Keyifli okumalar 💓😘
Babamın gelmesi üzerine annem bütün olayları babamı anlattı babam annemin her anlatışında daha fazla sinirleniyordu
Ben ise sadece yeri izliyordum tek yaptığım şey ücüzlerimin gerçekten beni sevmediği onlar ise babamın bağırması üzerine koltuklara oturdular.Babam yanıma gelip sıkıca sarıldı kulağıma fısıldadı
" Yanında kimse olmasada yanında her zaman baban var kızım bunu asla unutma kızım."
Ayrılıp arda ve Ahmete döndü
" Sizin gibi oğullarım olduğuna için utanıyorum o sizin üçüzünüz en çok sizin sahip çıkmanız gerekiyor."
Ahmet ve arda hiç etkilenmiş gibi durmuyorlardı arda babama sakince dönüp
" Biz gerekeni yaptık patronumuzu koruduk."
Derin titrek bir nefes alıp demire döndüm.
" Teşekkür ederim."
Herkes bana ne diyo bu bakışı atıyordu
" Teşekkür ederim senin sayende üçüzlerimle olan bağımı anladım onların beni her durumda satma bir durumu olduklarını onlara asla güvenmemem gerektiğini öğretin bana ,teşekkür ederim senin sayende gerçek iki dostum oldu şimdi gidebilirsin eskiden çok sevdiğim tek abim Ken şimdi ise tek nefret ettiğim insan umarım birdaha karşılaşmayız demir abi eğer ölürsem de cenazeme bile gelme olurmu demir abi."
Ona baktığımda önceden onunla geçirdiğim mutlu anlar olurken şimdi ise bana ettiği laflar kulaklarımda çınlıyor son defa Ahmet ve ardaya baktım tam gidicekken demirin sözüyle olduğum yere çivilendim adeta.
" Üçüzler ine son defa bak Asena ben giderken tek gitmem onlar da gelicek belki birdaha göremezsin."
Tamam beni savunmadılar kırıldım ama beni gerçekten bırakırlar mı?
Onlara döndüm
" Gidicekmisiniz?"
Kafalarını salladılar
" Asena ben bu zamana kadar hep duygularımla hareket ettim ve kaybettim ben bu zaman içinde anladım ki ben bir kız kardeş istemiyorum."
Arda ayağa kalkıp elini Ahmet'in omuzuna koydu
" Ahmet haklı Asena biz seni kardeşimiz olarak görmüyoruz ve gidicez umarım birdaha seni görmeyiz belkide birdaha ki görüşme nedenimiz senin cenazen olur umarım "
Söylediği sözler üzerine ayakta duramadım yere düştüm ne dedi senin cenazen de görüşmek üzere mi ? Benden gerçekten bu kadar nefret mi ediyorlar ben onlara ne yaptım ki ? Gözlerimin buğulundan dolayı etrafımda olan şeyleri göremiyordum anladığım kadarıyla Necmi ve pars abinin arda ve ahmeti dövdüğü peki ben neden bu kadar çaresiz hissediyorum.
Kendime gelerek arda ve Ahmet'in karşısına geçtim titrek bir nefes alıp
" Eğer öyle birşey olursa bile cenazeme bile gelmeyin . Biz nasıl bu halle geldik arda hiç anlamadım giden sizsiniz sadece birkaç kere arayıp nasıl olduğumu sordunuz sonra ise hiç aramadı ınız ona bile kırılmadım ben ama bu sözler çok ağırdı eğer siz beni kardeşiniz olarak görmüyorsanız bende sizi kardeşim olarak görmüyorum umarım mutlu olursunuz."
Daha fazla şey söylemek istiyordum bağırmak çağırmak içimi dökmek ama bunları yaparken onların karşında daha fazla güçsüz görünmek istemiyordum . onlara o kadar söz söylememe rağmen hiçbir tepki vermediler lan demir bile onlardan çok tepki verdi birşey söylemeyecek lerini anladığım için onlara son defa baktım
" Peki , görüşmemek üzere ücüzlerim ama asla unutmayın pişman olup geldiğinizde eski Asenayı asla bulamazsınız çünkü asla sizi affetmiyicem"
Diyip merdivenlerden çıktım o kadar söz söylememe rağmen tek yaptıkları şey ifadesiz bir şekilde beni dinlemeleri oldu .
Odaya çıkıp kendimi yatağa attım göz yaşlarımı daha fazla tutamadım ve hıçkırarak gözlerimi kapattım.
Yazardan
Pusat , arda ve Ahmet'in Asenaya davranışlarından sonra onlara bağırdı hatta dövdü ama Ahmet ve arda asla geri adım atmadılar .
Anneleri , babalarını arayıp bütün olanları anlattı babaları kendileri gitmezse zaten kızıma o kadar şey söyledikleri ve üzdükleri için zaten ben Kovarım dedi ve Asena için hızla eve gitmeye başladı.
Necmi ve adem Asenayı o halde bırakıp gitmek istemeseler de mecburen gittiler ama yarın yine gidip Asena'nın yanında olacaklardı .
Bütün herkes bu olanlar karşında şaşkındı ne olmuştu da arda ve Ahmet bir anda canlarından sevdikleri Asenayı bir adama tercih etmişlerdi.
Demir ise mutluydu istediğini yapabilmiş ti o birbirlerini çok seven üç kardeşi ayırmıştı demir bile bunun bu kadar kolay olacağını beklemiyordu tek yaptığı Ahmet ve ardaya onlara cazip gelen teklifi yapmak tı
Arda o çok istediği büyük mafyaların arasında oturmaktı söz sahibi olmaktı, tek istediği herkesi yönetmek istemesidiydi demir ise bunu kolaylıkla yaptı.
Ahmet ise o intikam için kardeşini sattı yurta ona kötü davranan kişilere onlar gibi karşılık verebilmek için onların işine girdi bunu da Asenayı ihanet ederek yaptı.
Demir mutluydu istediğini yavaş yavaş yapıyordu Asena gün geçtikçe daha fazla bitirecekti ilk aşamayı akınla yaptı sonra, kendi yaptı, sonra onu kardeşleriyle vurdu daha fazla acı çekmesini istiyordu .
Belki sonradan arda ve Ahmet yaptıkları yanlışlığın farkına varacaklardı ama o zaman Asena onları asla affetmiyecekti .
Asena bugünden sonra değişecekti ona zarar verenlerden ona verilen zarardan daha fazla zarar vericekti ve kardeşlerinin bir amaç uğruna onu ihanet ettiğinin farkındaydı ve bunun sebebini öğrenicekti ne olursa olsun bunu yapıcaktı .
Demirle olan şey ise çok saçma noktaya geldiğine şaşırıyor du neydi başlatan şey
Kaçırıldı diye rahat davranması mı? Bu muydu yani bu kadar küçük birşey kardeşlik lerini nasıl bitirdi .Diğer bölümde görüşmek üzere öptüm 💓 😘 😻 💓
Aslında uzun yazmak istiyorum ama bir yerde artık gitmiyor ama sık sık bölüm atamaya çalışıyorum zaten nütfen oylamayı unutmayın 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asena (Gerçek ailem )
Aksiyon" onu mu tercih ediyorsunuz?" Asena bir kez daha üçüzler ine hayal kırıklığıyla baktı para ve ün için kardeşleri Asenayı terk ediyorlardı." Peki bu hikâye nasıl başladı ve nasıl devam ediyor her bölümde başka maceralar başka hayal kırıklıkları , mut...