Keyifli okumalar 💜~ Ben , insanları hak ettiği yerde bırakırım , yarı yolda değil !
Demir abi beni eve bırakıp gitti giderkende artık benim bir abim olduğunu hiç bir zaman yanlız hissetmemem gerektiğini başım sıkışınca yada herhangi birşey olunca onu hemen aramamı söyledi.
Arda ve ahmetten sonra başka birinin daha desteğini hissetmek çok güzel birşey .
Akın konusunuda halledeceğini söyledi evet söyledi sözler ağırdı ama bir insan sevmiyorsa sevmiyordur zorla sevdiremecegime göre belkide birkaç gün sonra unuturum .
Derin bir nefes alıp zile bastım bir kaç dakika sonra kapıyı pusat açtı bununda işi gücü yok mu ya hergün her saat evde .
Yanından geçecekken kolumdan tuttu ona ifadesizce baktım.
" Noldu sana gözlerin kıpkırmızı birşey mi oldu ?."
Umursuyormus gibi davranıyordu sanki çok umrunda yım da ?
Çok uzatmamak için " boşver ." Dedim
Kolumu kurtarmaya çalıştım çalıştım diyorum çünkü dağ ayısı bırakmadı.
" Birşey olduysa söyle belki çözeriz evet başta kötü davrandım ama belkide aramızdaki sorunları çözebiliriz ben hatamı anladım."
Gerçekten pişman ve üzgün bakıyordu aman bugün de bir garibanı sevindirelim .
" Tamam affediyorum."
Bana şaşırmış bir şekilde bakıyordu.
" Ne yani hemen affediyor musun ? "
Bu neyi zorluyor affetmeyi mi ? Zaten bütün değişikler beni buluyor .
" Ne istiryorsun affettim işte yorgum nütfen bırak biraz uyuyum ."
Yalvarır bir şekilde çıktı sesim benden böyle bir tepki beklemiyor olucak ki şaşırdı tabi burda sevgilisinden terk edilen o değil.
Kolumu bıraktı yavaş adımlarla ölü gibi içeri girdim benim geldiğimi gören asya hanım ve Aker bey hemen yanıma geldiler bir siz eksiktiniz yaa Allah'ım sadece uyumak istiryorum.
" Noldu kızım iyimisin gözlerin kıpkırmızı birşey mi oldu ? "
Asya hanım telasla sordu
Diyemedim terk edildim oğlum öbür mafyalar terk edilse hemen başkasını bulur ben niye bu kadar acı çekiyorum neyise bugün ağlarım yarında akının yanına gider bugün bana dediği sözler için döverim en azından içimde kalmaz .
" İyiyim asya hanım nütfen biraz uyuyum olurmu? "
Aker bey " kızım emin misin bak artık ailen var bir sıkıntın derdin varsa anlatabilirsiniz."
Ailen mi ? Evet doğru çoğunluğu beni istemiyen ailem oğlum beni ailem bile sevmiyor ki ? Elin oğlu sevsin .
" Yok bir şeyim Aker bey sağolun gerçek çok iyi ailem var hergün beni sevmediğini yüzüme vuran bir aile."
Birşey demesine izin vermeden merdivenlere doğru gidiyordum ki salak geri kalan abilerde orda .
Salih ordan " noldu sevgilin den mi ayrıldın ? "
Demesiyle gözlerim sulandı ve gözümden bir yaş aktı Salih ve diğerleri bana şaşkın bir şekilde bakıyordu.
Kafa salladım merdivenlerden çıkıyordum ki arda ve Ahmet aşaga indi .
Beni görünce telaşla yanıma geldiler oğlum bir bırakmadılar ki gidip uyuyum.
Arda yüzümü avuclarının arasına alıp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Action" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...