Kısım 2 Bölüm 4 : Ateşi Harla

14 2 0
                                    

Emir'in ada felaketinden sonra tüm dünya bu olayı konuşuyordu. Haber kanallarının hepsinde bu konu vardı. Elementallerimiz televizyonun karşısında elleriyle ağzını kapatmış, gergin gergin haber spikerini dinliyorlardı.

Haber Spikerini : İki gün önce yaz sıcaklarının ortasında yaşanan kar fırtınası hala daha açıklanamamış durumda ve bazı görgü tanıkları, bunun sadece bir fırtına olmadığını tüm Bozcaada ve üzerindekilerin bir süreliğine buz tuttuklarını söylüyorlar. Meteorologlar ve çeşitli alanlarda uzman bilim insanları bunu araştırıyorlar. Son olarak başka bir iddiada da bunun büyülü bir olay olduğu söyleniyor. Doğru olabilir mi? Büyü gerçek mi? Cevapları az sonra alacağız.

Berkin : Sıçtık, tamamen sıçtık. Bizi bir gören, duyan olduysa komple sıçtık.

Emir : Tamam, bi sus aa. Kimse bilmiyor biz olduğumuzu sakin ol. Bir süre konuşulup unutulur.

Doruk : Yeni bir afet oluşturdun Emir. Doğa üstü olaylar ilgisini çeken herkes adaya akın edecek.

Betül : İyi yönden bakalım adamızın turizmine yardım ettik.

Arkadaşları Betül'ün sinir bozucu iyimserliğini takmamaya çalışırken. Birden salonun ortasında Cehennem Merdivenleri açıldı. İçinden Ateş çıktı.

Ateş : Betül Lucifer seni çağırıyor. Cehennemin sana ihticayı var.

Berkin : Hoşgeldin eniştee.

Berkin'in söylediği şeyle herkesin garip bakışlarını üstüne çekmişti.

Betül : Berkinnn!

Betül uyarırcasına Berkin'e seslenince, Ateş elini Betül'ün omzuna koyup uysalca konuştu.

Ateş : Bana Ateş diyebilirsiniz. Sonra yine gelip laflamak isterim ama şimdi önemli bir sorunumuz var. Betül benimle cehenneme gelmeli.

Betül : Ne sorunu?

Ateş : Cehennem geçen günlerde bir anda donmaya başladı. Ben buzun ve soğuğun yavaşlamasını sağlayabildim sadece, Lucifer tüm gücünü kullanıp buzu yok etti ama soğuktan kurtulamadı ve şimdi cehennem gittikçe soğuklaşıyor eğer düzeltemezsek cehennem yok olabilir.

Olanlardan haberi olmayan Ateş hariç herkes Emir'e baktı.

Doruk : Belki ben düzeltebilirim. Rüya gücümü kullanarak.

Ateş : Doğru, denemeye değer. Doruk, Betül benimle gelin, (Emir ve Berkin'e bakarak.) sizde gelmek ister misiniz?

Emir : Yok, yok gerek yok. Biz burda iyiyiz.

Berkin : Evet, sonra geliriz.

Betül : Tamam o zaman hadi Doruk. MAGMAA!!

Doruk : RÜYALAR GERÇEK OLDU!

Etrafa ateş ile pembe kelebekler saçıldı. İnanılmaz bir görsel şölendi. Sonra merdivenden inip cehenneme gittiler. Doruk cehenneme adım attığında aklına ilk kez Ruhlar Alemine gittiği gün geldi. Oradan ne kadar etkilenmişti ama cehennemde gerim gerim gerilmişti. Biraz daha yürüdükten sonra Lucifer'ın sarayına girdiler. Tahtında yorgun görünümlü Lucifer duruyordu.

Lucifer : Hoş geldiniz. Bu pembiş kim?

Doruk : Bir anda cehennemi kurtarasım kaçtı.

Betül : Boş ver Doruk, kendisinin tek mizahı bu.

Lucifer ne kadar yorgun ve solgun gözüksede. Gıcık sırıtışını yapmaktan geri kalmıyordu.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin