Ze kijkt me aan, "Wat zei jij daar?" "Jullie hadden zelfs al een beetje trouwplannen?" "Uh ja?" "Wat een tyfus hond is dat zeg, eerst trouwplannen maken en dan gewoon vreemd gegaan alsof jij niets was." "Blijkbaar was ik dat ook niet." "Wat was je niet?" "Jemig jij moet echt beter luisteren, ik zeg dat ik blijkbaar ook niet belangrijk was." Ze kijkt me boos aan. "Hij weet echt niet wat hij kapot heeft gemaakt." "Hier je eten." "Thanks." Ik eet het op en ondertussen kijken we een film. Als de film afgelopen is staat Elize op. "Hè sinds wanneer doe jij de vaat?" "Sinds nu." "Oke chill." "Ik dacht ik doe eens een keer wat voor jou is het weer niet goed." "Maar dat zeg ik niet is prima hoor." Ze doet de vaat en ik kijk toe. "Wat sta jij daar nou te lachen." "Oh gewoon hoe hard jij die kommen schropt." Ze gaat weer verder en ik open instagram. Ik open de app en zie op mijn fyp een jongen staan." Ey Liz dit is toch Matthy van het liedje Beachclub?" "Hm?" zegt ze en ze draait zich om. "Laat es zien." "Ja dat is hem." Ik klik op zijn account en scroll een beetje door zijn foto's heen. Ik like een foto gewoon voor de grap. "Wil je nog wat doen vandaag?" "Uh wat wil jij doen?" "Maakt mij niet uit Liz het is weekend alles kan." "Zullen we anders gaan paintballen ofzo." Ik kijk haar enthousiast aan. "Dat is nou net waar ik zin in heb." Ze glimlacht. "Als jij dan een reservatie maakt voor vanmiddag." "Ja is goed Liz." Ik ga naar de site van het dichtstbijzijnde paintball gebouw en ik maak een reservatie. "Zo gedaan." "Welke heb je gedaan?" "Gewoon de dichtstbijzijnde." "Oh oke voor hoe laat?" "Half 3 vond ik wel goed." "Ja is prima."
Tijdskip tot 2 uur
"Liz ik ga mezelf klaarmaken, doe alsjeblieft oude kleren aan." "Ja mama." Ik rol met mijn ogen. Ik pak een oude trainingsbroek en oude trui gelukkig is hij oversized dat is tenminste lekker. Ik doe mijn haar in een lage knot en doe een beetje mascara op. Ik haal met wat concealer mijn wallen weg die je overduidelijk ziet. Ik doe nog wat lipgloss op en dan vind ik het wel goed. Ik doe nog wat sieraden om en dan roep ik naar Elize: "Liz kom we gaan het is kwart over." "Ja kom eraan." "Jou fiat doen?" "Ja is goed!" "Ik pak alvast haar autosleutels en doe nog mijn oude Nike air forces aan. "Ik heb er echt zin in Jade." "Me to." We komen aan bij de paintball vereniging. Er staat al een man op ons te wachten. "Goedemiddag dames, jullie hadden gereserveerd voor half 3?" "Ja meneer." "Op welke naam?" "Bakker." "Ja ik zie het loopt u mee." We komen aan bij een zaal en krijgen daar uitleg. We moeten tegen een groep jongens. We krijgen een hesje om en een pistool in handen gedrukt. Als de uitleg klaar is gaan we teams maken. We stellen ons eerst voor. "Hoi ik ben Jade en dit is mijn vriendin Elize. "Hoi ik ben Raoul en dit zijn: Matthy, Milo, Robbie en Koen." "Ik zal het proberen te onthouden." zeg ik met een glimlach. "Jongens kiezen jullie effe bij wie jullie in het team willen?" De jongen die Milo heette zegt: "Ik wil wel bij de dames." "Dan zijn we nog steeds niet gelijk." Dan zeg ik snel: "Nee hoeft niet we spelen zo wel, je moet niet geloven dat ik niet kan winnen van jullie." De andere jongens schieten in de lach. "Nou boys jullie horen het." zegt Milo.
~1062 woorden~
Zo dit was deel 4 waarin Jade eindelijk de bankzitters ontmoet. Zal ze winnen van hun?
Laat een sterretje achterDoei doei❤️
JE LEEST
Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzitters
FanficJade is een meid van 23 jaar. Ze woont samen met Elize in een appartement in Amsterdam. Ze heeft een vriend Noah maar dat loopt uit de hand. Ze gaan samen paintballen, en daar ontmoeten ze de groep jongens. Ze maakt een rollercoaster van emoties doo...