118 15 2
                                    

Ne farklılığından bahsediyordu? Nasıl zor anlar yaşamış olabilirdi ki? Bunu onlara sormak istedim fakat bir konuşmamız olmadığı için sadece Seungmin e sormaya karar verdim. Yavaşça bacağını dürttüğümde gözleri merakla bana döndü. Fısıldadım.

+Ne gibi bir zorluktan bahsediyorsun?

Sormaz olsaydım. Oradaki 6 erkek yeniden eğlenmeye başlamıştı.

-Şunlara bak fısıldaşıyorlar.

-Ay çok yakışıyorlar.

-Seungmin kaptı güzel kızı.

-Ne diyorlar?

-Darısı benim başıma.

Seungmin onlara yandan bir bakış attığında Chan beni duymuş olacak ki konuşmaya başladı ve bende ona döndüm.

-Başta garip gelsede değişim sürecinde kana çok fazla ihtiyaç duyuyorsun ve bu olur olmadık en saçma anlarda bile olabiliyor . Bu yüzden kan sahibi olanlara yani en yakınındaki insanlara saldıranilirsin istem dışı olarak. Sue bir insan olmasada kedisinin kanını içmişti, buda kendine geldiğinde onu büyük sarsmıştı. Hala aklına geldiğinde kendini suçluyor.

Bu çok zor olurdu. Benim bir evcil hayvanım yoktu fakat tanıdığım insanların benim yüzümden kötü duruma düşmesini istemezdim. Ama ne yapabilirdim ki?

+Peki ne yapmam gerekiyor? Yanımda kan ile falan mı dolaşmalıyım?

-Taşıyabileceğin bir kan sana yeter mi emin değilim. Bu süreçte, yani en azından atlatana kadar burada olman en mantıklısı.

İyide ben gelirken aileme bile haber vermemiştim. Her ne kadar pek önemsenmesemde olmadığım fark edilince polisi ayağa kaldırırlardı.

+Ben aileme haber vermedim?

Seungmin konuştu.

-Beraber geri döneriz bir bahane bulup bir süre olmayacağını söylersin.

Onu onayladım. Ardından ayağa kalktım. Elimi Seungmin e uzatırken konuştum.

+Tamam beni geri götür o zaman.

-Görüşürüz Yenge.

Seungmin kalkarken güçlerinden birini kullanıp koktuktaki yastıklardan birini ona fırlatması ile susmuştu sincapa benzeyen çocuk.

Kalktığında elimi tuttu, bende gelirken yaptığım gibi gözlerimi kapattım.

Çok geçmeden yeniden gözlerimi açtığımda tahmin ettiğim gibi odamdaydım. Seungmin e döndüm.

-Ne gibi bir bahane bulabilirim? Okulum devam ediyor ve arkadaşlarımı bu işe dahil etmek istemiyorum.

Bir süre düşündü. Ardından tuttuğu elimi bırakmadan beni peşimde götürdü. Aşağıya iniyorduk. Ne gibi bir planı vardı bu vampirin?

İndiğimizde sırasıyla odalara bakmaya başladı. Babamı arıyor olmalıydı. Babamı kütüphanede bulduğumuzda teyit etmek için bana baktı. Onu onayladığımda ele ele tutuşmuş bir biçimde babama doğru yürümeye başladık. Belli bir mesafeye geldiğimizde Seungmin saygı anlamında birazcık eğildi.

Ne planlıyorduda bu kadar beyefendi duruyordu? Bu saygı da neyin nesiydi? Konuşmaya başladı.

-İyi günler efendim. Ben Yena nın sevgilisiyim. Sizden çok bahsetmişti tanıştığıma memnun oldum. İsmim Kim Seungmin.

Yeniden eğildiğinde ağzım resmen bir karış açılmıştı. Benim onun sevgilisi olduğumu söylemişti. Hah birde babamdan bahsetmişmişim ona!

Bir gariplik olmaması adına şaşkınlığımı üzerimden attım ve yüzüme bir tebessüm ekleyerek babama çevirdim bakışlarımı. Haliyle şaşırmıştı oda. Benim bir sevgilim olduğunu bilmiyordu, ki zaten yoktu. Fakat bu şimdilik önemli değildi.

Babam ayağa kalkarken gözlüklerini çıkardı ve konuştu.

-Ah öylemi oğlum. Bende tanıştığıma memnun oldum. Fakat bana bundan hiç bahsetmemişti kızım. Öyle değil mi Yena?

Bana doğrulttuğu soru ile anlık kalsamda hemen cevapladım.

+Şey... Sana söylemekte biraz utandım baba.

Beni onayladığında Seungmin yeniden araya girdi.

-Efendim ben buraya aslında sizden izin almak için gelmiştim.

-Ne için izin alacaktın ?

-Efendim ben Yena ile bir tatile çıkmak istiyorum. Haliyle ikimizde zor zamanlardan geçtik. Okul, arkadaşlar derken birde Yena nın yaşadığı hastalık onu fazlasıyla yormuş olmalı diye düşünüyorum. Rahatlatıcı bir tatil ikimiz içinde daha iyi olacaktır. Tabii önce sizden izin almam gerekiyor.

Konuşması sonucunda bana tebessüm ederek baktı. Tıpkı bir sevgili gibi. Şuan fazlasıyla iyi duruyordu. Yakışıklı, edepli ki babama yaptığı konuşma hayran kalınası dercede saygılıydı, karizmatik, hoşgörülü .... Yani kısacası adeta bir iyi aile çocuğu gibiydi. Gerçekten ben bu kadar çabuk etkilenen birisimiydim?

Vampire Empire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin