Doruk'un tüm dünyaya olanları unutturmasının ardından bir hafta geçmişti. Doruk yeni yeni toparlanıyordu fakat yaptığı büyüyü fani vücudu kaldıramamış ve kalıcı çatlak benzeri parlak yaralar bırakmıştı. Bu geçen bir haftalık süreçte Emir şifa yeteneklerini Doruk üzerinde kullanmıştı ama çatlaklar iyileşmemişti. Emir Doruk'un yatağı başında hala çatlakları iyileştirmeye çalışıyorken Betül ile Berkin içeri girdi.
Berkin : Doruk canım, iyi misin?
Doruk : Evet. Emir sağ olsun iyiyim.
Betül : Artık Ruhlar Aleminden çıkmaya hazır mısın?
Doruk yavaşça Emir'e baktı. Emir kafasını onaylar anlamda sallayarak konuştu.
Emir : Evet, artık normal hayatına dönebilirsin ama bir çeşit illüzyon büyüsü ile fanilerin çatlakları görmesini engellemeliyiz.
Berkin çatlakları yakından inceledi.
Berkin : Emir çatlaklar sanki bir hafta önceye nazaran daha çok parlıyor.
Emir : Evet, Doruk yeniden güç kazandıkça çatlaklarda daha çok parladı. Artık onlar Doruk'un bir parçası.
Doruk hüzünle kafasını yere eğdi.
Doruk : Tamam hadi hazırlanalım ve vedalaşmamız gerekenlerle vedalaşalım bir süre geri gelmeyiz buraya.
Herkes onayladıktan sonra hazırlandılar ve arkadaşlarıyla vedalaştılar ardından ruhlar aleminden ayrıldılar. Dışarı çıktıktan sonra Doruk'un çatlakları gözükmemesi için illüzyon büyüsünü yaptılar. Yol ayrımında ayrıldıktan sonra hepsi kendi evlerine ailelerinin yanına gitmeye başladılar.
Betül
Betül anahtarı kapının önünde sakladıkları yerden çıkarıp kapıyı açtı. İçeri adımlarken annesine seslendi. o girmeden önce içeriden konuşma sesleri geliyordu ama onun sesini duyduktan sonra derin bir sessizlik oluştu. Salona vardığında anne ve babası tedirgin suratlarla ona bakıyorlardı.
Betül : Anne, baba neden öyle bakıyorsunuz. Tamam en son haber verdiğimden beri çok zaman geçti ama Doruk hastalandı ve bize ihtiyacı vardı. Bide...
Betül'ün Babası : Kızım bir dakika, Kimsin sen?
Betül duyduğu soruyla afallamıştı.
Betül : Baba şaka yapmaya çok acıktım hadi yemek yiyelim.
Betül'ün Annesi : Dadam biz senin ailen değiliz sanırım kafan karıştı. Polisi aramamızı ister misin?
Betül : Ne? Anne benim işte Betül sizin kızınız.
Betül'ün Annesi : Bizim tek çocuğumuz var o da sen değilsin dadam.
Betül o an Doruk'un sadece son olan olayları değil onları tüm dünyaya tümüyle unutturduğunu fark etti. Hızla dışarı çıktı ve arkadaşlarının yanına koşmaya başladı.
Berkin
Berkin'in ailesi Bozcaada da yaşamadığı için onları aramayı sonraya bırakıp arkadaşlarının işlerinin bitmesini parkta oturup gökyüzünü izleyerek bekliyordu. Kafasını eğip karşıdan geçen arkadaşı Minayı gördü. Ona seslenip selam verdiğinde Mina onu görmezden gelip yoluna devam etti. Berkin onun bu davranışına anlam veremezken nefes nefese kalmış Betül koşarak yanına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Elemantals
FantasiaBüyü evrenin var olduğu ilk andan itibaren etrafımızı sarmış durumda önemli olan tek soru şu; -Bu büyüyü nasıl kullanacaksın?