Keyifli okumalar 💜
Asena
Ayaz rahatlamış gibi " boşver."
" Şimdi pusat abim gelir hadi çantaları alıp aşağı inelim senide bırakırız ."
Onaylayıp çantaları alıp merdivenlerden inmeye başladık kapıyı açmaya çalıştık abimde gelmiş kapının diğer tarafından bana bakıyordu benden çok yanımdaki ayaza çatık kaşlarla bakıyordu.
Sesim kapıdan iyi duyamaz diye Telefondan hemen Pusat abimi aradım oda bakışlarını bizden çekip telefona bakıp sonra bana bakıp telefonu açtı.
" Evet Asena tek olduğunu sanıyordum."
Gülümseyerek
" Aslında uyuya kalmışız abi nolucak sanki tek sorun bu içerde kaldık kapı kitli yaa hani."
" Tamam arıyım müdürü."
Yüzümü kapattı sonra müdürü aradı telefonu açtı konuştukça kıpkırmızı oluyordu sonra sinirle telefonu kapattı sonra beni aradı.
" Noldu abi."
" Burda kaldınız kapıyı sabah açabilirler miş ben burda beklerim."
Offf
" Git sen abi boş boşuna bekleme sabah Mert i bırakmaya gelince seninle giderim ."
" Ama..."
" Hadi birşey olmaz iyi geceler bende gideyim sırada uyyum ."
Birşey demesine izin vermeden kapattım abim bana onaylamaz bir şekilde bakıyordu öpücük atıp sınıfa gitmeye başladım lan sessizlik oldu ayaz nerde.
Arkama dönüp ona baktım hayla olduğu yerde bana bakıyordu.
" Hadi gel kapıyı sabah açabilirler miş ancak gidip sıraya geri uyumaya gidelim."
Pot kırmış gibi hemen geri ona döndüm bana sırıtarak bakıyordu ellerimi havaya yok gibi sallayarak.
" Yani ayrı sıralarda hadi ayaz seni mi bekliyicem?"
Oflayıf arkamdan gelmeye başladı.
" Tamam Asena tamam ."
Birlikte merdivenlerde çıkmaya başladık.
" Açıktı mı ?"
Tabiki de bu soru ayazdan geldi .
" Yok sen ."
" Yok , o zaman biraz uyuruz yani ayrı sıralarda sonra karnımız acıkınca gidip birşeyler yeriz kantinden."
" Olur ."
Sınıfa gidip ben başka sıraya oturdum o başka sıraya kafamı çantaya koydum off çok sert çantayı çekip attım kafamı bu seferde sıraya koydum off sırada çok sert bu seferde koluma koydum kolumda rahat değil ki?
Rahat uyuyamınca ayaza baktım gülerek bana bakıyordu ne bakıyorsun bakışı attım hayla bana gülerek bakınca .
" Noldu bayy pişmiş kelle."
Gülen yüzü soldu .
" Kurtarıcı ya noldu o daha iyidi."
Gülümseyerek
" İşine gelirse ayaz bey ."
Oda gülümseyip
" Peki sen bilirsin asi hanım."
" Tamam şimdi niye güldüğünü söyle."
" Dönüp duruyorsun ve çok komik duruyordun."
Somurtup
" Ama napıyım rahat değil ki ."
" Tamam gel yine ben senin koluna yatıyım sende bana yaslanıp yat."
" Bilmem ki ?"
" Hadi gel sabaha kadar böyle dönüp durma ."
Mantıklı geldiği için hemen oturduğum sıradan kalkıp onun yanına oturdum yine o koluma yattı bende ona yaslandım.
Sonra rahat bir uykuya yattım.
Sesler duymamla uyandım sınıf karanlıktı ayaz ise hayla kolumda uyuyordu peki ses nerden geldi ayazı uyandırmadan kafasını tutup üstümdeki ceketi çıkartıp kafasının altına koydum sonra etrafa baktım sesin nerden geldiğini anlamak için yine bir ses çıktı düşme sesi gibi birşey koridordan geldi ses yavaş adımlarla kapıyı açıp koridora baktım sınıftan çıkıyordum ki kapının önünde kağıt vardı kim bıraktı ki belkide düşmüştür diyip yerden kağıdı aldım.
Kağıdı açtım şaşkınlık ve tedirginlik le etrafıma baktım kağıtta
Oyun başladı küçük mafya .
Yazıyordu sınıfa geri dönüp ayaza baktım hayla uyuyordu cebimden telefondan saate bekıcaktım ki telefonun şarjı bitmiş.
Gidip Ayaz'ın cebinden telefonu aldım uyandırmamak için dikkat ediyordum uyandırmadan telefonu alıp saate baktım şarjı %1 saat gece ikiydi telefon birden kapandı şarjı bitti hay aksi koridordan çığlık sesi gelmeye başladı .
Koridora cıkıcaktım ki ayaza baktım uyuyordu hayla ona birşey yapabilirdi mecburen yanına gidip omuzundan dürtmeye başladım.
" Ayaz ayaz kalksana."
Hafiften gözlerini açıyordu ilk beni görünce şaşırdı sonra olanlar aklına gelmiş olmalı ki anlamaz gözlerle bana bakmaya başladı.
" Noldu Asena ."
Sıkıntıyla nefes alıp.
" Koridordan çığlık sesi geliyor gelde bakalım."
Gözlerini kocaman açıp
" Ne çığlığı."
Göz devirip.
" Bilmiyorum işte gelde bakalım diye uyandırdım ya zaten ."
Sıradan kalkıp
" Hadi gidelim biraz aksiyon yaşayalım."
" Ne aksiyon meraklısı çıktın sende dünden meraklı gibi."
" Kızım sen ne sanıyorsun ayy dünde karantina serisini okumuştum okulda karantina da kalmadık ama sonuçta okuldayız diyimi ?"
" Hadi ayaz hadi hem onlar dört kişiydi biz iki kişiyiz."
Heyecanla bana döndü.
" Sende mi okudun ?"
" Tabikide ."
Heyecanla.
" Bana güzel değilim desene ."
Ona bakıp gülmeye başladım o diyologu biliyordum .
" Off ayaz ."
" Nütfen yaa nütfen."
Göz devirip öksürüp boğazımı temizledim .
" Güzel değilim ."
Ayaz kaşlarını çatıp.
" Güzelsin işte kes sesini ."
Sonra birbirimize bakıp gülmeye başladık gülmemiz yukarıdan gelen silah sesi bozdu .
Ayaz la birbirimize korkuyla baktık.
Diğer bölümde görüşmek üzere öptüm 💓 😘 😻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Action" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...