113 17 0
                                    

+Doyduysan ajumma yı çağırayım.

Beni onayladığında banyoya girip saklanmasını bekledim ve sonra ajumma yı çağırdım. Sofra toplandıkran sonra geri seslendim.

+Gelebilirsin Seung.

Odaya yaylanarak girerken konuştu.

-Hmm Seung.... Seviyorum bu lakabı.

Onu onaylamayarak kafamı iki yana sallarken yaşlı bir teyze edasıyla konuştum.

+Aigo~ şimdiki çocuklarda saygıda kalmamış. Tıck tıck tıck.

Bana garipseyerek bakarken ilerledim ve yatağımın köşesine oturdum. Bu sırada konuştu.

-Hatırlatırım senden yüzlerce yıl önce doğdum.

Yüzüme bıkkın bir tavır eklerken hıh ladım. Bu sırada konuştu.

+Hazır mısın gidelim mi?

Düşündüm. Üzerimdekileri değiştirmem gerektiğini düşünerek bunu ona söyledim.

+Üzerimi değiştirmem gerekiyor. Hemen gelirim.

Hızlıca dolabıma ilerledim.

kıyafetleri seçtikten sonra Seungmin burada olduğu için banyoya ilerledim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kıyafetleri seçtikten sonra Seungmin burada olduğu için banyoya ilerledim.

+Hemen geliyorum.

Banyoya girdim ve üzerimi değiştirmeye başladım. Pantolonumu giymiş, giymek için tişörtümü düzeltiyordum. Aniden gelen bir kaç takırtı ile daha ne olduğunu anlayamadan kapım açıldı. Bu Seungmin di.

Gözlerim faltaşı gibi açılırken şok ile tişörtüm çoktan yeri bulmuştu. Şuan karşısında resmen sporcu atletimle duruyordum. Oda korku ile değişik hareketler sergilerken sinirle fakat sessizce sordum.

+Ne işin var burada git!

-Ajumma içeride, seni arıyor galiba.

Oflayarak yeniden suratına baktım. O ise üzerimdekileri yeni fark ediyor olacak ki gözleri yeniden büyümüş, ardından gözlerini elleri ile kapatmıştı.

Onu hemen kenara doğru itekledim ve kapının arkasına geçmesini sağladım. Kapıyı açıp ajumma nın bana bakmasını bekledim.

-Ah oradamıydınız küçük hanım. Babanız sizi çağırıyorda onu söylemek için gelmiştim. Ayrıca üşütmeyin üzerinizi giyinin lütfen.

+Duş alacağım ajumma. Sonra gelirim öyle söyleyin babama.

-Pekala küçük hanım. Ben buraları toparlayım o halde. Hastaydınız biraz temizlik yapmam gerekiyor.

Hayır burada durur ise biz buradan çıkamazdık.

+Ajumma sonra yapsan?

-Küçük hanım daha fazla mikrop kapmamanız için annenizin talimatı.

+Anladım. Teşekkürler.

Annemin sözü onlar için emirdi. Benim yüzümden azar yemesini istemezdim. Geri kapıyı kapattım ve Seungmin e baktım.

Derin bir nefes almış, ardından kapının arkasından çıkmıştı. Konuştu.

-Duş mu alacaksın!? Hem de burada bir erkek varken.

+Hayır tabikide bahaneydi.

Dedim ve yerdeki tişörtü alıp üzerime geçirdim. Ceketimi giyerken konuştum.

+Gidelim hadi hazırım.

Beni kafası ile onayladı.

-Elimi tut ve gözlerini kapat. Işık akışı ile dayanman zor olacaktır.

Onu onayladım ve gözlerimi kapattım. Bu sırada çoktan eli elimi bulmuştu.

Vampire Empire Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin