Bölüm 2 : Hava Sınavı

33 6 0
                                    

Berkin : Az kaldı Emir sabret görmek üzereyiz sanırım

Rüzgarın estiği yöne baktıklarında bir parlama gördüler ve gri tüllü elbise içinde uzun beyaz saçlarıyla bir kadın belirdi. Kadın Berkin'e baktı ve gür ve sanki tüm adayı inleten bir ses ile konuşmaya başladı.

Bilinmeyen Kadın : Sınav...

Kadın gözlerini iyice açtı göz bebekleri kayboldu ve tüm gözü gri bir ışıkla parladı hemen ardından elini Berkinlerin üstüne doğrulttu ve...

Bilinmeyen Kadın : Başladı.

Kadın kelimesini bitirdikten sonra bir rüzgar esti ve duvara çarptı herkesi. Hemen toparlanıp ayağa kalktılar.

Betül : Berkin bir şey yap!

Berkin çaresiz bir şekilde önce havada süzülen kadına sonra arkadaşlarına baktı ve arkadaşlarının korkmuş suratını gördüğü anda onunda gözleri gri renkte parladı ve...

Berkin :

-Ay ışığının altında,
Karanlığın dışında,
Kalsın karanlığın kötülüğü ve kasveti dışarda!

Berkin ve arkadaşlarını sarmalayan bir hava kubbesi oluştu ve Berkin bir el hareketiyle kubbeyi dağıttı ve etrafa çok güçlü bir rüzgar estirdi. O ana kadar havada durupta tek bir saç teli oynamayan kadın metrelerce geriye savruldu.

Bilinmeyen Kadın : Demek arkadaşların tehlikede iken gücün artıyor o zaman...

Kadın sinsi bir sırıtma ile eli ile dairesel bir hareket yaptı ve Betül'ün etrafındaki hava yoğunlaştı ve onu havaya kaldırmaya başladı. Emir ve Doruk onu tutmaya çalışsada rüzgar çok güçlüydü ve Betülü arkadaşlarının ellerinden koparıp kadının yanına götürdü.

Bilinmeyen Kadın : Eğer arkadaşını yeniden görmek istiyorsan bul beni ama tek başına sınav senin sınavın eğer yanında bir kişiyi bile görürsem yanında arkadaşına veda edebilirsin.

Kadın ve Betül'ün etrafında bir sis oluştu ve o sis onların etrafında döne döne bir anda ortadan kayboldular. Kaybolurlar iken sadece Betül'ün imdat sesleri duyuluyordu.

Doruk : Betülü aldı ve Berkin kendine gelmedi hala Emir ne yapacağız?

Emir : Önce Berkin kendine gelsin ve dinlenelim sonrasını düşüneceğiz.

İkiside Berkin'e bakarken Berkinin gözlerinin parlaması soldu ve eski haline döndüğünde gözlerini kapatıp yere düştü.

Doruk : Noldu öldü mü bu!?

Emir nabzını kontrol etti.

Emir : Hayır sadece bayılmış az önce yaptığı o büyü yüzünden sanırım.

Doruk : onu dinlenebileceği bir yere taşıyalım ve bizimde biraz uyumaya ihtiyacımız var.

Emir başıyla onayladı ve Berkin'i taşımaya başladılar. Eve geldiklerinde Berkin'i koltuğa yatırdıkları gibi hepsi bedenlerini başka bir koltuğa atıp tüm gecenin yorgunluğu ile birlikte uykuya daldılar.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin