Bölüm 7 : Kutlama?

21 4 2
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayınn. İyi okumalarr.
--------------------------------------------------------------

Son Bölümden Bir Gün Sonra

Berkin o gece Emir'in evinde yatıya kalmıştı. Uyandığında yataktan kalkıp Emir'i aramaya başladı. Tüm eve baksa da bulamadı. Telefonunu çıkarıp onu arayacağı sırada bahçeden sesler duydu. Eğilip camdan baktığında Emir çimlerin üstüne eğilip bir şey yapıyordu. Emir'in ne yaptığını Anlamayan Berkin bahçeye çıkmak için aşağı indi. Bahçeye çıkan Berkin'i gören Emir bıkkınlık ile kollarını yere bıraktı.

Berkin : Günaydın canım. Ne yapıyorsun burada?

Emir : Günaydın. Geçen gün Betül bize saldırdığında topraktan su çekmiştim hatırlıyor musun?

Berkin kafasıyla evet der gibi onayladı.

Emir : O gün etrafımda ki her su damlasını hissettim. Toprakta, havada, bitkilerde hatta...

Berkin : Hatta ne?

Emir tam ağzını açmıştı ki bahçeye elinde poşetler ile Doruk girdi.

Doruk : Günaydın, günaydın, günaydın canım arkadaşlarım nasılsınız. Size kahvaltı getirdimm.

Emir Doruk'un gelmesiyle konu dağıldığı için şükretti. Kalkıp masaya oturdular ve kahvaltı yaptılar.

1 Gün Sonra

Emir yine erken uyanıp bahçeye çıkmış ve yine etrafındaki suları hissedip kullanmaya çalışıyordu. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın bir damla suyu bile çekemiyordu. Berkin ise uyanmış yine Emirin başarısız denemelerini izliyordu. O denemelerini yaparken Doruk kendi bahçesinde gözleri kapalı şekilde aslında var olmayan bir bitki yetiştirmeye çalışıyordu. Aklından tüm bitkilerin yapı taşlarını geçirdi. Dünyada bir yerlerde hepsinin köklerini hissetti. Aklındaki hiç var olmamış olan bitkiyi en ince ayrıntısına kadar düşündü ve aklında diğer bitkilerin özelliklerini birleştirdi. Yeşil parlayan gözlerini açıp toprak yüzeyinde elini sürterek gezdirdi. Aklındaki daha önce görülmemiş bitkinin köklerinin toprağa yayıldığını hissetti. Elini yavaşça kaldırdı, o elini kaldırdıkça altından o aklındaki çiçekli bitki yetişti. Taç yaprakları birbirine yapışık bi bohçayı andıran çiçeği görünce gülümsedi ve hemen Berkin'i aradı. Berkin telefonu açtığında Doruk en acil şekilde onun yanına gelmesini istedi. Berkin telefonu kapattığı gibi yola koyuldu...

1 Gün Sonra

Dört arkadaş akşam saatlerinde evde toplanmış, bu gece olacak olan kutlama hakkında konuşuyorlardı.

Emir : O kutlamaya gideceğiz değil mi?

Betül : Evet gideceğiz ne istediklerine bakacağız. Hem gitmezsek korktuğumuzu düşünürler.

Berkin : Bu doğru biz koskoca elementlerin seçilmişleriyiz ama yinede bu gece tetikte olmalıyız.

Doruk : O piç kafama bir daha silah dayarsa bu sefer kaktüse oturturum onu.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin