Gözlerimi yeni güne açtığımda karşımda o yoktu. Odada tek olmanın verdiği rahatlık ile yeniden gözlerimi kapattım ve yeniden uyumayı umdum. Ki sadece umdum çünkü sandığım gibi odada tek değildim. Bunu yanımda hissettiğim hareketlilik ile anlamıştım. Gözlerimi araladığımda karşıma bir adet yatağın yanına oturmuş ve bana bakan köpüş çıktı.
Evet köpüş. Çünkü Seungmin adeta bir yavru köpek gibi bana bakıyordu. Ben onun bu sevimli haline tebessüm ederken, o konuşmayı tercih etti.
-Sonunda uyanabildin, uyuyan güzel.
Hayır bence ben hala uyanamamıştım. Çünkü normal şartlarda karşımda bana böyle gülümseyerek bakan bir yakışıklı olamazdı. Ki bu kişi birde vampir ise. Tamam rüya alemindeyim hala. Elimi kaldırdım ve yanağıma bir çimdik attım. Canım acımıştı ve üstüne üstlük Seungmin hala buradaydı. Gülümsemesi silinmişti çünkü kaşlarını çatıp ne yapmaya çalıştığıma bakıyordu.
-Siz insanlar gerçekten çok aptal davranışlar sergiliyorsunuz.
Onaylamaz biçimde kafasını iki yana salladı. Bana aptal demişti ya aa. Ama ben bir insan değildim artık hahah. Artık ona karşı kullanabileceğim bir koz vardı!
+Evet insanlar aptal davranışlar sergileyebilir Seung'cum. Ama ben bir vampirim.
-Ah maalesef ki vampirlerin zeka seviyesi ortalamasını düşürüyorsun. Bu arada Seung ' cum da nerden çıktı?
+Hiç öyle ben uydurdum. Ne oldu beğenemedin mi?
-Hayır. Sorum var sadece. Bir benim adım Seung değil Seungmin. İki nerden senin Seung ' cun oluyor muşum?
Bana tek kaşını kaldırarak baktığında cevap sırası bendeydi. Doğruldum ve teknik olarak o oturduğu için arkası olsada yüzü bu tarafa çevrili olduğu için karşısına oturdum.
+Bir ismini kısalttım ki böyle daha sevimli oluyor.
Diğer cümlemi dile getirirken burnuna işaret parmağım ile yavaşça dokundum.
+İki nerden benim Seung' cum olmuyormuşsun?
Oturuşunu düzeltip tamamıyla bana döndüğünde karşımda bağdaş kurarak oturdu ve benim yaptığım gibi oda benim burnuma bir dokunuş bırakıp konuştu.
-Tamam Seung lakabını beğendim fakat ben sevimli olmadığım için sevimli değil. Ayrıca yeniden soruyorum neden senin Seung cun olıyormuşum?
+Bir kere sen gayette sevimlisin köpüşcük.
Sözlerim ile şaşırsada ona köpüşcük dediğim için, konuşmasına fırsat vermeden devam ettim. Elimle sanki parmaklarımı sayıyormuşum gibi parmaklarımı teker teker açarken konuştum.
+Yani teknik olarak beraber uyuduk, ki burada sen beni yatağa atmış oluyorsun çünkü ben koltuğa geçecekken sen beni yatırdın. Sonrasında dudağıma çok yakın bir yerden beni resmen ısırdın lan!
Sona doğru sesim yükselirken diş izlerini göstermiştim. Tepkisi gecikmedi.
-Ben seni yatağa atmadım bir kere tamam mı!? Sende uyu diye centilmenlik yaptım. Ayrıca ben bir vampirim, bu yüzden seni ısırdım.
Tamam dicek sözüm yoktu. Fakat hala onu gıcık edebilirdim. Çünkü o benim çok sinirlerimi bozuyor bazen.
+Tamam sen haklısın köpüşcük.
Lafımı inceden koyup ayağa kalktım. Havalı havalı! dolabıma giderken sinir bozucu sesini yine işittim. Sinir bozucu dediğime bakmayın ünlü vokallere taş çıkartacak cinsten güzel bir sesi vardı.
-Tabikide haklıyım bayan çömez.
Çömez mi dedi o bana!
+HAH! Nerden çömez oluyormuşum ben be!
-Basbaya çömezsin işte güçlerini bile kullanamayan vampir mi olur?
Dalga geçerken sinirlerim git gide bozuluyordu. Şuan bir gücümü kullanıp şuradaki peçeteleri onun ağzına tıkmak istiyordum. Peki ya bunu yapmak için özel bir güce mi ihtiyacım vardı? Tabikide hayır!
Hızlıca peçeteliği elime kaptığım gibi bir deste alıp ona doğru yürüdüm. O ne yapacağımı çözmeye çalışırken kahkaha akan dudaklarının arasına elimdeki peçeteleri ittim.
♡
Eheh evet içine birazcık! 🤏
Minho kaçmış olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Empire
Teen FictionKurgu Türkçedir * Join the breathtaking story that started with a necklace