Kısım 2 Bölüm 2 : Sadakat

16 2 0
                                    

2400 kelime oldu ve çooook zorlanarak bir smut yazdım elşskeleleşkr.

Lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın. <3
--------------------------------------------------------------

Kahvaltı masasında oturup sohbet ediyorlardı. Betül ağzına bir parça salatalık atıp, ağzı doluyken konuşmaya başladı.

Betül : Ya, bir şey diyeceğim. Ruhlar Aleminde bizim ruhlar neredeydi. Ateş, hava falan.

Doruk : Cidden, orada olmaları gerekmiyorlar mı. Sonuçta Ruhlar Dünyası orası.

Berkin : İstersenizzz, ben gidip öğrenebilirim. Hem Hiroaki'yi görmüş olurum yine.

Emir : Koyun can derdinde, kasap et derdinde. Az değilsin sen.

Berkin : Ne ya, en son denemede komplocu bir piç çıktı. Bu sefer farklı olacak gibi.

Berkin'in arkadaşları birbirlerini baygın bakışlar attıktan sonra onay verircesine Berkin'e baktılar. Berkin sevinçle masadan kalkıp hazırlanmaya gitti. Sonra dönüşebildiği aklına gelince durdu. Arkadaşlarının sakin ol, saçmalama gibi tenbihlemelerinden sonra Doruk'un arabasına atlayıp ormana gitmeye başladı. Oraya vardığında kesici hava darbeleri ile sarmaşıkları kesti. Derin bir nefes alıp verdikten sonra yavaşça portaldan geçti. Ruhlar Alemine adım attıktan sonra etrafına bakıp, bir ejder aradı. Berkin'e beş saat gibi gelen bir beş dakikanın ardından hava görüşünü kullanarak onu bulmaya çalıştı. Uzakları görmeye çalışırken önüne dikkat emiyordu. Lizi gelip sağ karın boşluğundan Berkin'i gıdıkladı ardından görünmez oldu. Gıdıklanması ile gülerek odağı dağılan Berkin, hemen etrafına bakındı. Kimseyi göremeyince şaşırdı. Etrafını kontrol ederken bu sefer sol taraftan durmadan gıdıklamaya başladı. Kahkahalar ile Berkin'i yere düşürürken görünür oldu. Berkin karşısında Lizi'yi görünce gülmekten şaşıramamıştı bile. Lizi Berkin'in gülmesi bitince elini onu kaldırmak için uzattı. Şirin bir sırıtışla kalkmasına yardım edip.

Lizi : Merhaba Berkin, diğerleri nerede? Ne arıyorsun burada?

Berkin : Merhaba Lizi, onlar dünyada. Ben Hiroaki'yi görmeye gelmiştim. Ona bir şeyler soracaktım.

Lizi : (Kıkırdar) Şurada ki dağın üstündeki ev onun. Oradadır büyük ihtimalle. Güzelce konuşun. (Kıkırdar)

Berkin'in gözleri, Lizi'nin yaptığı imayı anlayıp utanç içinde açılmıştı. Berkin teşekkür ettikten sonra dönüştü.

Berkin : COŞ RÜZGARR!!

Uçarak dağa ilerledi. Evin üzerine geldi ve balkonuna kondu. Camdan kapısını tıklattı. Kapı yavaşça açıldı. Berkin kapının açık olduğunu görünce içeriye girdi. Salonda etrafı incelerken arkasından adım sesleri duydu. Arkasına döndüğünde beline havlu sarılmış, vücudunda su damlaları olan Hiroaki, yeni duştan çıkmış bir şekilde şok olan gözlerle Berkin'e baka kaldı. Berkinde sonuna kadar açılmış gözlerle bakışları Hiroaki'nin havlusu ve yüzü arasında gidip geliyordu. Sertçe yutkunup arkasına döndü. Kekeleyerek konuşmaya başladı.

Berkin : Ş-şey ben sana Ruhlar Alemi ile ilgili soru sormaya gelmiştim. K-kapı aç-açıktı, bende girdim özür dilerim.

Hiroaki hemen odasına koşup Berkin'e seslendi.

Hiroaki : Sorun yok, h-hemen geliyorum.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin