-Bilmene gerek yok. Sadece bana yardım et.
Şimdide emri veriyordu hah! Her ne yaratık ise ona yardım etmek zorunda değildim. O benim elimi kırarken hiç düşünmemişti.
+Sen benim elimi kırdın. Bende kolyeyi. Ödeştik. Sana yardım etmeyeceğim. Ayrıca o kolye benim bir kere tamam mı bay hırsız.
Bıkkın bir nefes alıp verdi ve sinirlerinin son damlasıymışcanı dudaklarından kelimeleri döktü.
-O kolye benim tamam mı. O sana nasıl ulaştı bilmiyorum fakat, kaçarken düşürmüşüm ve onu sen buldun galiba. Ayrıca elini de düzeltebilirim tamam mı sadece yardım et.
+Kimden kaçarken?
Garipti. Kimden kaçıyordu? Kimdi? Asıl soru neydi? Neden bu kadar gizemliydi?
-Herşeyi sorgulamak zorundamısın sen? Bir kez de sormadan tamam de.
Bilmediğim, tanımadığım bir kişiye koşulsuz yardım etmemi istiyordu. Ona bu kadar kolay güvenemezdim.
+Sana neden güveneyim?
Düşündü...
-Neden güvenmeyesin? Ya da güvenmek için ne istiyorsun?
+Çünkü seni daha tanımıyorum bile. Bir gün bir kalkıyorum odamda ne olduğu belirsiz büyücü bir adam. Acaba neden güvenmeyeyim ha?
-Tamam hafi uzatma ne istiyorsun güvenmek için?
Düşündüm...
+Telefon numaranı ver. Adresini de öyle.
Bana anlamayarak baktı. Ardından sanki taş devrinden dönmüşçesine garipseyerek sordu.
-Ney numarasını vereyim?
Tek kaşımı kaldırarak onun için tekrar ettim.
+Telefon nunaranı.
Bana hala anlamaz gözlerle bakıyordu. Sesli nefes verirken cebimden telefonumu çıkardım ve gösterdim. Ardından adeta mal a anlatır gibi sordum.
+Bu hani telefon ya hani. Bunun içinde bir hat var. Hah işte onun numarasını bana vermen lazım senin olanı.
Aydınlanmış gibi konuştu.
-Haa o zımbırtı. İyide benim ondan yok ki.
Nasıl yani? Bu devirde telefon kullanmayan mı vardı? Saçmalık.
+Nasıl yok?
-Bildiğin yok.
+ Tamam o zaman adresini ver. Oradan ulaşayım sana.
Bana mahcupça baktı.
-E benim ondan da yok?
Nasıl ya sokakta mı yaşıyordu bu adam? Gayette varlıklı birisi gibi duruyordu oysaki.
+Nasıl yani sen sokakta mı yaşıyorsun? Burası gibi bir evin yok mu? Çatısı, dört duvarı olan bir ev?
Açıklamak için yeniden dudaklarını araladı.
-Hayır yani var da... Bu Dünyada değil. Ben burada kalmıyorum.
Yok artık uzaylı falan mıydı?! İnanmam. Gözlerim faltaşı misali açılırken şaşkınlıkla sordum.
+Sen yoksa uzaylı mısın?
İnkar etmek adına ellerini iki yana sallamaya başladı.
-Hayır hayır değilim. Boşver sen bunları. Sen eğer bana seslenirsen ben hemen gelirim tamam mı?
+Nasıl yani böyle özel güçlerin falan mı var filmlerdeki gibi? Böyle el ele tutuşup ismini söyleyince birden beliriyor musun? Yok artık! Vay be!
Bıkmış vaziyette oflayıp konuştu.
-Öyle değil. Neyse sen boşver sen benim ismimi söylediğinde ben seni duyabilirim. Ve böylece gelirim tamam mı?
+Tamam. Fakat ismin ne?
-Seungmin diyerek çağır beni.
+Tamam.
Rahatlamış bir şekilde nefes verdi ardından bir anda hızlanıp beni odams sürükledi adeta. Bir anda zaman hızlanmış gibi oldu. Ardından konuştu.
-Tamam artık anlaştığımıza göre ben gidiyorum. En kısa sürede kolyeyi yaptır tamam mı?
Ne yani elim böyle mi kalacaktı? Düzembaz! Kolunu diğer elimle sertçe tutup kırık elimi adeta gözüne soktum.
+Sen benimle alay mı ediyorsun ha? Elimi düzeltmeden hiçbir yere gidemezsin.
Yeniden aydınlanmış gibi elini alnına vurdu. Ardından kafasını aşağı yukarı sallayıp onayladı.
Elini filmlerdeki gibi kapattı ve sadece işaret ila orta parmağı düz duracak şekilde tuttu. Diğer eli ile kırık olan elimi tuttu ve 2 parmağını elimin üzerine koyup gözlerini kapattı . Sanki filmdekiler gibi bana güç aktarımı yapıyordu. Elimdeki sızlama azalırken geri gözlerini açtı ve elimi bıraktı. Elime baktım eskisi gibi sanki hiç kırılmamışa benziyordu. O gerçekten inanılmazdı.
Yüzüne baktım minnetle. Gerçi kıran da oydu ya neyse. Gözlerine baktım yeşildiler. Yeniden renk değiştirmişti ki pek sürmeden yeniden kahvelere bıraktı kendini. Umursamadım.
+ Teşekkürler. Gidebilirsin artık.
-Tamam. Görüşürüz.
+ Görüşürüz.
Ve yine o bilmem kaçıncı film sahnesi gerçekleşti. O birden yok oldu ve herşey sanki eskisine döndü. Alarmlar çalmaya zaman akmaya başladı.
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Evett vampir Seungmin im benim.
Nasıldı bölüm sevdiniz mi?
Bol okunma ve oy dileği ile, oy ve yorumlarınızı bekleyeceğim.
Bir sonraki bölüme kadar sağlıcakla ve mutlu kalın öpüldünüzz <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Empire
Teen FictionKurgu Türkçedir * Join the breathtaking story that started with a necklace