Keyifli okumalar 💓😘
İlk filim izlemenin sıkıcı olduğunu düşündüğümüz için şişe çevirmece oynamaya karar verdik pardon vermeye zorlandık çünkü mert çenesiyle öldürecekti bizi bizde mecburen kabul ettik .
Şuanda yerde çember oluşturmuş oturuyorduk ortamız da ise şişe mert heyecanla şişeyi çevirdi şişe adem ve Necmi ortasında durdu , Necmi soruyor adem ise cevaplayacaktı .
Necmi yüzünde sırıtmayla ademe döndü adem bu sırıtmanın altında ne gibi birşey cıkıcagınından korkuyordu biz ise onların bu haline gülüyorduk .
Necmi ellerini birbirine sürtüp
" Evet adem efendi söyle bakalım doğruluk mu ? Cesaretlik mi ?"
Ayaz gaz verme amacıyla umursamaz davranarak
" Cevap belli zaten Cesaret yok ki Cesaret desin ."
Mertte ona ayak uydurarak
" Bencede ayaz sana katılıyorum evet Necmi devam et sen cevap belli zaten."
Adem bize bakıp
" Cesaretlik."
Biz ise istediğimizi almış gibi sırıtıyorduk .
" Karşı eve gidip çocuğunuzu çağırır mısınız diyiceksin o gelince ise sevgilim diye bağırıp boynuna sarılıcaksın ee tabi en çocuk açarsa da aynı."
Adem kocaman gözlerle Necmiye baktı
" Ama..."
Necmi kesin sesiyle
" İtiraz kabul etmiyorum hadi ."
Pes ederek ayağa kalktı bizde onun peşinden gidiyorduk yapıcagını hiç düşünmemiştim mert benim gibi düşünüyor olmalı ki
" Oğlum gerçekten yapıcan mı?"
Diye sordu adem kafasını salladı
" En kötü tokat atar en iyi ihtimalle sevgili olur benimle umarım iyi ihtimal olur amin sizde amin diyin lan."
Hepimiz " amin." Dedik
Hadi inşallah kazasız belasız şuanda karşı evin kapısının önünde bekliyorduk adem cesaretini toplamış olmalı ki derin bir nefes verip kapıyı çaldı.
Bir süre sonra kapı açıldı kapıyı çok tatlı annem yaşında kadın açtı ayy inşallah onun kadar tatlı kızı vardır da buna ayarlarız.
" Merhaba çocuklar kime bakmıştınız ?"
" Aslında teyzecim çocuğunuz için gelmiştik arkadaşlarıyız da acaba çağırırmısınız ?"
Kadın kafasını salladı içeri bağırdı
" Deniz annecim arkadaşların gelmiş seni çağırıyorlar ."
Adem deniz ismini duyar duymaz bize dönüp sırıttı
" Yengenizi görüceksiniz şimdi hazırlıklı olun ."
Diyip göz kırptı biz ise onun bu haline güldük gülmemiz içerden gelen sesle kesildi .
" Efendim sultanım arkadaşlarımla daha yeni konustum kim gelmiş ki ?"
Dışarı mavi gözlü uzun boylu sarışın bir erkek çıktı evet erkek hemen ademe baktım şokla çocuğa bakıyordu ben onun yüz ifadesine gülmeye başladım bu sefer herkes bana döndü güldüğüm için
" Pardon sinir boşalması."
Dedim çocuk kapıya yaşlanmış bana bakıyordu
" Gülüşü güzel kadın haa severiz ."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Action" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...