Keyifli okumalar 💓😘
Eve geldik kapının önündeytik arda neden eve girmedimi anlamış olmalı ki güç vermek istercesine elimi tuttu.
" Sakın başkaları için o tatlı canını sıkma sana biz olmadımız zaman laf attıklarını biliyorum ve birşey yapmıyorum sen bana birşey demesen bu evi altını üstüne getirirdim ve şimdi içeri girdiğimizde eğer sana yine laf atalarsa yeminim olsun ki seni ve ahmeti alır ve giderim burdan ."
" Ama arda ..."
Hemen sözümü keserek
" Birşey duymak istemiyorum ben diyeceğimi dedim Asena ."
Sıkıntıyla nefes verip kafamı salladım.
Umarım birsey demezler bide gece gece bunlarla uğraşmayım .
Zile basıp beklemeye başladım.
Saniyeler sonra kapıyı sarp açtı
" Nerde kaldınız bide sevgilim alır diy..."
Cümlesi benim yüzümü gördüğünde durdu ve endişeyle yüzüme bakmaya başladı oğlum bu beni en son sevmiyordu hatta boğmak bile istoyordu bana endişeyle bakıyor bence ben yanlış gördüm göz yanılması kesinlikle yoksa başka açıklaması olamaz.
" Noldu lan sana ."
Diyip yüzümü avuclarına aldı nerden geliyor acaba bu samimiyet hemen uzaklaştım.
" Nütfen sarp bey mesafeyi koruyalım."
Birden kasları catıldı ohh nasıl olurmuş bu neki siz durun bana hakeret ettiğiniz günlere sayın.
" Sen benim kardeşimsin ne bu yüzünün hali kim yaptı hemen söylüyorsun gidip buluyoruz ."
Sinirle ona baktım bide kardeşim diyo yaa ne kardeşi yaa.
" Sarp bey bir siz benim hiçbir şeyim değilsiniz iki yüzümü bu hale getiren kişi sizi hiç ilgilendirmiyor ."
Diyip birşey demesine izin vermeden içeri geçtim ohh kurtuld...
" Kızım bu yüzünün hali ne böyle ."
Siktir bu iyi olmadı.
" Merhaba asya hanım yüzümde birşey yok ki arkadaşlarla kavga ettik bu kadar pek ciddi birşey değil endişenlenmeyin ."
" Nasıl endişelenmem sen benim biricik kızımsın ."
Diyip sıkıca sarıldı bana sarıldı ben de mal gibi durmamak için karşılık verdim ilk defa kendimi güvende hissettim kafamı saçlarının arasına koydum saçlarını kokladım anne kokusu buydu demek ne güzel bir şey umarım benimde çocuğum olu...
Yok yok vazgeçtim ben kariyer yapacam ne çocuğu bee patronun yerine gecicem daha asya hanımdan ayrıldım.
" Kızım sen iyisin dimi ."
Aker bey yüzüme endişeyle bakıyordu birazda üzgün galiba asya hanıma sarıldım ona sarılmadım diye .
" İyiyim Aker bey ."
Diyip kollarımı açtım.
" Ama sarılırsanız daha iyi olabilirim."
Dedim herkes bana şaşkınca bakıyordu galiba benden böyle birşey beklemiyorlardı Aker bey şaşkın halleri geçince hızla sarıldı.
Saçımı öptü kendimi çok tuhaf hissediyorum sanki kalbimdeki o boşluk dolmuş gibi o yurtaki tacize uğrarken baba diye attığım çığlıklar.
Hepsi aklıma geliyordu peki bunları kim biliyor sadece sadece ben başka kimse aslında bir kişi vardı bana destek olan ama o şimdi benden çok uzakta cennette umarım beni görüyordur ama keşke bende görebilsem onu sadece bir kere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Action" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...