Bölüm 5 : Ateş Sınavı

27 5 4
                                    

Oy atıp yorum yapmayı unutmayınn <3 <3 <3
--------------------------------------------------------------

Gücünü kazandıktan sonra her yerde çiçek açtırmaya çalışan Doruk. Kendini tutamayıp okul bahçesinide çiçek bahçesine dönüştürmüştü. Okul bahçesi yaz ayında ada gençlerinin buluşma noktasıdır bu yüzden manzaralarının güzelleşmesinden ne kadar mutlu olsalar da biri gelip Doruk'un üstün bahçıvanlık yeteneklerini göreceğinden endişelilerdi.

Berkin : Doruk yeter mi bu kadar çiçek. Birisi görecek şimdi canım.

Doruk : Ama daha orkideleri yetiştirmedim.

Emir : Saçmalama yeter hadi dur çiçek böcek uğruna yakalanmayalım lütfen.

Doruk istemeye istemeye kalktı ve arkadaşlarının yanına oturdu. Doruk'un üzüldüğünü görünce gönlünü almak için yanlarındaki şişelerdeki suyu kaldırıp tüm bahçeye dağıttı. Bunu gören doruk belli etmek istemese de hafifçe gülümsedi. Betül sabahtan beri sessizce oturuyordu ama daha fazla dayanamadı.

Betül : Ya hadi artık günler oldu nerde bu sınav gelsin geçiyorsam geçeyim geçemiyorsam geçemeyeyim benimde bu gerginliğim bitsin.

Berkin : Sakin ol gelecek elbet ama ne zaman bilmiyoruz sadece.

??? : E ben söyleyeyim o zaman size sınav ne zamann.

Nerden geldiği belli olmayan sesi duyunca herkes etrafa bakınırken Betül'ün tüm vücudu kimin geldiğini biliyormuş gibi gerim gerim gerildi.

Doruk : Nereden geliyor bu ses?

Emir : Daha önemlisi kimin bu ses?

Betül : Ben biliyorum kim olduğunu. Alev Ruhu o.

Yerden yükselen alevlerin içinden döne döne oldukça yakışıklı saçları alev gibi dikilmiş genç bir adam çıktı. Elindeki süs için kullandığı bastonu yere iki kez vurdu ve etrafa bir ısı dalgası yayıldı. Gözlerini direkt Betül'e dikip yüzüne yan bir sırıtış kondurdu. Yavaş yavaş adımlayarak Betül'ün yanına gitti. Her adımla beraber Betül dahada gerildi. Betül'ün yanına ulaştığında sağ elinin baş parmağıyla Betül'ün yanağını severek çenesine indi, Betül'ün gözlerini gözlerine değmesini sağlayarak konuşmaya başladı.

Alev Ruhu : Bu sefer ki pekte güzelmiş umarım kendini kül etmezsin.

Elini kapatıp avucunun içine bir miktar ateş topladı. Yeniden elini açtığında içinde bir bileklik vardı. Bilekliği Betül'e uzattı ve onun avucunun içine bıraktı. Betül fal taşı gibi açılmış gözlerle Alev Ruhunu izliyordu.

Alev Ruhu : Ne zamandır fani düzleme çıkmıyorum. Sizler üzerinde hala böyle bir etki bıraktığımı görmek çok mutluluk verici.

Yandan Berkin'e bir bakış atıp Betül'e geri döndü. Emir Berkin'e baktığında Berkin "Bakma bana" diye çemkirip önüne döndü.

Alev Ruhu : Bu "Alev Bilekliği" iyilikle kullan güzelim.

Betül : Ama sınav yok mu öylece verecek misin bunu bana.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin