Keyifli okumalar 💜💓
Derin bir nefes verdim oğlum bu kimya ne saçama ders yaa hoca gelmiş sabahın köründe kimya anlatıyor oflayıf kafamı sıraya gömdüm.
Dünden sonra kendimi toplamıştım sabah hiçbir şey olmamış gibi kahvaltı yapıp gülümseyerek sanki hiçbir şey olmamış gibi sohbet etmeye çalıştım kahvaltıda herkes onları hiçbir şey olmamış gibi davranmaya çalıştığımı biliyordu bana acı gülümsemeyle bakıyorlardı sonra mert bu durumdan sıkılıp saçımın çirkin olduyla başlayıp herşeyime laf etmeye başlamıştı bu bizim birbirimizle sataşmalarımız onları güldürmüstü bu sayede o kasvetli havayı biraz dağıtmış olmuştuk annem herkesten daha üzgündü çünkü kerem abim orda yaşamaya karar vermişti biraz üzülmüştük ama sonra mutlu olacağını söylediğinde biraz olsa rahatlamıştık içimizdeki sıkıntı gitmemiş olabilir ama biraz olsun rahatlamıştı.
Sarp ve Salih abim ise üniversitenin verdiği şans ile Amerikadaki önemli bir konferansa katılmak için gitmişlerdi tabikide olanları öğrendikten sonra gitmek vazgeçiceklerdi ama ben eğer gitmezler ise ömür boyu vicdan azabı çekicegimi söyleyerek tehdit ettim ama napa bilirim yoksa gitmiyorlar dı.
Bugün evde pijama partisi yapıcaktık mert , adem, Necmi , ayaz ve ben evet ayaz onuda okulda gördüğümde davet ettim oda gelecek biraz ucundan ondan hoşlanmış olabilirim ama ucundan çok değil.
Annem üzgün olduğu için babam onunla bir haftalık tatile çıktılar o yüzden evde bu kadar rahat davranabilicez ve pars abim onun bugün mesayi yapıcakmıs oda yok o yüzden ve küçük kardeş sorunsalı o zaten eve geldiği yok ki hep arkadaşlarında yada dedemgilde ama bu aralar Ecem diye arkadaşıyla oynuyormuş :)
Arda ve Ahmet'i birdaha görmedim dünden sonra dedikleri gibi gitmisler demirle artık umrumda değiller evet demir benim iki kardeşimi kaybetmeme sebeb oldu ama onun sayesinde iki gerçek dost kazandım önemli olan kaybettiklerine üzülmek değil önemli olan kazandıkların için sevinmek .
Benim kendimi motive etme şeklim :)/(
Kurtarıcının sesiyle kendime geldim o ikinci kurtarıcım zil ilkini zaten biliyorsunuz :!
Kendime gelip kantine gittim kahve aldım ayaz ilk ders gelip okuldakini işini halletip gitmişti bugün bütün gün okula gelmiyicekti yani tekim ama akşam gelicek pijama partisine
Gün boyunca kantin sınıf arasında mekik okudum ve son derse girmek için zil çaldı iyi bari son teneffüs bitti sınıfa gittiğimde erkeklerin sınıfta topla oyun oynadıklarını gördüm sınıf top oynama yeri sanki ama birbirlerine attıkları için komik duruyor gülüyorlar dı bütün sınıfta onların bu hallerine gülüyorduk bu ders tek başıma oturmak istemediğim için ön sırada gözlüklü tombul kızın yanına oturdum, belki derste sohbet ederiz zaman hızlı geçer.
Top oynarken yanlışlıkla topu pencereden aşaga attılar sınıfımız çok yüksekte olmadığı için sınıfta Buğra adlı çocuk pencereden atladı , efede kapının ordan hoca geliyor mu gelmiyor mu diye kontröl ediyordu.
Buğra pencereden topu atmasıyla top kucağıma düştü bütün sınıf benim bu halime gülüyorduk bende dahil hatta ben daha çok gülüyordum ama bir yandanda sinirleniyordum çünkü topun kucağıma hızla düşmesiyle yanımdaki kız su içiyordu o sıra topun benim kucağıma düşmesiyle irkildi ve suyu bacağıma döktü lan şişenin yarısı bacağımda tam görüntüyü söylüyorum altıma yapmış gibi duruyorum bütün ders boyunca çocuğa sövdüm hocanın bir kaç dakika serbest bırakmasıyla Buğra arkadaşlarıyla şakalaşırken suyu sırtına döküldü en azından içimin yağları eridi bütün ders boyu su kötü gözüküyormu diye sordum kız bana ne derse beğenirsiniz büyünce unutursun ben şimdi seni büyütücem salak şey mal amip beyinli .
Sonra pantolonum siyah olduğu için Su pek gözükmüyordu o yüzden rahattım ama bu benim bugün şanssızlığımın devam etti gerçeğini değiştirmiyordu .
( Yaşandı cuma günü maalesef.)
Pijama partisi için adem ve Necmi abur cubur almaya gitmişlerdi ayaz ise hayla gelmemişti mert ve ben ise uyku tulumları ve filimi hazırlıyorduk ve birkaç oyun zilin çalmasıyla gidip kapıyı açtım karşımda ayaz vardı somurtum
" Çok erken geldin yaa."
Benim isyanım karşında gülmüştü kolumdan tutup içeri sürükledi beni
" Çok değil ya birazcık geç kaldım ama bak daha gece yeni başlıyor."
Diyip Mert'in etrafı hazırladığını gösterdi Mert homurdanarak
" Sanki gece kulübündeyiz ne gece yeni başlıyor salak ."
Homuz silkip
" Olsun en azından eglenicez ama bence korku izleyelim yaa."
Mert korkuyla ayaza döndü
" Asla gece gece korkarız."
Göz devirdim
" Amaç o zaten korkmak."
" Mal mıyız biz niye kendi kendimizi korkutuyoruz ."
" Saçmalama o filmi izliyicez ."
" Saçmalanmaz saç taranır."
Lan o öyle miydi ki ?
" O öyle değildi ki?"
Ayaz ve mert bu konu hakkında tartışırken ben zilin sesiyle kapıya yöneldim kapıyı açtığımda karşımda soluk soluğa kalmış adem ve Necmi bekliyordum ama soluk soluğa kalmış değil yine kibarlıgımı konuşturarak sordum.
" Noldu lan ne bu köpek gibi soluk soluğa kalmışsınız ?"
İkiside ayıplarcasına bana baktı kolumdan çekilmemle mertin ademe sarılması bir oldu bir yandan da adem beni merte şikayet ediyordu.
" Best kankam bak bu şırfıntı bize neyise bunu boşver bana köpek dedi ."
İlk Necmiye bakıp sonra onu boşver dercesine elini sallayıp sözüne devam etti Necmi ise onun kafasına vurdu .
" Hadi yeter bu kadar hadi parti başlasın."
Bu gece hiçbir şey düşünmeyecek sadece anın tadını çıkaracam .
Let go beybi 😛
Diğer bölüm hem komik hem korkunç olucak takipte kalın
Yorum yapmayı ve alttaki yıldız basmayı unutmayın hadi görüşürüz
Diğer bölümde görüşmek üzere öptüm 💓 😇 😘 😻 ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Action" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...