11.Bölüm

935 41 0
                                    

Kendimi koltuğa attıktan sonra patron Ahmet'e bakmaya başladı akında pis pis bakmaya başladı tamam işte aradığım fırsat hadi Asena yaparsın sen kızım.

Akın " bu kim Asena arkadaşın mı?"

Arda ve patron konuşacak Ken hemen sözlerini kestim .

" O benim sevgilim çok yakışıyoruz dimi."

Diyip Ahmet'in koluna girdim ve yanağını öptüm Ahmet şakayı hemen anladığı için süper zeka üçüzüm.

Ahmet " evet bal küpüm yakışıyoruz ama dimi aşkımm."

Diyip yanağımdan öptü sıkıca sarılıp arda bana şüpheyle bakıyordu napıyo bu mal bakışı atıyordu ama napıyım yani sakadamı yapmıyalım patron ise amacı anlamış olmalı ki bana sırıtarak bakıyordu seviyom bu adamı yaa hemen anlıyor akın ise elini sıkıyordu kıpkırmızı oldu lan bu domates gibi oldu njjdndjrj neyise sırıtmıyıcam sen bana şaka yaparsan bende yaparım.

Akın " hiç yakısmıyorsunuz çok uyumsuz oldunuz."

Patron " ben sana katılmıyorum ikiz gibiler baksana ."

Ama biraz daha sürdürecektim ben oyunu off pis patron ben patrona sınırlı bakarken o rahat bir şekilde koltuğa yayıldı tabi yayıl sen rahatına bak akının jeton yeni düşmüş gibi hemen ayağa kalkıp ahmetle tokalaştı.

Akın " evet çok benziyorsunuz üçüzün dimi memnun oldum ben akın."

Ahmet " bende memnun oldum."

" Ben olmadım."

Diyip koltuğa patronun yanına oturdum .

Ben oyunum bozulduğu için somurturken diğerleri halime gülüyordu.

Arda " niye bu kadar tepki verdin akın."

Şüpheyle akına bakmaya başladı arda akın elini ensesine atıp

Akın " şey aslında o benim arkadaşım onun için ."

Ben hayal kırıklığı ile ona bakarken ne yani beni arkadaşı olarak mı görüyor pislik oysa ben onun soy ağacının yeni dalı olmak istiyordum.

Elif olalım derken aşka küsen Memati olduk yaa lan neyise belki de ruh eşim gerçekten de ruhtur kim bilir pislik akın lanet akın ben akına içimden söverken arda memnun olmuş bir şekilde akına bakıyordu patron ise bize çöp çatanlık yapamadığı için akına sinirle bakıyordu ahmette masum köylü gibi bizi izliyordu valla bu çocuk nasıl bizim üçüzümüs anlamdım biz şeytan bu melek .

Patron " evet asıl konuya gelelim çocuklar Ahmet sen bizim ne iş yaptığımızı biliyormusun ."

Ahmet" Asena sizin özel asistanız mış "

Patron ve akın birden gülmeye başladılar.

" Ne yalan mı asistanım işte her boku bana yaptırmıyorsun sanki ."

Patron " ne zaman iş verdim sana nankör."

Ben ve akın ona şaşkın ördek yavrusu gibi bakıyorduk.

" Sayım mı? Şimdi gece gece beni arıyıp akınla ne kadar mekanını kurtardık sonra senin süt annenin yanında hamallık yaptık sonra..."

Patron " tamam be sus be ne çok içine atmışsın sen de ."

Omuz silkip önüme döndüm.

Ahmet" mekan ? Hamallık?"

Patron " şimdi Ahmetcim biz mafyayız ."

Biz patrona bu mal napıyor bakışı atarken Ahmet birden bayıldı hadi ama koşarak Ahmet'in yanına gittik akın kolanya getirip koklatırken ben patrona sövemekle meşguldüm ."

" Allah'ım benim çevremde neden akıllı bir insan yok yaa."

Patron " napıyım ben yaa sizin üçüzünüz yaa hani belki sizin gibidir diye pat diye dedim hem siz nasıl üçüzsünüz siz ikiniz adam dograrken bu bir haberi duyunca bayıldı."

Diyip bana döndü.

" O kanı görünce bayılıyor bide ."

Patron ve akın bana şaşkın Ken bakarken.

" Ne Allah Allah geçen çatışmadan gelmiştim Ahmet elimdeki kanı gördü bayıldı."

Akın" yuh amk siz hergün üstünüz kanlı o bir kanı görünce bayılıyor mu?"

" Sus bee benim ücüzüme laf edeni keserim ."

Arda " susun kendine geliyor ."

Arda'nın konuşmasıyla Ahmet'e bakmaya başladık yavaş yavaş kendine geliyordu  Ahmet kafasını tutarak kalkmaya çalıştı.

" İyimisin üçüz."

Ahmet " iyiyim ama çok kötü bir rüya gördüm."

Biz ona merakla bakarken

Ahmet " siz mafyadınız ama çok korktum yaa sen karıncayı bile incetemezsin ki ."

Diyip yüzümü okşamaya başladı.

Patron , arda ve akın gülmemek için kendilerini sıkıyorlar dı oğlum bunlar da her boka gülüyor yaa .

Patron " evet ahmet Asena karınca hariç herşeyi incitiyor ."

Demesiyle anırarak gülmeye başladılar hemen telefonu alıp yutube hemen eşek sesi yazdım açtım.

Salon eşek sesiyle sesizlik oldu

" Alın arkadaşınız sesi aynı bunun gibi gülüyorsunuz doya doya dinleyin."

Diyip ardaya verdim bu sefer ahmetele ben gülmeye başladık oh olsun.

Gülmemiz bitince Ahmet bende cevap bekliyordu tamam diyicem .

" Bak şimdi üçüzüm canımın parçası..."

Arda'nın öksürmesiyle cümlemi düzeltim.

" Bak şimdi üçüzüm canımın parçalarımdan biri şöyleki biz mafyayız."

Ahmet bana korkarak bakmaya başladı benden Korkmaz diyimi ama ben ona birşey yapmam ki o benim canım.

Beğenin askolar 💯💤💜👾🙃♥️

Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin