Kısım 2 Bölüm 1 : Geçmiş

21 3 0
                                    

Tüm olanlardan sonra toparlanmak ve seçildikleri büyük sorumluluğa alışmak için epeyce vakitleri olmuştu. Betül hariç hepsi üzerlerine konulan sorumluluğu kabul etmişlerdi ama Betül ona sorulmadan verilen bu güçleri sadece kendi istediği gibi kullanacağını söylemiş ve uzun süredir gözükmemişti. Şimdi bir araya gelen Berkin, Emir ve Doruk tüm sıkıntılarına çözüm arıyorlardı.

Emir : Şimdi bir, Betül konusunda ne yapacağız. İki, Taşları nerede saklayacağız. Üç, o gün eve döndüğümüzde Doğa Ruhu bizi karşılayıp neden sadece "seçilmenizin bir nedeni var lütfen kendinize inanmaktan vazgeçmeyin" dedi.

Berkin : Bir, Betülle ben konuşurum biraz daha kafasını dinlesin.

Doruk : İki, taşlar hakkında bir fikrim var. Bu işle ben ilgileneceğim.

Emir : Seçilmemizin nedeninide ben bulurum o zaman.

Hepsi ne yapacağına karar verdikten sonra yola koyuldular.

Doruk

Doruk, Orjinal Dumanlı Kuvars'ı buldukları ormana gitti. Ormanın ortasındaki en büyük ağacın yanına gitti. Bu büyük, yüce bir akasya ağacıydı o kadar yüksek bir enerji yayıyordu ki Doruk ona doğru çekildiğini hissediyordu. Ağaca doğru yaklaştı elini gövdesine koydu. Aklına Doğa Ruhu'nun ağacın gövdesinde Ruhlar Alemine portal açtığı geldi. Doruk içine derin bir nefes çekti. Gözlerini kapattı. Nefesini verirken eliyle yeşil ve pembe renkteki enerjileri ağaca aktarmaya başladı. Gözlerini tekrar açtığında bir gözü pembe, bir gözü yeşil parlıyordu. Odaklanmaya devam ettikçe ağacın gövdeside parladı ve Doruk'un eli ağacın içinden geçti bu yüzden dengesini kaybedip açtığı portala düştü. Hemen ayağa kalkıp toparlandı. Düştüğünü kimse gördü mü diye etrafına bakındı. Tam kimse görmedi diye emin olduktan sonra önünde yavaşça görünür olan biriyle şoka uğradı. Hızlıca geriye birkaç adım attıktan sonra karşısındaki bedeni inceledi. Pembe küt saçları, iri gözleri ve ne kadar konforlu olduğu bakarak bile anlaşılan elbisesi ile karşısındaki bir kızdı. Kertenkele kuyruğu olan bir kız.

Bilinmeyen Kız : Merhaba, kimsin? Seni burada ilk defa görüyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilinmeyen Kız : Merhaba, kimsin? Seni burada ilk defa görüyorum. Bu kıyafetleri nereden aldın? Hiç Ruhlar Alemi kıyafetine benzemiyor.

Doruk kendine bakınca görünüşünün Ruhlar Alemine uymadığını görünce.

Doruk : RÜYALAR GERÇEK OLDU!

Pembe kelebekler Doruk'un etrafında döndü. Pespembe kıyafetiyle karşısındaki kıza baktı.

Doruk : Merhaba, ben Doğa Seçilmişiyim. Ruhlar aleminde seçilmişlerin bir evi olduğunu okumuştum büyü kitabımız kaybolmadan önce. Ona bakmaya geldim.

Bilinmeyen Kız : Woww, Doğa Seçilmişi demeeek. Doğa Ruhu gibi o da çooook eskiden seçilmişti.

Doruk duyduğu şey ile şaşırırken daha önce gördüğü ejderha etraflarında dönmeye başladı. Dönerken ışıldamaya başladı ve insan bedenine büründü. Pembe saçlı, pamuk şekeri andıran saçlarının arasından çıkmış bir çift boynuz, keskin çene hatları bulunan, kimono tarzı bir kıyafet giymiş ve göz yapısından dolayı uzak doğulu gibi gözüken bir erkeğe dönüştü.

The ElemantalsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin