Ağlıyordum. Şu ana kadar biriktirmiş olduğum tüm gözyaşları tutundukları yerlerden resmen firar ediyorlardı. Silmedim. Küçükken ağlamamam için kızarlardı, bende silerdim fark etmesinler diye. Artık ne anlamı kalmıştı ki. Artık daha fazla ne kaybedebilirdim?
Gözyaşlarım yerle buluşuyor gözlerim sinir ve hırsla ona bakıyordu. O mu? O hala gitmemişti. Ne için duruyordu ki? Hangi akla hizmet? Zaten ölü gibi hissediyordum.
Ne demişler; zaten ölü bir insanı öldüremezsin.
Tam da o durumdaydım. Fakat hala sinirlerimi bozan adam gitmemişti. Adam mı? Hayır o na bu hitap uygun değildi. O bir yaratıktı. Bir canavar. Bir katil, hayatımın. Bir hırsız, hayallerimin. Bir dolandırıcı, ilk hediyemin...
Artık burada durmak istemiyordum. Yarısı kurumuş olan göz yaşlarımı tek elim ile olabildiğince sildim ve yine aynı elim yardımıyla ayağa kalktım. O na yaklaşmadan buradan çıkıp gidebilmeyi ümit ediyordum.
Ama olmayacak duaya amin denmezmiş. Bende ümit ediyordum ya zaten. Yeniden önümde belirdi. Şaşırmamıştım. Sadece artık bıkmış bir şekilde yüzüne bakmaya başladım. Bir ölü gibi...
O ise tüm olaylara rağmen sanki hiç bir şey olmamış gibi utanmazca konuştu ya da sordu.
-Nereye gidiyorsun?
Bir cevabım yoktu. Ne nereye gideceğimi, ne ne yapacağımı, ne de nasıl yaşayacağıma dair en ufak fikrim yoktu. Yüzüne boş boş bakmaya devam ettim. Bu onu sinirlendirmişe benziyordu. Umurumdamıydı peki? Hiç sanmıyorum. Bu sefer sesini daha da sanki mümkünmüşçesine kalınlaştırarak yüksek sesle yeniden sordu.
-Sana nereye gidiyorsun diye sordum!
Omuz silktim. Ne yapabilirdim ki? Belkide bir arabanın önüne atlardım ha? Kim bilir. Ağzımı araladım ufak kelime için.
+Bilmiyorum.
Durmadı. Sormaya devam etti.
-Kime gideceksin? Nereye?
Sinirlerim yeniden artıyordu. Bu seferde diğer elimle onu itmeye başladım.
+Sanane ya ha? Umurundamıyım ki? Bir katil olarak beni de mi öldüreceksin?!
Gözleri kırmızılaştı. Gerçekten. Gözleri kahverengiden kırmızıya dönüştü. Siniri sezebiliyordum. Katil kelimesini sevmiyordu. Yeniden bu sefer onu iten sağlam olan elimi kavradı. Ben ise bir psikopatmışçasına kahkaha patlattım ve gözü dönmüş şekilde sinirle konuştum.
+Bunuda mı kıracaksın ha?! Durma seni bekliyorum!
Sözlerim ağırına gitmişti. Sinirle geri bıraktı. Diğer elini kaldırdı. Korkmuyordum. Ki zaten birşey de yapmadı. Kolyeyi almıştı. Parçalara ayrıldığını gösterdi ve konuştu tıslarcasına.
-Bunu sadece sizin gibiler tamir edebilir.
Ne yapabilirdim ki? Ben mi tamir edecektim? Ben tamir edeceksem başta kırmazdım zaten. Dalga geçercesine yandan bir gülüş atarken alayla konuştum.
+Yani? Ben mi tamir edeyim?
Derin bir nefes alıp verdi. Ardından bıkkınca ama sinirle yeniden konuştu.
-Bunu tamir ettireceksin.
+Bunu neden yapayım? Ne çıkarım olacak? Elimi kırdın, hayallerimi sonlandırdın. Sevdiklerimi öldürdün. Sana neden yardım edeyim?
Sinirle soludu ve yeniden konuştu sesini yükseltirken.
-Onları öldürmediğimi söyledim sana.
Hayattan zevk alamazken alay etmeye devam ettim.
+Tamam bay külah. Ama yinede sana yardım etmeyeceğim.
-Zaman durdu anladın mı!? Bu lanet kolye için zamanı durdurdum! Onlar ölmedi yani!
Bu kendini bir filmde mi sanıyordu ha? Benim buna inanacağımı mı sanıyordu?
+Tıck yetersiz yalan. Lütfen bir daha denemeyiniz.
-Kanıtlayayım mı?
Ne yapacaktı gerçekten. Komikti. Alay ile cevap verdim.
+Kanıtla bakalım bay sihirbaz. Seni izliyoruz.
Dışarıdan biri görse beni delirmiş sanardı. Gerçi zaten bir deliden ne farkım vardı?
Elini kaldırdı. Parmağını mı şıklatacaktı? Çok film izlemiş olmalı. Şıklattı.
Bir dakika ne oluyordu burada. Etrafta çeşitli sesler duyulmaya başladı. Bu güvenlik sistemi alarmlarıydı. Ajumma hareket etmeye başladı. Gözlerim şaşkınlık ile sonuna kadar açıldı.
Geri şıklattı parmağını. Herşey geri durdu, biz hariç...
Oldukça şaşkındım. Nasıl yapıyordu bunu? Korkmuştum da haliyle.
+Sen nasıl yapıyorsun bunu? Bir çeşit büyücü falan mısın?
Aynı sakinliği ile normal ses tonuyla birlikte cevapladı.
-Değilim.
+Peki ya nasıl yapıyorsun bunları? Nesin sen ha? Göz renklerinde değişebiliyor?
༶•┈┈⛧┈♛---♛┈⛧┈┈•༶
Merak ediyormusunuzzz?
Sevdiniz mi peki kurgumu?
Devam etmeli mi?
Bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla ve mutlu kalın öpüldünüzz <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Empire
Teen FictionKurgu Türkçedir * Join the breathtaking story that started with a necklace