5. Bölüm

1.4K 48 7
                                    

Teyze " evet tanışalım bakalım ben Ayşe bana Ayşe teyze bilirsiniz."

Akın " ben akın Ayşe teyze."

"Ben Asena Ayşe teyze ve kesinlikle seninle çok iyi anlasicaz."

Teyze gözlerini kısıp bana baktı.

Ayşe teyze " kesinlikle gelin bakalım odanıza gösterim siz dinlenin sonra yarın başlıyacaz size köy hayatını öğreticem  ama önce karnınızı doyuralim."

Yemeğimizi yedik sonra odayı gösterdi Ayşe teyze bakalım yarın bizi ne bekliyecek .

Horoz sesiyle uyandım off hadi ama saat daha 6 lan 6 yuh hızla yüzümü yıkadım.

Mutfağa girdim Ayşe teyze kahvaltı hazırlıyordu.

" Ayşe teyze bana giyebileceğim birşeyler verirmisin patron bavul getirmemizi yasakladı."

Ayşe teyze" gel yavrum kıçımın patronu neye karışıyorsa gel sana güzel elbiseler veriyim."

Ayşe teyze kendi odasına girdi bende hemen peşinden girdim dolaptan poşet çıkardı.

Ayşe teyze" al yavrum dün almıştım git giy bakalım yakışacak mi."

Hızla poşeti alıp odaya girdim umarım güzel birşeyler almıştır ama zevkli kadın gibi duruyor neyise bakım.

Yuh ama ben bunları giymem şalvar vee yelek kazak bide yazma ama yuh napalm başka çare yok giyim off yaa ama güzel oldu güzele ne yakışmaz.

Hızla odadan çıktım Ayşe teyzenin yanına gittim.

Ayşe teyze" ne güzel olmuşsun Gız sen ."

" Ayşe teyze akın uyanmadı mi daha ."

Ayşe teyze" yok gizim kahvaltıyı hazırladım gidip uyandır su oğlanı bakalım."

Kafamı sallayıp gittim. Kapıyı çaldım uyanmadı büyük ihtimal umarım uygundur neyise girelim bakalım yavaşça kapıyı açtım tişörtünü çıkarmış yüz üstü yatıyor bu yavaşça yanına yaklaştım koluna vurdum uyanmiyor.

" Akın sabah oldu lan kalksana ."

Birden kolumdan çekilip akın beni altına aldı.yuh lan o bana bakıyor ben ona çok yakın duruyoruz.

" Akın üstümden kalksanmi acaba ."

Akın kendine gelmiş gibi hemen toparlandı.

Akın " pardon."

Elbiselerimi yeni farketmiş gibi gülmeye başladı.

Anıl " Asena bu hal tam köylü kızı olmuşsun."

" Pislik gülme yaa napiyim sadece bunlar var giyilecek napiyim."

Anıl" tamam hadi odadan çıktı giyiniyim ben Ayşe teyzeden dün almıştım Kendi posetimi onları giyim ."

Kafamı sallayıp odadan çıktım.

Ayşe teyze sofrayı hazırlamış bizi bekliyordu.bende karşına yanına oturdum anıl geldi ama bir dakika ama onun kiler normal haksızlık.

Anıl bana sırıtarak geldi.

" Ayşe teyze haksızlık ama onun kiler niye normal ben köylü kızlar gibi giyindim."

Ayşe teyze " kızım ona göre bulmadım ki napiyim hadi kahvaltını yap daha çok iş var ."

Somurtup önüme döndüm anıl da çocuk gibi dil çıkardı pislik yaa .

Kahvaltıyı yaptık sofrayı kaldırdık Ayşe teyze birşey alıp gelicem diye bizi dışarı kovdu acaba ne yaptıracak .

Ayşe teyze elinde sepetle geldi .

Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin