H11

265 6 1
                                    

De film is inmiddels afgelopen. En ik vraag Milo: "Hey Miel wil je wat doen om jezelf wat af te leiden?" "Oh uhm is goed." "Je hoeft niet als je niet wilt." "Nee ik vind het wel gezellig met jou." "Oke dan ga ik wat opzoeken, misschien een leuk restaurantje ofzo." "Klinkt goed in ieder geval." "Haha dan doen we een restaurantje goed?" "Ja mij best." Ik ga wat research doen en kom een leuk restaurantje tegen met goede recensies dus ik besluit die maar te doen. Ik maak een reservatie op mijn naam en sluit ik het tabblad. Ik ga nog even op instagram. Ik scroll nog door mijn fyp maar zie niks boeiend dus ik doe mijn telefoon uit. "Miel ik heb wat geregeld hoor." "Oh oke, waar is het?" "Hier vlakbij." "Oh welk restaurant heb je gekozen." "Dat ga ik niet zeggen dat blijft een verrassing." Hij glimlacht. "Oke is goed ben benieuwd." "Ik heb een reservatie gemaakt voor half 6 dus zorg dat je dan klaar bent, en zorg dat je er netjes en verzorgd uit ziet." "Vind je dit niet netjes en verzorgd dan?" Oeps hoe ga ik me hier uit redden. "Nee je weet echt wel wat ik bedoel." "Ja dat weet ik ik zat je alleen maar te plagen." Ik grinnik, Milo is wel echt de grappenmaker samen met Koen van de groep.

Tijdskip tot 5 uur

Ik ga naar boven om mezelf klaar te maken. Toevallig had ik nog een leuk zwart jurkje meegenomen. Ik kleed me om en doe mijn make-up. Ik doe wat concealer op mijn wallen. Poeh die worden er ook niet minder op. Ik blendeer alles met mijn make-up spons en dan doe ik nog wat settingspray op mijn gezicht. Wie weet wat we vanavond nog meer gaan doen. Ik doe nog wat sieraden om. Hm goud of zilver. Ik doe maar goud dat past beter. Ik doe nog wat deo en parfum op. En dan ben ik klaar.

Dit is wat ik draag vanavond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Dit is wat ik draag vanavond. Ik doe er nog een klein jasje er over heen, want misschien krijg ik het nog wel koud. Ik doe mijn zwarte hakken eronder en dan ben ik echt klaar. Waarschijnlijk is Milo allang klaar, mannen hebben nooit zolang werk. Ik moet er wel echt leuk uitzien vanavond. Ik loop naar beneden en doe de deur open. Ik zie Matthy en de hele groep op de bank zitten. Iedereen hun ogen gaan over mij heen. "Wat is er heb ik wat van jullie aan ofzo." "Uh nee maar wat ga je doen." "Met Milo uit eten hoezo?" "Oh nee niks." "Nou ik ga kom je Milo?" "Ja kom eraan." Ik loop met hem naar de voordeur en dan stappen we in mijn auto. Ik rijd want ja ik weet de locatie. We komen aan en ik zie Milo een beetje staren. "Staren is onbeleefd hè Milo?" "Oh uh ja sorry." "Geeft niet." Ik rijd de parkeerplaats op en parkeer de auto. "Kom we kunnen hier niet blijven zitten." We komen aan bij de balie. "Op welke naam had u gereserveerd?" "Jade Bakker." "Loopt u maar mee. Tafeltje voor 2." "Bedankt." De ober loopt weg en we gaan zitten. Milo kijkt zijn ogen uit. "Wat is er?" "Oh niks het is gewoon chique hier." "Mag toch wel met een leuke jongen?" Ik geef hem een knipoog en hij word rood. Ik glimlach omdat hij rood word. Hij probeert te glimlachen maar hij word steeds roder. "Wat is er, zie ik er zo mooi uit?" "Zeker zie je er mooi uit." Ik glimlach en dit keer glimlacht hij terug. Ik laat mijn ogen over zijn kleren gaan. Ik knik goedkeurend. Hij ziet mij knikken en hij glimlacht nu nog meer. Ik smelt. Wat is hij toch lief met zijn glimlach. De ober onderbreekt dit moment. "Willen jullie wat drinken?" "Ja ik lust wel een wijntje." "Doe mij maar een biertje." "Komt eraan." Ik kijk hem weer aan in zijn ogen. Hij kijkt terug en ik word er nerveus van. Hij blijft maar glimlachen, ik kijk naar beneden. Volgens mij word ik alleen maar roder. De ober zet ons drinken op de tafel. Ik neem er een grote slok van. "Ho ho rustig aan." Ik kijk hem vragend aan. "Nee ik bedoel niet te snel drinken dan word je snel dronken en dat willen nog wel even bewaren toch?" Hij geeft een knipoog en ik begin weer te blozen. "Oh uh ja is goed." Ik begin te stotteren, doe toch normaal Jade. Hij kijkt me weer aan en ik raak helemaal de kluts kwijt. De ober onderbreekt ons: "Willen de dame en heer nog wat te eten?" Ik knik. "Doe mij maar de schnitzel met champignonsaus." "Uh doe voor mij maar de Italiaanse pasta bolognese." "Komt eraan." Ik kijk weg van Milo. Ben ik serieus verliefd op hem. Ja ik ben verliefd op Milo. Ik stuur Elize een appje. "Ik denk dat ik een crush heb." OEHHHH WIEEE" "Milo...." "OMG GEFELICITEERDDD!!!!" "Thanks maar ik moet weer verder doei." "Doei!!!!" De ober komt het eten brengen. "Bedankt." "Dus hoe vind je het hier?" vraag ik om de stilte te verbreken. "Chique hoor ik wist niet dat een meid zoals jij dit kon betalen." Ik kijk hem een beetje gekwetst aan. "Nee zo bedoelde ik het niet." "Het is al goed." Ik wrijf mijn jurk glad en neem nog een slok van mijn wijn. We eten ons eten op en dan at ik mijn wijn achterover. Hij kijkt me bewonderend aan. "Nu jij nog." zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Hij at ook zijn biertje en dan staan we op. "Wil je nog wat doen of wil je liever naar huis?" "Uh laten we maar naar huis gaan." zegt hij. Ik vind het prima ik ben namelijk best moe. Ik roep de ober voor de rekening en ik houd mijn telefoon bovenop het pinapparaat. Ik zie hem kijken. "Ik kan wel wat missen hoor voor een date met een leuke jongen." Ik zie hem snel wegkijken. Ik grinnik.

Milo pov:

Ik zie dat ze haar wijntje at. Wow ze is wel echt knap in die jurk. "Nu jij nog." Ik kijk op, ik was iets in gedachten. Ik pak mijn biertje en at hem ook. Ik vraag of dat ze nog iets wil doen maar ze is moe. Dat zie je gewoon. Ze betaalt de rekening. "Eigenlijk is het een schande dat jij dit doet." "Hoezo?" "Nou normaal zou de man een date regelen. Maar dit keer doet de vrouw het." "En sinds wanneer mag de vrouw de man niet uit eten vragen en de rekening betalen?" "Nou ja gewoon het staat gek." "Nou dan zijn we maar gek, maar ik heb dit geregeld dus ik betaal." "Goed wat jij wilt mevrouw Bakker." Ik zie dat ze iets bloost als ik haar zo noem. "Zullen we dan maar gaan?" "Ja is goed nog even mijn jas aan doen." Ik wacht tot ze klaar is en dan lopen we het restaurant uit. We stappen in haar audi maar ze start de auto nog niet. Ik kijk haar vragend aan. "Ik vond het echt super gezellig Milo om samen uit eten te gaan met je." "Ik ook Jade." "Mooi dan kan ik het nog een keer doen." "Nee de volgende keer wil ik de gentleman uithangen." "Ook goed." Ze legt haar hand op mijn hand. Ik glimlach naar haar en kijk haar in de ogen. Ze komt steeds dichterbij en dan raken onze lippen elkaar. God wat ruikt ze lekker. Ze trekt terug en zo zitten we nog wel even. Dan start ze de auto en rijd ze weg.

~1284 woorden~

Oke het deel is eindelijk wat langer, en ik kon het cute moment tussen Milo en Jade gewoon niet afkappen.
Laat ff een sterretje achter.

Doei doei!❤️

Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu