Ben birşey demeye kalmadan akının kafasından aşaga iki kova Soğuksu döküldü ben kocaman gözlerle hemen yan pancereye baktım bunlar hangi ara uyandı bee .
Lan bunlar en son sarılarak uyumuyor muydu yaa off evet arkadaşlar karşınızda Ahmet ve arda ücüzlerim bir romantizim yasatmadınız .
Pis ücüzlerim
Arda " hey kambersiz düğün olmaz mış."
Ahmet kolunu Arda'nın omuzuna atıp
Ahmet " evet son derece haklı üçüzüm bizsiz yaa hem Asena sana çok kırıldım küstüm konuşma benimle bir daha ."
Somurtup yüzünü çevirdi neee ben naptım bee
" Siz de ben kalkınca o anı bekliyormuş sunuz gibi hemen sarıldınız bende ayakta kalktım sonra baktım aaaa telefonda mesaj akın yazmış arkadaşım ben penceredeyim bir bak ben de dedim gece gece demek ki önemli ve baktım sonra siz geldiniz evet evet tam olarak böyle oldu dimi akın."
Akına baktım umarım mal diyise anlar nütfen mal olmasın nütfen...
Akın " ne arkadaşı Asena ben sana aşığım diyorum sen ne diyorsun hem zaten öğrenecekler şimdi öğrensinler."
Yüzümü sıvazladım yüzümü saklamaya çalıştım hadi ama parmaklarımın arasından ücüzlerime baktım boğa gibi akına bakıyorlar valla hakettiği şimdi birşey diyemem valla.
Arda " ne diyo bu Asena ."
Akın " ayıp bu ne be ben senin eniştenim ."
Offff
Ahmet " ne eniştesi be ben kabul etmiyorum ."
Arda " bende ."
Akın " zaten sizin kabul etmeniz önemli değil ki önemli olan benim papatyamın kabul etmesi sen iste papatyam evlenelim küçük çocuklarımız olsun .'
Gözlerimi kocaman açıp akına baktım ne diyo bee bu daha flört bile etmedik sevgili sonra evlilik yani ... Ne diyom ben yaa off benim de aklım karıştı.
Ben şimdi akını seviyormuyum test edelim
Kıskanıyor muyum ? ✓
Görünce heyecanlanıyor muyum? ✓
Onunla zaman geçirmek istiyor muyum ? ✓
Ayy galiba seviyorum bu delli oğlanı.
Arda ve Ahmet bana döndüler
" Evet asena cevap ."
Ama haksızlık bunlar aynı anda konuşuyorlar ama bende ücüzlerimle aynı anda konuşmak istiyor.
Akın bana ümitle bakıyordu " evet "
" Şimdi düşünürsek akın aslında sen beni arkadaşın olarak görüyordun bende sen öyle görünce..."
Akın " valla korkudan seni zor durumda bırakmamak için seni arkadaşım olarak görmüyorum."
" Peki ben de seni arkadaşım olarak görmüyorum yani kabul ediyorum."
Akın, Ahmet ve arda ben den böyle cevap beklemiyor olucaklar ki bana öcü görmüş gibi bakıyorlar lan tamam onlar neyise bu akın niye sordu kabul etmiyicemi düşünduyse
Akın kendine gelmiş gibi " duyun komşular duyun Asena ve akının düğünü yakında."
Ne diyo bu be
Ahmet ve arda " ne diyo bu değişik."
___________________________________________
Akın birden deli deli hareketler yapmaya başladı oğlum ben sadece sevgili olucaz dedim bu niye evlenicez diyo
Yetişin komşular namus elden gidiyak
Arda ve Ahmet bana soru sorar şekilde bakıyorlar
" Niye öyle bakıyorsunuz.?"
Arda bana inanmaz bir şekilde baktı bu sefer
" Kızım bu ne diyo ."
Sinirle arda sanki evlenicem yaa bu ne tafta
" Nolmus sevgilim olamaz mı yaa ?"
Yavru köpek bakışı attım Ahmet dayanamis olucakti hemen sarıldı.
" Canım kardeşim hayırlı olsun bir yanlıs yaparsa hemen bize şöyle."
Acaba benim mafya olduğumu unutmuş olabilir mi lan ben mafyayım mafya patrona hemen söylemem gerek yoksa işkenceler beni bekler ıy önceki işkencesi evi baştan aşağı bana temizletmisti pis patron .
Bu sefer arda sıkıca sarıldı " mafya mafya evlenirse nolucagini biliyorsun dimi çok tehlikeli olur ."
Off ne evliliği yaa ben daha gencim genç
Akın hemen heycanla Arda'nın dediğini duymuş olmalı ki " bacanak merak etme ben çocuğumu da karımı da canım dan çok sevicem ne çocuğu yaa çocuklarım pardon ."
Arda ,Ahmet sinirle akına bakıyorlar dı lan daha sevgili olmadık ne evlenip çocuk yapması.
" Ama benim Asenaya sarılmam lazım sizin değil sonuçta benim sevgilim geliyimi yukarı."
Çocuk haklı ama gece gece olmaz ki
" Yarın bulussak olurmu akın."
Akın üzgünce başını salladı arda ve Ahmet akın haklı olduğu için birşey demediler .
" Tamam sevgilim yarın görüşürüz öptüm hadi içeri gir üşütme."
" Tamam hadi sende üşütme git hemen yarın buluşucaz ."
" Tamam aşkım."
Diyip arabaya binip hızla uzaklaştı
" Acı çekiyorum karşımızda birbirlerini seviyolar görmüyormusun ."
Göz devirdim çok saçma Ahmet hafif acıtmayacak şekilde kafama vurdu
" Abiye göz devrilmez hem zaten yanlış dedim galiba neyise gidiyim de dogrunu bakıyım ."
Diyip hızla içeri girdi ne kadar tatlı bu çocuk yaa
" Sana güveniyorum kardeşim ."
Diyip sıkıca sarıldı " teşekkürler ikizim...abi "
Abi dedigim için hızla bana döndü o abi hissini sadece Ahmet ve arda hissettiriyor
" Sen bana abimi dedin "
Hızla başımı salladım
" Seni her daim koruyucam ...yani sizi siz benim canımsınız siz olmadan ben bir hiçim kısa zaman da siz çok bağladım sanki hayatım anlamını daha yeni anlıyorum önceden yaşamak için yaşıyordum ama artık sizin için yasıyıcam "
Hadi ama çok duygusal gözlerim doldu heran aglayabilrim başımı yukarı kaldırıp gözümün sulugunu göndermeye çalıştım.
" Lan hadi senize yatak ."
Heme bağırdı ahmette sanki sağır var .
Lan bu ev halkı o kadar ses çıktı niye uyanmadı aman işimse gelir ardayla içeri girip yine sarılarak uyuduk umarım bu sefer sakın bir hayatım olsun .
Azıcık çok yazdım galiba ama olsun güzel bence .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Action" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...