Ik word wakker op Milo's borst. Ik zie dat ze een film aan het kijken zijn dus ik ga rechtop zitten. Ik ga in zijn armen liggen en kijk mee. Ik zie dat iemand vermoord word dus ik draai mijn hoofd weg. "Ik ga even wat eten pakken." "Pak gelijk een bak chips." "Wil iemand anders wat te eten?" "Neuh." Ik pak eerst een bak en gooi daar een zak chips in. Voor mezelf pak ik nog een restje van gisteren. Ik loop richting de woonkamer en zet de bak chips op het midden van de tafel. De jongens vallen gelijk aan. Ik ga weer naar Milo zitten en ik eet mijn bord leeg. "Mag ik ook een hapje?" vraagt hij lief. Ik kijk omhoog en reik hem mijn lepel aan. Hij neemt een hap. "Hm ja smaakt wel." "Dacht ik al." "Hey Jade kan jij nog kunstjes ofzo van het vechten." "Ja hoezo?" "Dat wil ik wel eens zien." Ik zucht en sta op en loop richting de keuken. Ik ga op mijn handen staan en loop richting de woonkamer. "What the fuck gast." "Ja jij wilde wat zien." "Je bent wel sterk in je armen zeg." "Weet ik." "Kan je nog meer?" "Ja ik kan op de kop opdrukken." "Doe eens." Ik zucht en sta nog steeds op de kop. "Rob dit is het laatste wat ik doe voor vandaag." Ik ga midden in de kamer staan en begin met opdrukken. De jongens beginnen en ik kom rond de 250. Ik ga nog door tot de 300 en dan ga ik weer normaal staan. "Wanneer ben jij van training af gegaan eigenlijk?" "Vorig jaar." "Je moet er echt weer opgaan." "En hoezo dat?" "Gewoon het is leuk dat je dit kan." "Ja weet ik maar ik weet het niet." "Ga nou maar film kijken ik ben kapot." "Kan je alsjeblieft nog 1 ding doen?" "Goed nog 1 ding dan." Ik ga op de grond in opdrukhouding staan. Ik draai mijn handen naar buiten en trek mijn ellebogen naar mijn heupen. Ik leg mijn gewicht op mijn schouders en dan zweef ik in de lucht. Ik zucht. "Dit noem je de elbow lever." "WOW." zegt Rob en hij begint te klappen. De andere jongens doen ook mee en ik ga weer op mijn benen staan. "Ik ben uitgeput en met uitgeput bedoel ik UITGEPUT." Ik zucht en plof weer op de bank. "Misschien moet je meer trainen dan word je niet zo snel moe en kun je misschien nog verder." "Rob kap nou eens met je trainen ik wil het voor een halfuur niet meer horen." "Ja houd maar eens op je maakt mijn vriendin moe." "Moet jij vooral zeggen." "Jongens hou verdomme op met dat gezeiken kijk naar die verdomde film." zeg ik boos. Ik zie iedereen nu opkijken. "Wat kijken jullie nou, kijk gewoon naar die fucking film." zeg ik nu nog bozer. "Sorry hoor ik wist niet dat je kwaad werd." "ROB HOU VERDOMME JE KOP DICHT." schreeuw ik en ren naar naar boven. Nou als ie het zo graag wilt dan kan ie krijgen. Ik begin weer met mijn dagelijkse trainings die ik zou doen. Ik begin met pushups en push mezelf tot 350. Dan vind ik het genoeg ik weet dat Matthy een stang in zijn kamer heeft hangen dus ik loop naar zijn kamer. Ik ga een de stang hangen en ik doe weer 350 pullups. Ik ga gewoon van alles 350 doen wat kan het me ook schelen ook. Ik ga er op zijn kop aanhangen en doe dan hangende situps. Ik doe weer 350. Ik ga in een L-houding hangen en doe dan pullups. Wow wist niet dat ik die nog kon. Ik ga op Matthy's vloer verder en ga in een handstand staan. Ik probeer mijn evenwicht te vinden en even later sta ik. Ik ga opdrukken in een handstand. Ik ga weer terug staan als ik er 350 heb gehaald. Mooi ik zie nog dat ie 2 balken heeft dus die pak ik er bij. Ik maak daar een handstand op en ga een beetje met mijn evenwicht spelen. Als ik in een rare houding sta begin ik met opdrukken weer. Ik pak een voetbal van zijn kamer. En maak daar een handstand op met 1 hand. Ik balanceer erop en dan hoor ik stemmen achter me. Ik blijf nog steeds op de bal staan en ik hoor dat iemand eraan komt. "Hey sor-." Ik hoor dat hij blijft staan en ik hoorde aan zijn stem dat het Matthy was. Als ik mijn evenwicht niet meer kan houden ga ik weer staan. Ik draai me om en inderdaad het is Matthy. "Wat doe je op mijn kamer?" "Trainen." "Waarom?" "Woede." zeg ik en ik pak alweer een nieuw ding wat ik kan gebruiken. Ik ga op zijn bureau staan ik ga weer in een L-houding staan en eerst trek ik mijn benen in. Als ik voel dat ik het volhoud strek ik mijn benen. Ik trek de trui van Milo uit want ik krijg het warm. "Jij hebt wel handige spullen." "Ik heb niet veel." "Heb je ook iets van een boksbal ofzo?" "Ja op zolder hoezo?" "Heb je ook van die boksverband dingen?" "Ja die liggen erbij." "Oke." Ik sta op en loop richting de zolder. Ik hoor Matthy de jongens roepen en het boeit me niks. Ik loop gewoon door en rol het verband over mijn knokkels en hand. Ik sla als een gek die boksbal. Ik geef hem een paar trappen, en geef hem nog een paar slagen. Auw kutzooi mn knokkels zijn open. Ik blijf doorslaan. Ik hoor voetstappen naar boven komen. Nu sla ik er nog erger op los. Ik zie de jongens de kamer binnen komen en op de grond gaan zitten. Ik blijf nog steeds geconcentreerd op de boksbal. Ik zie dat ze nog meer sportspullen op zolder hebben dus ik stop met klappen verkopen. Ik rol het verband van mijn handen af. "Sorry ze waren wit." Ik geef ze aan Raoul en ik zie hem bezorgd naar mijn handen kijken. Ik bouw een soort van balanceer ding met een yoga bal en een paar planken. Ik maak er een handstand met 1 hand op en begin met balanceren. "Hm ik vond die voetbal beter maar goed." Na een tijdje vind ik het goed geweest. Ik sta weer op en ga weer op de grond liggen ik doe nog wat pushups voor de cooling-down en dan vind ik het wel genoeg. Mijn boosheid is genoeg gezakt dus ik kan weer normaal naar Robbie kijken. "Sorry dat ik zo tegen je uitviel, ik kan er niet zo goed tegen dat mensen door blijven drammen en dan vooral me trainen maar goed ik zie dat ik er nog plezier in heb dus misschien ga ik er wel mee doen." ratel ik achter mekaar. Matthy reikt me een handdoek aan. "Ik wist niet dat jij zo tekeer kon gaan zeg." zegt Koen. Ik grinnik. "Als het moet kan ik wurgen dus je kunt me altijd bellen." Ze kijken me verschrikt aan. "Ja ik meen het serieus." "Fucking hell, je zorgt wel dat je niemand vermoord toch?" "Misschien ik sla alleen met een reden." "Heb je wel eens iemand geslagen dan." "Ja ik kan als ik wil jou nu knock-out slaan." "Doe es." "Rob doe normaal." "Kom op ik wil gewoon weten hoe het voelt." "Oke maar als alleen de jongens ermee instemmen. En we gaan naar het ziekenhuis als je last krijgt. Beloof je dat?" "Ja ik beloof het." "Is dit wel zo'n slim idee Rob?" vraagt Raoul. "Ja ik wil gewoon weten hoe het is." "Oke als jij het wilt." Raoul zucht nog eens een keer. "Matthy kan jij me helpen met Rob opvangen anders krijgt hij enorme hoofdpijn." "Ja doe ik." "Dus iedereen stemt in?" Iedereen knikt. "Nou goed eerst een gevecht en dan zal ik kijken of ik het nog kan." "Prima." "Haal effe alle scherpe dingen weg hier." Raoul en Milo verschuiven alles zodat we een lege plek krijgen. Ik ga klaar staan. "Klaar?" "Klaar." "En ik vang je op samen met Matthy oke?" "Jaha begin nou maar." We beginnen met vechten en hij probeert me over de kop te gooien maar ik spring over hem heen. Ik geef hem een klap tegen zijn slaap met mijn vuist. Hij zakt in elkaar en Matthy en ik pakken hem vast. "Hij is knock-out." zeg ik. "Ik til hem wel naar beneden lopen jullie maat achter me aan." Iedereen knikt en ik pak Rob bij zijn schouder en been. Ik leg hem op mijn schouders en til hem naar beneden. "Ik snap nog steeds niet dat hij dit leuk vind." "Ik ook niet maar je weet hoe Rob is. Altijd doordrammen." zegt Raoul. "Geef hem een koude doek op de plek waar ik hem geslagen heb." Ik leg Rob op de bank. Ik check zijn pols en ademhaling. "Alles oké?" "Ja hij heeft nog een goede pols en ademhaling." Iedereen zucht van opluchting.
~1515 woorden~Goed Rob is knock-out geslagen door Jade. Zal ze weer beginnen met trainen?
Laat een sterretje achter als je dit deel leuk vond.Doei doei!❤️
JE LEEST
Toen ik je voor het eerst zag/ ft. bankzitters
FanfictionJade is een meid van 23 jaar. Ze woont samen met Elize in een appartement in Amsterdam. Ze heeft een vriend Noah maar dat loopt uit de hand. Ze gaan samen paintballen, en daar ontmoeten ze de groep jongens. Ze maakt een rollercoaster van emoties doo...