Kısım 2 Bölüm 3 : Buz

9 3 2
                                    

Betül neredeyse sabaha kadar ağladıktan sonra uçmaya değil dönüşümünü korumaya bile enerjisi yoktu. Eski haline dönüşüp, merkeze kadar yürüdü. Eve vardığında yorgunluktan bitmiş haldeydi. Hayatının en güzel gününü mü yoksa en kötü gününü mü yaşamıştı bilmiyordu. Bu ve bunun gibi düşünceler arasında kaybolmuşken bedenini yatağa bıraktı. Düşünceleri arasında kayboluyordu ki daha fazla düşünemeden kendisini uykunun kucağına bıraktı.

Diğerleri

Hepsi Betüle kırgın ve kızgınlardı. Berkin her zaman olduğu gibi o gelip özür dileyip neler olduğunu anlatsa bir anne edasıyla onu affetmeye hazırdı. Dorukta keza öyle sadece biraz burnunun sürtmesi gerektiğini düşünüyordu ama Emir o çok öfkeliydi Betül'e ve öfkesi geçmiyordu. Berkin bilgisayardan bazı işlerini yapıyordu. Doruk kafasını dağıtmak için bazı yemek tariflerini deniyordu evin amerikan mutfağında. Emir ise koltukta oturmuş telefonundan bir şeyler yapıyordu. Yüzünden ve telefonu kullanırken yaptığı sert hareketlerinden hala öfkeli olduğu anlaşılıyordu. Berkin derin bir nefes verip, dinlendirici gözlüklerini çıkarıp masaya koydu.

Berkin : Emir artık sakinleşir misin lütfen?

Emir : Berkin bu konu hakkında konuşmak istemiyorum.

Berkin : Emir ama...

Emir telefonu sertçe koltuğa vurdu ve bağırarak konuştu.

Emir : AMASI YOK, KONUŞMAK İSTEMİYORUM. AZ KALSIN ÖLÜYORDUK ORADA. BUNU HEMEN UNUTAMAM DEĞİL Mİ?

Berkin : Daha öncede ölümle burun buruna geldik bu kadar etkilenmemiştin. Neden bu sefer böyle oldu?

Emir : Çünkü geçen sefer öldüğümde orada ruhumu yemek için bekleyen manyak bir anneannem olduğunu bilmiyordum.

Berkin ağzını açtı ama konuşamadı. Doruk sessizce onları izlemişti. Aradaki gergin ortak kaybolsun diye, yaptığı San sebastian cheesecaketen iki parça kesip arkadaşlarına verdi. Tatlıdan bir çatal ağızlarına atınca anında yumuşayan bakışlarıyla karşılaşınca o da mutlu oldu.

Doruk : "Mutfak cadılığı işe yaradı. Cidden yemeklere istediğimiz efsunu yükleyebiliyormuşuz"

Doruk : Betül'e yazdım, geliyor. Konuşup çözücez bu durumu. Hepimiz durumunu biliyoruz Emir ama Betül bunu isteyerek yapmamıştır. Berkin Ateş Ruhu ile sevişecekler gibi duruyordu demişti. O an ilk kez yaşadığı duygulara hakim olamamıştır. Onuda anlamaya çalışalım.

Emir yediği büyülü tatlı ile sakinleşmiş ve Doruk'un dediğini kabul etmişti. Bir süre bekleyişin ardından Betül geldi. Utana sıkıla koltukların birinde oturdu. Sanki yabancıymış gibi oturduğunda Berkin çok rahatsız oldu.

Berkin : Betül tamam salak salak yabancıymış gibi davranma. Emir hariç kızgın değiliz sana. Sadece ne olduğunu anlat.

Betül'ün sevinçle gözleri parladı. Emir'e baktığında, istemiyormuş gibi olsada Betül'e bakıyordu. Betül teşekkür edercesine gülümseyip, konuşmaya başladı.

Betül : O akşam cehenneme gittim, Ateşi görmeye.

Emir şaşırarak.

Emir : Ateş mi?

Betül : Evet artık sevgiliyiz. O yüzden Ateş diyorum ona.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin