Bölüm 3 : Su Sınavı

25 5 0
                                    

Berkin hava sınavını geçeli 2 gün olmuş ve geçen kısa süreye rağmen oldukça ustalaşmıştı hava elementinde. Şu anda da öğleden sonra kalenin kapılarını turistlere kapatmasının ardından arkadaki gizli girişten kaleye girip Berkin güçleriyle pratik yaparken diğerleri onu izliyordu.

Emir : Berkin yeter birisi görecek uçma o kadar.

Berkin yavaşça yere konup konuşmaya başladı.

Berkin : Akşam Deniz yata bekliyor gidecek miyiz.

Betül : Bir kaç gündür çok garip şeyler yaşıyoruz bence küçük bir tatili hak ettik.

Doruk : Evet hem zamanımız varken eğlenelim daha üç sınav var önümüzde.

Hepsi hemfikir olduktan sonra kalkıp hazırlanmaya gittiler. Tam gün batarken buluşup yata gittiler.

Deniz : Hoşgeldinizzz.

Hepsi birden : Hoşbulduuk.

Berkin : Kız çok iyi oldu bu yat partisi yaza güzel başlayacağız helali hoş olsun sana.

Deniz övülmenin getirdiği güzel hisle diğer gelen arkadaşlarını da buyur ettikten sonra dümene geçip motoru çalıştırdı ve kıyıdan yavaş yavaş uzaklaşmaya başladılar.

Bozcaadanın güzel ve çarşaf gibi denizinin ortasına geldiklerinde içkiler içilmeye başlanmış ve müzik açılmıştı herkes çok eğleniyordu ama Emir huzursuzdu ve bunu Berkin fark etmişti.

Berkin : Emir iyi misin çok huzursuz gözüküyorsun.

Emir : Aslında bir sıkıntı yok ama sanki bir sorun var.

Berkin : Ne sorunu?

Emir : Sanki suda, denizde olmaması gereken bir şey var ve deniz yardım istiyor.

Berkin : Acaba sınav başlamış olabilir mi? Gidip Doruğa sorayım.

Berkin Doruğa kitapta ne yazıyor diye sormak için arkasını döndüğünde Betül ile ikisinin çoktan sarhoş olup sallanmaya başladıklarını gördü.

Berkin : Sabah olsun ayılsınlar o zaman bir şeyler yaparız tamam mı biraz rahatlamaya çalış.

Emir kafasını onaylar biçimde sallayıp geriye yaslandı. Berkin arkadaşları kendilerini denize atmasınlar diye içmemeye karar verip onlarla ilgilenmeye başladı. Gecenin ilerleyen saatlerinde herkes uykuya dalmış tam anlamıyla sızmışlardı. Berkin hepsinin üstünü örtüp gözleriyle Emiri aradı. Göremeyince yatın uç kısmına doğru ilerledi. Emir hipnoz olmuş şekilde denize bakıyordu. Berkin Emirin omzuna dokunup.

Berkin : Emir?

Emir cevap vermeyip yatın dışına denize doğru bir adım daha attı tam düşerken Berkin havayı estirerek Emiri geri yata doğru ittirdi.

Berkin : Emir hemen kendine gel ne yapıyorsun?

Berkin Emiri kendine getiremeyince elini bir sağa bir sola sallayıp hava ile Emire tokat attı. Emir gözlerini kırpıştırıp kendine geldi.

Emir : Noluyo be?

Berkin : Hipnoz olmuş gibi denize atlamaya çalışıyordun. Şimdi iyi misin? Ne oldu?

Emir : Sanki bir şarkı duyuyorum denizden beni çağırıyor.

Berkin : Şimdi bide başımıza şarkı söyleyen sirenler çıkmasa bari hadi yürü içeri üşüdüm.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin