7. Bölüm

1.1K 51 3
                                    

Annem ve babamla vedalaşıp arabaya bindik üçümüz arkaya bindik asya ve Aker bey öne bindi.

Asya hanım " evet çocuklar umarım güzel hayatımız olur güzel bir başlangıç yapalım olurmu?."

" Düşünün bakalım olurmu asya hanım 17 koca yıl sizcede olurmu herkesin hayatı vardı siz istirsunuz diye ben zorla geliyorum hep kocanızın tehditleri napaılım bende ailemi koruyorum adam gelsin benim hayatımı kurtarsın bana bir hayat versin bide benim için hapis yatmasın diye geliyorum asya hanım."

Asya hanım diyecek birşey bulamamış ki sustu.

Ahmet kulağıma yaklaşıp" acaba avukat mı olsan oda iyi olursun gibi bence bir düşün derim yani."

" Yok ya ben seçtim bidaha düşünürsem içinden çıkamam valla Arap saçına döner valla ."

Ahmet "tamam ikiz. "

Arda susuyordu dışarı izliyordu Arda'nın ailesinin haberi vardı demekti yoklardi bugün hastanede.

2 saatin sonun da büyük bir evin önünde durdu buna ev demek ayıp olur malikâne lan amk demek zengindiniz niye bıraktınız.

Arda ve ahmette benim gibi şaşkındı lar.

Asya " evet çocuklar hoşgeldiniz evinize hadi girelim ."

Asya hanım ve Aker bey önden biz arkadan gidiyorduk asya hanım kapıyı çaldı kapıyı evin hizmetlisi açtı.

" Hoşgeldiniz efendim ."

Diyip içeri geçti biz de arkasından salon olan yere geçip oturduk.

Aker bey " evet çocuklar kendimizi tanıtalım ben babanız Aker "

" Gerçekten iyi ki açıkladınız biz de dediki sabahtan beri ben sizin babanızım diyen adam bizim neyimiz dayimiz mı ? Hem benim merak ettiğim başka birşey var ."

Aker bey " evet sor bakalım kızım."

Herkes dikkatle sabahtan beri beni dinliyorlar dı tabi zeki gördüler düşüncelirinden sevaplanak dediler .

" Şimdi gördüm kadarıyla zenginsiniz bende dedim ki belki durumları yoktu ondan bıraktılar ama siz durumuz fazlasıyla yerinde evet bunun hakkında ne bahene üreticeksiniz Aker bey ."

Aker bey " evet Asena zenginiz zaten sizi bırakma sebebimiz çok farklı birşey."

" Herkes buradayken bu çok önemli sebebinizi açıklar mısınız Aker bey."

Aker bey "kızım siz küçükken bizim düşmanımız çoktu şimdi de var tabi ama o zamanki düşmanımız bizi tanıyan çok yakından birisiydi o benim abimdi onun çocuğu olmuyordu ve sülale de tek kız benim olucaktı ve üçüz çocuklarım olucaktı çok mutluyduk bana kinlendi bilmiyorum neden kinlendi ve durmadan tehdit ediyordu sonra bizde sizi korumak için yetimhaneye bıraktık aslında ardayı da bırakacaktık ama o zaman kadın erkek çocuğu olmasını istiyordu. Bizde onun kızını aldık seni ona verdik seni korumak için."

Arda ve Ahmet şaşkınlıkla Aker beye bakıyorlardı.

" Saçma."

Herkesin bakışı bu sefer bana döndü.

Ahmet" neyi saçma ikizim ."

" İkizim şöyleki hikaye başlı başına saçma diyelim ki adam tehdit etti bizi başka ülkeye kaçırıp orda üçümüze bakıcı tutabilirdin hem ayrılmamış olurduk hemde istediğin zaman gelir bakardın bize tamam aklına gelmedi diyelim peki ardayı nasıl verdin tamam verdin diyek kız güvende nasıl oldu bizim güvenliğimiz önemli peki onun ki değil mi bence konu çok uzadı diyin işte beğenmedim sizi bıraktım beri cami avlusuna biraksaydin belki imanlı biri alırdı bizi o kadar eşkın yaşamazdik evet konu kapandığını göre ben çok yoruldum kalıcak odamızı gösterir misiniz?"

Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin