31.Bölüm

486 28 6
                                    

Keyifli okumalar 💓

Asena

Silah sesiyle birbirimize korkuyla baktık kağıtta ki yazı , mesajlar herşey bilinmeyene çıkıyor zaten içimde kötü bir his var umarım bugün başımıza bir iş gelmez.

" Asena yukarı çıkmamız gerekiyor."

" Tamam hadi çıkalım."

Ayaz elini uzattı niye uzattı bu be kesin korkuyor varya .

" Korkuyormusun ?"

Göz devirip.

" Birbirimizi den ayrılmayalım diye yoksa ne korkucam asi ."

Elini tutup

" Tamam hadi gel bakalım neler oluyor kurtarıcı."

Yavaşca ayaz önde ben arkasında silah sesinin geldiği yere doğru yürümeye başladık.

Sesin geldiği Kata çıktığımızda etrafa dışardan gelen ışığın aydınlattığı kadar görüyorduk  Ayaz'ın elini bırakıp koridorun ışığını bastım.

Ayaz bana sinirli bakıyordu .

" Asena ben sana demedim mi ? Elimi bırakma diye başına birşey gelse."

" Birşey olmaz hem bak daha iyi görüyoruz etrafı en azından kendimizi daha iyi koruruz ."

Başıyla onayladı.

Koridorda sesin nerde geldiğini bulmak için dolaşıyorduk ama hiçbir belirti yok ayaza dönüp.

" Ayaz sınıfa geri mi dönsek ? Hiçbir şey yok boş boşuna dönüp duruyoruz."

Sıkıntıyla nefes alıp.

" Evet haklısın hem bulsakta bize zararı olur zaten birşey yapamayız en azından kendimizi koruyalım."

" Haklısın."

Arkamızı dönüp geri sınıfa gidiyorduk ki ...

" Nereye daha karpuz kesecektik."

Ayazla birbirimize bakıp arkamıza döndük.

Baştan aşağı siyah giyinmiş yüzünde kar maskesi olan elinde silahı döndüren maskeden gözükmese bile pis pis güldüğüne eminim .

Ona sahte gülümseyerek.

" Biz karpuzu kestik hatta yedik doyduk da artık gidelim biz hadi sana hayırlı geceler ."

Ayaz'ın elinden tutup gidiyorduk ki yanımdan kuruşsun geçti kocaman gözlerle ayaza baktım hemen önüme geçti.

" Ayy siz ne kadar tatlısınız siz ergenler aşık mı oldunuz sevgili mi yaptınız?."

Yüzümü buruşturup

" Dayı ne diyon yaa ne ergeni yaa ."

" He yani sevgilisiniz ."

Ayaza bana dönüp " biz sevgili miyiz?"

Adam bana dönüp " çocuğun haberi yok mu ?"

Ben bu sefer ikisine dönüp.

" Ne diyorsunuz bee ne sevgilisi ."

Ayaz yüzünü asıp " değiliz yani tamam ."

Adam ayazdan dönüp bana bakıp.

" Çocuğun kalbini kırdın bak ."

Diyip Ayaz'ı gösterdi.

Ayaza dönüp " kalbin mi ? Kırıldı."

Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin