H24

103 2 0
                                    

De persoon pakt me vast en ik ga tegen hem aanzitten. Ik huil alleen maar en hij trekt me tegen zich aan. Hij begint te wrijven over mijn rug en ondertussen kijkt hij naar mijn handen.

Matthy pov:

Volgens mij is er wat mis. Ik zie Milo naar Jade kijken. Hij trekt een gezicht van pijn. "Auw fuck." Hij wrijft over zij hand en ik zie dat ze haar knelt om de vork. Ze staat op en loopt naar boven. "Fuck zij knijpt echt hard." zegt Milo en hij loopt naar de gootsteen. Hij houd zijn hand onder de koude kraan. "Gaat het?" vraag ik. "Ja met mij prima ik weet ook niet wat ze heeft." Ik hoor boven allemaal gebonk. "Die heeft de boksbal te pakken zo te horen." zegt Raoul. Ik sta op. "Ik ga wel even kijken bij haar." "Doe je voorzichtig? Het leek alsof ze iemand een keiharde klap kon verkopen." zegt Raoul. "Ja doe ik." Ik loop naar boven en zie haar staan slaan als een gek. "Vieze vuile flikker." Hoor ik haar zeggen. Wacht heeft ze het nou tegen mij? Ze wilt weer slaan en het bloed stroomt over haar armen. Ik ren op haar af en trek haar van de boksbal af. Ze zakt in elkaar en ik houd haar vast. Ik kijk naar de handen en zie gelijk dat ze zonder boksverband heeft gebokst. Ze ligt tegen me aan te huilen en ik trek haar tegen me aan. Ik wrijf haar geruststellend over haar rug. Ik kijk naar Jade. Ze is zo overstuur dat ik denk dat ik haar niet uit haar huilbui ga krijgen. Ik probeer wel wat. "Sstt het komt wel goed, doe maar rustig." fluister ik haar toe. "Rustig maar je bent oke." Ze kijkt omhoog. "Matt?" "Ja wat is er?" Ze zegt niks maar ze begint weer te huilen. Ik leg mijn hand op haar hoofd en trek haar tegen me aan. "Vind je het goed als ik je naar beneden til? Je handen blijven maar bloeden." Ze knikt en ik til haar op. Ze ligt nog steeds tegen me aan. "Het komt wel goed je mag het mij vertellen." Ze klemt haar armen om mij heen. Ik zie dat er bloed op mijn shirt komt. Ach wat boeit het ook. Ze ligt in mijn armen en ik til haar naar beneden. Ik kom aan in de woonkamer en ik zie de jongens kijken. Ik gebaar dat ze stil moeten zijn. "Raoul pak alsjeblieft de verbanddoos." fluister ik. Ze ligt nog steeds tegen me aan te huilen. Haar hele lichaam schokt en ik ga zitten. Raoul komt terug met de verbanddoos. Hij duwt wat watjes op haar knokkels en ik zie dat de andere jongens ook komen. Ze huilt hartverscheurend en ik krijg er rillingen van. "Ik weet niet wat er is gebeurd ik trof haar aan met de boksbal maar toen zakte ze al in elkaar." zeg ik. Iedereen knikt begrijpend. Ik zie dat Milo binnen komt lopen. Hij kijkt jaloers hoe Jade tegen me aan ligt. Ja ik kan ook niet anders op dit moment. Ze knijpt zo hard in mijn shirt dat we haar er voorlopig niet meer vanaf krijgen. "Matt je shirt." zegt Koen. "Boeit niet nu." Ik strijk haar over haar haar en ze lijkt iets rustiger te worden. "Hey het komt wel goed." fluister ik. Milo komt naast me zitten op de vloer en streelt haar over haar rug. Na een halfuur zitten we nog zo. Ik probeer haar gezicht iets op te tillen. "Gaat het?" Ze kijkt eindelijk omhoog en beseft dat ze dan in de woonkamer is. "Ja ben je er weer?" Ze gaat rechtop zitten ze knikt. "Ow fuck." "Wat?" "Je shirt." "Boeit nu niet ben je oke?" "Ja sorry herinneringen kwamen boven." "Je mag het mij en de jongens vertellen maar als je het liever niet wilt hoeft het niet want volgens mij was het heftig." Ze zucht en gaat zitten. "Sorry dat ik mezelf zo liet gaan." "Geloof me het is echt niet erg." Ze glimlacht naar me en ik glimlach terug.

Jade pov:

Ik voel hoe hij over mijn haar streelt. Ik word langzaam rustiger en ga rechtop zitten. Kutzooi ik heb matts shirt helemaal onder gejankt en er zit bloed op. Ik verontschuldig me eigen en zit te twijfelen of ik het ga vertellen. Hij zegt dat ik het mag vertellen dus ik besluit het toch maar te doen. "Nou goed het is misschien gek om het niet te doen sinds ik me zo liet gaan. Nou ja Koen zei dat ik niet zo'n zwaar leven had en toen kwam alles weer op een klap op me af. Daarom liet ik me gaan. Maar goed wat nou de reden erachter is is mijn bloedeigen vader. Kijk ik moest vroeger vaak zijn kots opruimen nadat hij voor de zoveelste keer dronken thuis kwam uit de kroeg. En als ik het niet goed deed kreeg ik klappen en dat was best wel heftig." Ik schuif mijn trui iets omhoog en laat het litteken zien. "Hier ben ik geslagen met een glasscherf van het bierflesje van mijn vader. Ik kon niet goed schoonmaken volgens hem." Ik doe mijn mouw weer naar beneden. "Ik heb mezelf beschermd door mijn arm voor mijn hoofd te houden anders was ik er niet meer geweest. Bovendien gebruikte hij ook drugs. Dus dat samen gaat sowieso niet lekker." Ik zie Matthy ernstig kijken. "Nou ja ik heb wel meer littekens van nog wat heftigere interacties." Ik schuif ook iets mijn broek omhoog. "Hierdoor ga ik ook niet zomaar zwemmen enzo. Nou ja nu weten jullie het en jullie zijn 1 van de enige die dit weten." De jongens sluiten me in voor een groepsknuffel. "Sorry ik had die grap niet moeten maken." zegt Koen. "Nee dat boeit niet jij kan dat toch ook niet weten." "Nee maar ik voel me alsnog schuldig." Ik krijg ook nog een knuffel van Matthy. "Je weet het he je kunt altijd bij me terecht." fluistert hij in mijn oor. "Bedankt Matt voor het opvangen." "Geen probleem je had het nodig zo te zien." Van Rob krijg ik een bro hug. "Ik wil niet nieuwsgierig zijn, maar ben je daarom ook op vechtlessen gegaan?" "Dat maakt niks uit maar ja dat is om dezelfde reden ja." Hij knikt en gaat dan weer zitten. Van Raoul krijg ik een echte knuffel die een vader zou geven. Ik houd hem wat langer vast. "Bedankt Roel voor het vaderfiguur in mijn leven." "Geen probleem ik doe het met liefde." Ik laat hem weer los en als laatste komt Milo. Hij geeft me een kus. "Sorry lieverd ik wist niet dat het zo erg was." "Nee schat geeft niet." En ik geef hem ook een knuffel. "Nou moving on, zullen we film kijken?" "Ja ik doe effe een ander shirt aan." "Ja gooi je shirt maar bij mij in de tas. Ik was hem wel voor je ik voel me een beetje schuldig." "Komt goed, als jij je daarbij goed voelt vind ik het prima." En hij staat op en loopt naar boven. Ik ga bij Milo in zijn armen liggen en hij strijkt me over mijn wang. "Ik wist echt niet dat het zo erg was." "Geeft niet." Ik geef hem een kus op zijn wang. Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen nog steeds moe van de plotselinge huilbui. "Jade ga je zo mee naar de winkel voor wat afleiding?" vraagt Matthy. "Ja prima ik ga mee, Miel ga je ook mee?" "Mij best." "Oh ja ik heb mijn shirt in je tas gegooid zoals je vroeg." "Oke ik zal de vlekken er voor je proberen eruit te halen." "Geeft niet als het niet lukt ik heb wel meer witte shirts." "Oh maar als ik het er niet uitkrijg dan koop ik een nieuwe." "Dat is toch niet nodig?" "Zeker wel ik heb jou shirt verkloot dus als ik het er niet uitkrijg dan koop ik een nieuwe voor je." "Oke prima ik weet toch al dat je bij je punt blijft." "Nou let's go naar de winkel." Ik sta op en Milo slaat zijn arm om me heen. We lopen naar Matthy's auto en stappen in. We moeten ergens anders parkeren want de locale parkeerplaats van de winkel is al vol. We moeten een stukje lopen naar de winkel maar dat is prima. We komen aan bij de supermarkt en lopen naar binnen. We halen de boodschappen die we nodig hebben en dan gaan we naar de zelfscan. "Godver stalkt hij mij ofzo?" Ik verstop me achter Matthy. "Wie moet jou stalken?" "Ja Noah mijn ex." "Die gast met krullerig haar?" "Ja." "Oke." En we lopen tegelijkertijd met Noah naar buiten. Hij had me blijkbaar gezien want hij loopt op ons af. "Hey jij daar!" Hoor ik Matthy roepen. Dit word nog wat.

~1486 woorden~

Weer een cliffhanger. Sorry het spijt me.
Laat een sterretje achter als je dit deel leuk vond.

Doei doei!❤️

Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu