16 .Bölüm

797 34 2
                                    

O günün ardından tam olarak 3 gün geçti abiler olucak şahıslar arda ve Ahmet olmadığın da bana laf sokmaya kötü söz söylemeye devam ettiler ve büyük ihtimal edicekler beni asla kabul etmiyicekler .

Akın la o geceden sonra buluşup  karar aldık sevgili olduk aile den yana yüzümüz gülmedi umarım aşk tan yana güler yüzümüz .

Her sabah olduğu gibi kıyafetlerimi giydim bugün patron bizi acil olarak çağırdı umarım iş vardır valla yoksa hayat hiç çekilmez.

Aynanın karşısına geçip üstümü iyice süzdüm üstümde siyah sade bir crop altımda kargo cepli siyah bir pantolon bugün hava güneşli olduğu için ceket almaya gerek yok ve yine siyah spor ayakkabı saçlarım kıvırcık ve dağınık makyaj yapmayı sevmedim için hiç gerek yok hazır olduğumu düşündüğüm için hemen çantamı alıp aşağı indim arda patronun yanına daha erken gidicekti patronun onunla farklı bir işi varmış.

Ahmet ise bugün karete kursuna gitmeye başladı neymiş bu zamana kadar koruması gereken kız kardeşi yokmuş artık olduğu için karete öğrenmesi gerekiyormuş sanki bilmiyor kardeşi mafya :)

Umarım o abi bozuntularıyla karşılaşmam.

Ses çıkarmadan yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım ses çıkarıp onlarla karşılaşmaya hiç gerek yok diyimi  .

Ohh tamam bugünde kurtulduk rahat bir nefes verip kapıyı açtım oha ama ya bütün uğraşlarım boşuna mıydı ?

Karşımda salihin kapıyı çalmak için elini görmek istemem en son istediğim şeydi keşke tek o olsa bütün abi ve kardeşler dikkatle bana bakıyorlardı kimbilir şimdi bana ne muamelesi yapacaklar.

Hadi başlıyoruz bismillah


Kısa oldu yaaa

Asena (Gerçek ailem ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin