Arkadaşlar selam bu bölümde ana karakterlerimiz hakkında biraz bilgi vermek için geldim. Böylece daha yakın hissedebilirsiniz diye düşünüyorum.
Öncelikle tüm karakterlerimiz küçüklüklerinde Bozcaada'da yaşamış büyüdüklerinde lise ve üniversite sebebiyle adadan ayrılmış kişiler. Her yaz Bozcaada'ya tatil yapmak için geliyorlar.
Emir ve Doruk 21, Berkin ile Betül 20 yaşındalar.
Doruk gastronomi okuyor. Yemek yapmayı seviyor ama biraz zorunluluk olduğu için boğulmuş hissediyor okuduğu bölüm ve hayatımı ne yöne doğru sürdüreceğim konusunda ve kendisi biseksüel.
Berkin bilgisayar mühendisliği okuyor. Yazılım konusunda oldukça bilgili. Küçükken yaşadığı zorluklar sebebiyle ailesi olarak arkadaşlarını daha yakın hissediyor. Bu yüzden onlar giderse yalnız kalacağım diye düşünüyor bundan korkuyor ve endisi homoseksüel.
Emir Tıp okuyor. En yakınlarına karşı bile biraz kapalı birisi, etrafının sıkıntısını çözmek için her şeyi yapar ama kendi sıkıntısını kendisi sırtlanmayı tercih ediyor. Ciddi birisi gibi dursada aslında çok eğlencelidir sadece güvendiği ortamda olması gerekir ve kendisi heteroseksüel.
Betül Havacılık okuyor. Aralarındaki en saf kalpli olandır. Biraz umursamaz dursada her şeyi akılda kurar kafayı yiyecek düzeyde ama Emir gibi o da göstermemeyi seçiyor bu yönünü etrafa. Biraz asi olabilir ama iyi niyetlidir ve kendisi heteroseksüel.
Bunlar dışında hikayede aşk ilişkileri, +18 kısımlar ve küfür olacak. Umarım hikaye büyük bir kitleye ulaşır ve herkesin hoşuna gider.
Yapıcı yorumlarınızı, düşüncelerinizi, önerilerinizi yorumlara ya da özelden bana yazın lütfen her bölümde ve oy atmayı unutmayın.
Şimdilik bu kadar kendinize iyi bakın görüşürüzzzzz.
<3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Elemantals
FantasyBüyü evrenin var olduğu ilk andan itibaren etrafımızı sarmış durumda önemli olan tek soru şu; -Bu büyüyü nasıl kullanacaksın?