"Ga weg of ik sla je een bloedneus." sis ik. Hij begint me aan te raken op mijn schouder en hij gaat steeds verder naar beneden op mijn rug. Er gaan allemaal koude rillingen door me heen. Fuck. Ik zie dat Matthy eraan komt en Milo komt ook op me afgelopen. "Laat haar verdomme los, ze heeft haar grens al aangegeven." zegt Milo. "Waarom zou ik? Ze is lekker en ze ziet mij zitten dat zie je gewoon." Matthy zucht en loopt op me af. Ik kijk hem dankbaar aan. Hij rukt de jongen van me af en slaat hem tegen de vlakte. "Zo duidelijk jongetje?" zegt hij met een grijns en hij gaat met zijn gezicht boven hem hangen. Ik zie dat de jongen pijnlijk over zijn kaak wrijft. "Hier ga je spijt van krijgen." zegt de jongen. "Mag ik?" fluister ik. Matthy knikt en gaat aan de kant. "Oh ja?" zeg ik en ik geef hem een trap tegen zijn neus. Hij kookt van woede en wilt opstaan. Milo loopt op hem af en trekt hem aan zijn haar naar de muur. "Zo dus mijn vriendin gaan aanraken terwijl ze zegt dat ze een vriend heeft? Vind je dat normaal? Tering homo." Het laatste sist hij en hij slaat hem midden op zijn gezicht. Hij slaat erop los en lijkt niet meer te stoppen. "Miel het is wel genoeg zo." zeg ik en ik leg mijn hand op zijn schouder. Als hij zeker weet dat de jongen bewusteloos is staat hij op. "Niemand komt aan jou." zegt hij met een glimlach. "Weet ik ik probeerde hem al af te schudden." "We hebben gewoon een handje geholpen." zegt hij met een knipoog. Ik gooi het laatste beetje van mijn rumcola naar achteren en dan pakt Milo mijn hand. "Naar de dansvloer?" "Ja is goed." Hij trekt me naar zich toe en begint me te zoenen. Hij draait zijn hoofd om de zoen nog dieper te maken. Ik zoen hem terug en hij vraagt om toestemming. Ik geef het hem niet om hem te teasen. Ik leg mijn handen in zijn nek en hij legt zijn armen om mijn middel met zijn handen op mijn kont. We zijn nog steeds aan het zoenen en hij probeert het nog een keer. Dit keer laat ik het toe en de zoen word steeds vuriger. Er breekt een gevecht uit in onze monden. Hij verbreekt de zoen. Hij legt zijn voorhoofd op de mijne en zegt: "Ergens anders afmaken?" Ik knik met een ondeugende grijns. Hij trekt me met zich mee en we gaan naar cdh. We waren met meer auto's dus dit komt goed uit. Matt rijd straks de anderen naar huis als die ook geen chick hebben gevonden. We komen thuis aan en we lopen naar binnen.
Dit stukje bevat smut, dus wees gewaarschuwd.
Als we binnen zijn drukt hij me tegen de voordeur aan. Hij begint gelijk met zoenen en hij tilt me op. Hij tilt ons naar zijn kamer en hij legt me op bed. Hij trekt zijn shirt uit en ik trek mijn hakken uit. "Godver ik word zo geil van jou." fluistert hij. Ik grinnik en trek mijn jurk uit. Hij heeft inmiddels zijn broek al uit en ik zie dat hij al een stijve heeft. "Zo zo Milo nu al een stijve?" Ik begin te wrijven over de bobbel en hij begint zachtjes te kreunen. Ik begrijp de hint en trek zijn onderbroek uit. Het voorvocht loopt er al uit en ik zet mijn lippen bij zijn dop. Ik neem hem zo ver als ik kan in mijn mond en begin iets te kokhalzen. Hij begint iets harder te kreunen. "Ik ga komen." kreunt hij en ik ga door. Even later komt hij klaar in mijn mond en ik slik alles netjes door. "Zo nu jij nog." hijgt hij nog na van het kreunen. Hij trekt mijn bh en slip uit en draait ons om. Nu lig ik onder. Hij pakt een condoom uit zijn nachtkastje en doet hem om. Hij gaat naar binnen en laat me wennen aan het gevoel. Even later begint hij te stoten. Ik begin wat harder te kreunen. "Miel ik ga komen." Hij gaat nog door met stoten en dan kom ik ook klaar. Hij stoot nog door tot ik uit mijn oergasme ben en dan gaat hij naast me liggen. "Je deed het goed Jade." En hij geeft me een kus. "Jij ook." zeg ik en ik ga op zijn borst liggen. We vallen al snel in slaap.
-einde smut-
De volgende ochtend
Ik word wakker in zijn armen. Ik stap uit bed en pak 1 van Milo's joggingbroeken en een shirt van hem. Ook pak ik uit mijn tas nog een schoon setje lingerie en dan ga ik naar de badkamer. Ik stap onder de douche en was mijn haren met de shampoo die ik meegenomen heb. Ik was de rest van mijn lichaam en ik blijf nog heel even staan. Dan stap ik er onder uit en doe ik de kleding aan die ik gepakt had. Ik haal nog een borstel door mijn haar en dan stap ik de kamer in. Milo is ook al wakker. "Goedemorgen lieverd." "Goeiemorgen Mieltje." Hij glimlacht. "Ik ga alvast ontbijt maken, wil je ook wat?" "Doe maar een schaal kwark met een glas water." "Goed zo je gaat het leren zo te horen." zeg ik grinnikend. Hij glimlacht naar me en ik loop naar beneden. Ik pak 2 kommen en de pot met kwark. Ik schep wat in allebei de kommen en ik pak ook nog 2 glazen water. Milo komt ook naar beneden en slaat van achteren 2 armen om mijn middel. Ik gooi nog wat fruit op de kwark en dan loop ik naar de eettafel. We eten ons ontbijt op. Een kwartiertje sta ik op en ga weer op mijn handen staan. "Zo dit is lang geleden." zeg ik. Ik begin gelijk met opdrukken en doe nog wat andere varianten daarvan. Ik ga aan de pullup bar hangen en dan doe ik wat ik normaal ook zou doen. "Miel wil je zo film kijken?" vraag ik terwijl hij nog steeds naar me kijkt. "Ja is goed welke wil je kijken?" "Kies jij maar geen horror." zeg ik terwijl ik nog steeds op de kop hang. Ik zie dat Koen eraan komt en ik besluit hem te laten schrikken. Ik breng mijn vinger naar mijn lippen en geef een seintje dat hij stil moet zijn. Hij knikt en ik laat me zachtjes naar beneden zakken. Ik sta weer op 2 voeten en ik leg mijn handen op zijn schouders. "BOE!" Hij schrikt en schreeuwt: "GODSAMME WAS DAT NODIG?" Ik ga lachend voor hem staan. "Ja dat was nodig, je bent gelijk goed wakker." Ik zet mijn handen in mijn zij en kijk hem triomfantelijk aan. "Oke dat is waar." "Kijk je zo met ons een film?" "Ja is goed." Ik knik en ga naast Milo zitten. Koen maakt zijn ontbijt en gaat dan ook naast ons zitten. Milo start de film en ik zie dat hij wel een horrorfilm heeft gekozen. Ik schud lachend mijn hoofd. "Wat?" "Je hebt toch wel een horrorfilm gekozen." zeg ik lachend. "Oh ja sorry." "Geeft niet, ik heb een sterke man naast me die me kan beschermen." "Ja godsamme he gisteravond ging jij helemaal los op die kerel." "Ja moeten ze maar niet aan mijn vriendin zitten." bromt Milo. Koen grinnikt. "Oke dat is waar, ik zag Matthy hem ook al slaan." "Ja klopt hij ging iets te ver." Koen knikt.
~1267 woorden~
Ja eindelijk deel 28. Sorry ik heb echt totaal geen inspiratie en ik heb niet zo veel tijd.
Laat een sterretje achter als je dit deel leuk vond.Doei doei!❤️
JE LEEST
Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzitters
FanfictionJade is een meid van 23 jaar. Ze woont samen met Elize in een appartement in Amsterdam. Ze heeft een vriend Noah maar dat loopt uit de hand. Ze gaan samen paintballen, en daar ontmoeten ze de groep jongens. Ze maakt een rollercoaster van emoties doo...