6.Bölüm

1.2K 49 3
                                    

1 Ay sonra

Geleli tam bir ay oldu bugün geri dönecektik yüzümü yıkayıp mutfağa girdim anıl oturmuş beni bekliyordu Ayşe teyzeyle bu süreç boyunca her gün Ayşe teyze patronun küçüklük anılarını anlattı her şeyi rezil olduğu oldu anları aklınıza ne geliyorsa tabikide sadece meraktan sordum asla bunlarla tehdit etmiyicem asla öyle birşey yapmam kahvaltımızı yapıp Ayşe vedalaştık.

3 saat sonra

Sonunda vardık yine malikanenin önündeyiz adamlar tanıdığı için kapıları direk açıyorlardı yine patron bıraktığımız yerde salonda oturuyordu .bizi görünce ayağa kalktı.

Patron " ooo hoşgeldiniz Asena köy iyi  gelmiş kilo almış gibisin ."

" Evet evet kesin kilo aldım ."

Patron" Asena nasıl geçti naptınız diye sormuyucam çünkü süt annem herşeyi anlattı."

Haiyin karı.

Patron " mesala hangisi aa en komiği tavuklar kovalı mıstı yok yok en komiği eşek tepmisti Baska ..."

Sinirden kıpkırmızı oldum.Pislik anıl gülüyor patronda düşünüyormuş gibi yapıyordu hain karı sıra bende.

" Patron siz birşeyler biliyorsunuz ama işte amasi var işte "

Patron korkarak bana bakıyor ben de sırıtarak bakıyordum anıl hâlinden memnun gibi koltuğu oturmuş bizi izliyordu .

" Amasi işte hangisini anlatsam küçükken saklambaç oynarken tabuta saklanıp sizi az kalsın gömüyorlar mıs ,baska haa küçükken köpekler kovalarken bok çukuruna düşmeniz bence en komiğidi sizce ."

Ben anlattıkça patron renkten renge giriyordu anıl gülmesini durduramadı anirarak gülmeye başladı bende hayla siriyordum.

" Başka anlatıyımı yeter mi ?"

Patron " en azından sen biliyorsun bende videolar var . "

Ohaa ama nasıl çektirmiş yaa vidyo açtı sırıtmaya başladı evet bende sıra.

Bende telefonu açtım.

Patron " yuhh amk göstermedi de bana fotoğrafları ben dedim az fotoğraf çek diye herşeyin fotoğrafını çekti ."

" Artık çok geç patron " diyip fotoğrafları gösterdim .

Patron " neyise otur ikimizde kazandık."

Gidip anılın yanına oturdum.

Patron " şimdi sizi görevler olursa çağırıcam heran görev olabilir sonuçta  şimdi gidebilirsiniz."

Patron ve anıla vedalaşıp taksiye binip eve gittim Sinan babanın evine yani .

Kapıyı çaldım hizmetli açtı hızla içeri girdim .

" Baba ben geldim biricik kızın geldi ."

Sinan babam " burdayım kızım gel."

Salondan geliyordu sesi hızla salona girdim girer girmez babamı gördüm hemen üstüne atladım.

" Baba seni çok özledim ."

Selin annem " ben hiç sevilmiyorum bu kız çok babacı yaa ."

Annem somurtmaya başladı hemen koşarak boynuna sarıldım kokusunu çektim içime .

" Çok özledim anne en çokta kokunu."

Annem benden ayrılıp yüzümü ellerinin arasına aldı.

Selin annem " çok özledim kızım seni."

Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin