-Ben uyandırayım onları.
Sue merdivenleri çıkmaya başladığında çift hala birbirlerine sarılmış , herşeyden habersiz huzurla uyuyolardı.
150 yaşına basmış , ki bu vampirlerde genç olarak adlandırılıyor , kadın kapıyı orta hızda çalarak izin istedi.
-Seungmin! Yena! Uyandınız mı?
İçeriden ses gelmeyince bir kez daha tekrarladı Chan ın eşi. Hala ses yoktu. Bu sebeple kapıyı yavaşça açtı. Fakat karşısında bu manzarayı beklemiyordu.
Evet Yana ve Seungmin arasındaki çekimi fark etmeyen yoktu fakat bu kadar çabuk birbirlerine açılacaklarını düşünmüyordu hiçbiri.
Sue nin şaşkınlık ve mutluluktan ağzı bir karış açıkken hızla cebinden telefonunu çıkardı ve bu tatlı çiftin birkaç fotoğrafını çekti. Seungmin Yena yı sanki anne kuş edası ile sarmıştı , kızın kafası ise Seungmin in göğsüne yaslı idi. Ardından haince hazırlanıp yüksek ses ile uyanmaları için hainlik yapıp koştu.
-Hayırlı olsun gençler! En yakın zamanda yeğen bekliyorum.
Sue merdivenlerden hızla inerken arkasında bir çift yeni uyanmış fakat utançtan kızarmış yüzler bırakmıştı.
Elbette bu kızarma sofradada devam edecekti çünkü Sue çoktan görüntüleri diğerlerine yetiştirmişti.
-Şuna bakın!
-Oha gerçekten mi!?
-Hızlı çıktılar!
-Ay darısı benim başıma.
Bunlar bazı vampirlerden çıkan şaşırma sesleriydi.
Bu sırada kız ve oğlan çoktan hazırlanmış aşağıya iniyorlardı.
-Oo çifte kumrularımız da gelmiş~
-Hayırlı olsun çocuklar .
-Aşkolsun bize söyleemediniz . Alındım, Gücendim.
-Aşkolsun.
Sofrada utançtan zar zor yemek yiyen çift işleri bitince hızla mutfaktan kaçmışlardı.
~
______________5 yıl sonra______________
+Seungmin! Ne yapıyorsun!?
Hızla Eun u kucağından aldım ve elindeki çubuk krakeri geri masaya koydum.
-Marketteyken çok istemişti.
+Ama hala dişleri yok bitanem. Ya boğazına kaçarsa?
-Bir tane var. Hem yer benim bebeğim. Değil mi Eun um.
Ve Eun u kucağımdan geri aldı. Ona onaylamaz bakışlar atarak çubuk kraker paketini aldım ve çekmeceye koydum . O daha bir yaşındaydı, sert ve ısırılması gereken şeylerden yiyemezdi.
Geri arkamı döndüğümde gülmeden edemedim. Eun Seungmin in çenesini ısırıyordu ve oda kurtulmaya çalışıyordu. Gidip Eun u geri kucağıma aldım, bu sırada Seungmin yakınmakla meşguldü .
-Bak işte, dişleri kaşınıyor sonra beni yiyor.
Ufak bir kahkaha patlattıktan sonra salona gittim ve Eun un oyuncağını aldım. Bunu dişleyebilirdi. Seungmin de arkamdan geldi .
-Ah, ah bir benimle bu kadar ilgilenilmedi...
Kollarını bağlayıp koltuğa oturduğunda yüzüme bakmamak için boş duvara bakıyordu . Gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Eun u kıskanmış ve şuanda trip atıyordu.
Biraz daha eğlenmek için Eun un yanağına sesli bir öpücük bıraktım. Homurdanma sesleri devam ederken gülerek ayağa kalktım ve yanına adımlarken konuştum.
+Bebeğim? Sen şuan kendi kızın olan bir yaşındaki bir bebeği mi kıskanıyorsun?
Gülmeye devam ederken gözlerini kaçırıyordu. Gülmemi durdurup ciddi bir yüz takındıktan sonra kucağımdaki Eun ile birlikte Seungmin' in bir dizine oturdum. Gözleri sonunda bana döndüğünde dudağına kısa bir buse kondurup konuştum.
+Birtanem, o daha küçücük. O ilgi istiyor.
Gözlerini yeniden kaçırdıktan sonra dudaklarını araladı .
-Bende istiyorum.
Bu yüzümdeki tebessümü büyültürken hızla kalktım ve Eun u küçük oyun alanına bırakıp geri yerime döndüm. Çenesinden tutup kendime döndürüken konuştum.
+Hmm... Sen de mi ilgi istiyorsun?
Kafasını olumlu anlamda salladığında sesli bir gülücük atıp dudaklarımızı kavuşturdum.
~
Evett bir kitabın daha sonuna geldik.
Nasıl buldunuz?
Yorumlarınızı bekliyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Empire
Roman pour AdolescentsKurgu Türkçedir * Join the breathtaking story that started with a necklace