Bölüm 1 : Ayin

84 10 4
                                    

Bu ilk kurgu denememdir, bölümler ilerledikçe daha iyi bir Türkçe kullanıp ve daha heyecanlı bölümler yazmaya başlayacağım. Lütfen birkaç bölüm okuyun, içinde kaybolacağınız bir evren yarattığıma inanıyorum. 💜💜
--------------------------------------------------------------

Her hikayenin başlangıcı gibi bu hikayede normal bir günde başlamıştı tabii ki, ışıldayan bir gökyüzü, masmavi bir deniz ve plajda eğlenen bir grup arkadaş ile. Bozcaada'nın Ayazma adlı plajında bu akşam başlarına geleceklerden habersiz olan karakterlerimiz hep birlikte voleybol oynuyorlardı.

Berkin : Emir yapıştır!

Emir : Bu oyun burada biter.

Emir zıplayıp son sayılarında attığı smaçla oyunu kazandırmış ve bunun haklı galibiyeti ile arkadaşları tarafından pohpohlanarak ve omuzları dik bir şekilde eve dönmek için yola çıkıyorlardı. Bozcaada da büyüyen gençlerin adeti olan plajdan eve otostop ile ilk kim dönecek oyununu oynamak için gruplara ayrılıyorlardı. En sonunda verdikleri karar ile Emir, Berkin, Betül ve Doruk takım olmuşlardı. Kısa süren bir bekleyişin ardından onları almak için duran arabaya binip merkeze doğru yol almaya başladılar.

Betül : Şu posta baksanıza.

Arkadaşlarına instagramda gördüğü ayin postunu gösterdi Emir hariç hepsi büyük bir merakla izlediler.

Emir : Lütfen inanmayın şöyle şeylere izlenmek için salak saçma şeyler yayınlıyorlar.

Doruk : Bu başına bir şey gelmeden inanmayacak büyünün gerçek olduğuna.

Emir : Keşke daha gerçekçi şeylerle uğraşsanız.

Betül : Yalnız büyü gerçek ve Berkin bunu sana kanıtlayabilir.

Berkin : Ne!? , nasıl tam olarak?

Betül : Bu akşam dolunay var ve sende bir cadısın akşama Emiri büyüye inandıracak bir şeyler bul bi göt edelim şunu.

Emir : Ama kanıtlayamazsanız yarın içkiler sizden.

Betül : Anlaştık.

Berkin Betül'ün omuzlarına yüklediği sorumluluktan ötürü rahatsızlık duysa da bedava içki fikri kulağa güzel geliyordu bu yüzden hemen eve gidip büyü kitabına bakınması gerektiğini düşündü ve arabanın sahibinin bu fısıldaşmaları merak edip candan bir şekilde konuya dahil olma çalışmaları içinde yolculuğun sonuna geldiler. Arabadan inip buluşacakları saat için sözleştiler ve ayrıldılar. Eve koşar adım giden Berkin duş alma işini olabildiğince kısa sürede halledip kendini yatağına ve büyü kitabının başına attı.

Berkin : Buldum, sonunda buldum.

Verdiği karardan emin olan Berkin hazırlandı ve gerekli malzemeleri yanına aldı ardından yola koyuldu. Buluşacakları yere kalenin girişine geldiğinde Betül'ü gördü. Betül Berkine yaklaşıp;

Betül : Umarım bulmuşsundur ne yapacağını ufacık bir kağıt oynatma bile olur o içkileri istiyorum.

Berkin : Merak etme buldum hepiniz şok olacaksınız.

Betül meraklandı ama ne olduğunu soramadan Berkin içeriye adımladı bile o da hemen arkasından yola koyuldu. Ay gökyüzüne çıkana kadar bekledikten sonra kalenin en tepesine ay ışığını en net gören yere geldiler tütsüyle arındırdıktan sonra tuz ile bir çember çizdiler, çemberin kuzey, güney, doğu, batı yönlerinde her biri yerini aldıktan sonra Berkinin komutuyla işleme başladılar.

Berkin : Size söylediğim ezberleri söyleyeceksiniz sırayla ve odaklanacaksınız. İlk ben;

-Doğu kulesinin güçleri
Ruhun hava elementi
Kudretinizi gösterin
Çember açmak için bize yardım edin

Hep beraber tekrarladılar ve bu işlemi her yön ve element için tekrarladılar. Güney ile ateş, Batı ile su ve kuzey ile toprak.

Berkin : Şimdi olası bir tehlikeye karşı korunuyoruz şimdide şu beyaz mumu yakıp üzerine bir damla kanımızı akıtacağız ardından büyüyü yapacağım ve olanları izleyeceksiniz.

Herkes meraklı gözlerle Berkin'i izlerken berkin küçük hançer çıkardı ve avucunu kesti mumun etrafına kanını akıttı ve sırayla hepsi bu işlemi yaptı.

Emir : Eğer bir hiç uğruna kendimi kesti isem bedava içkiden fazlası gerekecek haberiniz olsun.

Berkin Emiri kaile almadan devam etti odaklanmaya ve sözleri söylemeye başladı;

Berkin :

-Exem nostrum incipit hoc votum
Eum qui has potestatesmaretur, elementa eligant

Berkin söylediği sözleri bir kaç kez tekrarlarken Emir araya girdi.

Emir : Sıkıldım ama artık Berkin tamam denemeyi bırak bir şey olmuyor...

Emir cümlesini tamamlayamadan mum parlamaya başladı herkes muma bakarken dört renk ışık hüzmesi mumdan çıkıp çemberin etrafında dönmeye başladı. Kırmızı, yeşil, mavi, ve gri renkteki ışıklar ve bir süre sonra bir miktar yükselip her bir ışık her birinin alınlarının orta noktasına hızla hücum ederek hepsini geriye savurdu.

Bir süre sonra uyandıklarında saat sabah 6 ya geliyordu. İlk uyanan Doruk diğer arkadaşlarını da uyandırıp konuşmaya başladı.

Doruk : Bize ne oldu hemen açıklama bekliyorum.

Berkin : Bunun elementler ile alakalı bir ışık gösterisi olması gerekiyordu, bu olanları beklemiyordum.

Emir : Tamam artık inanıyorum büyüye ama garip hissediyorum. Bu büyüyü nerden buldun sen ve tam olarak amacı ne bu büyünün?

Berkin : Amacının ne olduğunu demek ki tam bilmiyormuşum ve o eski karaya vurmuş gemide bulduğum kitaptaydı bu büyü.

Doruk : Göster bakayım şu kitabı.

Berkin kitabı çıkarıp Doruğa uzattı. Doruk alıp büyünün olduğu sayfayı açtı ve incelemeye başladı. Öğrendiği latince'nin bir gün işe yarayacağını nerden bilebilirdi.

Doruk : Bu latince ve bir sınavdan bahsediyor. Elementlerin bu ayini yapan kişileri bir bir sınayıp güçler bahşedeceğinden bahsediyor.

Betül : Sınav mı? Ne sınavı?

Doruk : Her biri birbirinden daha ölümcül beş sınav her biride bize yetenekler bahşedecekmiş.

Emir : Ne demek ölümcül nasıl y...

Birden çok güçlü bir rüzgar esti ve ayın önüne kara bulutlar geçti.

Berkin : Az kaldı Emir sabret görmek üzereyiz sanırım.

1.Bölüm Sonu...

--------------------------------------------------------------
Selamm ben yazar gelecekten yazıyorum şu an ilerki bölümler çooook daha eğlenceli ve sürükleyici oldu. Bence biraz daha okuyun.
💜💜💜

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin