13.Bölüm

885 40 3
                                    

Asya hanımın aramasıyla arda , Ahmet ve ben biraz dışarda vakit geçirdikten sonra geri asya hanımların evine gittik kapının önünde girip girmemek arasında kaldım neden yaa beni niye sevmiyolar ki çok çirkinim yada aptal yada beceriksiz .

Sıkıntıyla nefes verdim .

Ahmet " istemiyorsan girmeyelim Asena biz hep yanındayız."

Arda " evet Asena bizi düşündüğün için geldiğini biliyoruz ama nütfen kendini zorunda hissetme olur mu ."

Arda ve Ahmet koluma girdiler destek olmak için nefes alıp zile bastım saniyeler içinde kapıyı asya hanım açtı hemen çekip sıkı sıkı sarıldı bana.

Asya hanım " canım çocuklarım iyi geldiniz evimizin prensesi gelmiş aşkım nasıl sın?"

Hem konuşuyor hemde Ahmet le ardayı kalcasıyla itip koluma girdi yavaş yavaş içeri soktu onlar arkadasl şaşkınlıkla bize bakarken .

Asya hanım " çocuklar niye öyle bakıyorsunuz hadi biraz hızlı hem gelirken kapıyı da kapatın."

Ördek anne gibi biz önden onlardan arkadan bizi takip ediyordu .

Asya hanım yanağımı vakumlayıp

Asya hanım " canım kızım o ergen veletleri uyardım birdaha sana birşey diyemezler bir desinler napıyor um onlara bir günde fakir kalırlar babanız içeri heycanla sizi bekliyor ."

Babanız bu kelime ne kadar da güzel asya hanım sayesinde tam olarak annem olarak hissediyorum birden anne diyebilirim galiba hızla salona girdik o dağ ayıları ve Aker bey vardı Aker bey bizi görünce hemen ayağa kalkıp bana sıkıca sarıldı.

Aker bey " canım kızım gül kokulum ne kadar özledim seni ."

Bende ona sarıldım ilk şaşırdı ama sonra toparlayıp bana daha sıkı sarılmaya başladı işte benimde beni seven biyolojik bir babam var .

Asya hanım Ahmet ve ardaya sıkıca sarılıp oturdu .

Aker bey ahmet ve ardaya sarıldı sonra yine benim yanıma gelip kolumu omuzuma atıp koltuğa yanına oturttu .

Aker bey hem saçımı seviyor hemde bizimle sohbet ediyordu biz geldiğimizden beri dağ ayıları hiç konuşmadı umarım konuşmaz konuştukları da ağızlarından hayırlı birşey çıkmıyor çünkü .

Evdeki görevli gelip yemeğin hazır olduğunu söyledikten sonra hep beraber masaya oturduk dağ ayılarının gözleri hep benim üzerimdeydi lan sanki tek yeni gelen benim ,arda ve ahmetle sohbet ediyorlardı ama Ahmet ve arda onlara mesafeli davranıyorlardı galiba bana olan tutumları yüzünden.

Aker bey " evet çocuklar artık burda yaşayacağınız için okulunuzu değiştirelim diyoruz ama tabikide sizin kararınız ."

Arda " benim için farketmez Ahmet ve Asena nereye giderse bende oraya giderim ."

Ahmet " bende aynı şekilde asena karar versin çünkü biz küçük kız kardeşimiz ne isterse onu yaparız."

Asya hanım ve Aker bey bize gülümseyerek bakıyordu mert abim ise yani  mert ise bana pişman bir şekilde bakıyordu ama son pişmanlık neye yarar.

" Aslında haklısınız benim için farketmez kardeşlerim olduktan sonra heryer benim için iyi ."

Pusat " doğru neresi olursa olsun aynı iş sonuçta."

Mırıldandıgini sansada ben ve arda duymuştuk.

Arda tam birşey diyecektiki kolunu tuttum kulağına yaklaşıp .

" Bugün olmaz arda bak ne kadar mutlular asya hanım ve Aker bey hem Ahmet ilk defa aile sevgisini hissetmesin mi ben anlıyorum istiyor ama beni düşünüyor onun bizden daha çok ihtiyacı aile sevgisine."

Ahmet baktığımızda asya hanımla ve Aker beyle gülümseyerek sohbet ediyordu biliyordun onun içindeki küçük çocuk aile sevgine ihtiyacı vardı.

Arda " haklısın ama yine böyle şeyler demelerine izin veremem benim de sabrım var ."

" Tamam sonra halederiz ama sakin ol tamam mı?"

Arda kafa sallayıp yanağımı öptü bende onun bu tatlı haline dayamiyip öptüm yanağından.

Aker bey ve asya hanım bize gülümseyerek bakıyorlardı.

" Asya hanım ve Aker bey ben dinlenmek istiyorum acaba odamı gosterseniz olur mu ?"

Asya hanım hemen ayağa kalkıp

" Tabikide canım hadi gel siz çocuklar sizin de uykunuz varsa sizide odanızı gösteriyim."

Arda " aslında asya hanım büyük üç kişilik bir yatak varsa orda kalsak biz birlikte kalsak."

Ahmet heycanla " evet çok güzel olur."

Asya hanım kafasını sallayıp

" hadi gelin bakalım civcivlerim."

Civciv mi ? Heudjjdjdjje

Asya hanım önden biz arkasından merdivenlerden çıktık yürüdükçe geçtimiz yerlerdeki odaları kim olduğunu anlatıyordu pekte umrumda değil açıkçası.

Odaya girdiğimizde geniş bir yatak olduğunu gördük.

" Teşekkür ederiz ."

Asya hanım" ne demek siz benim küçük civcivlerimsiniz ."

Diyip ücümuzde öpüp gitti .

Bizde yatağa yatıp ortada ben diğer yanımda Ahmet diğer yanımda arda sarılıp yattılar ilk defa huzurlu bir uykuya yatıcaktım ki lanet telefona bildirim geldi hangi hadsiz mesaj attı yaa .


İdeal bence yaa çok kısa değil

Beğenin valla yaa nütfen yaa valla yaa


Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin