17. Bölüm:"Bilinçaltımın oyunu"

2K 160 9
                                    

İzmir caddelerinden birinde düşünceli düşünceli yürürken, yol boyu farketmediğim bir şey farketmiştim.

Aman Allah'ım!

Caddede bulunan bütün insanlarda onun suratını görmeye başlamıştım. O saf, temiz suratı... Ama kötü olan bu değildi. O saf ve temiz suratın arkasında yatan şeytan beni ürkütüyordu.

Birden hepsi bana doğru yürümeye başladı. Klonlanmış gibi sayamadığım kadar çok Gökçe bana doğru yürüyordu. Hepsinin ağzında o iki kelime vardı.

"Defne hemşire, defne hemşire!"

Ardından hep beraber suratıma bakarak kahkaha atıyorlardı. Kaçmak istiyordum. Bu neydi şimdi? Bilinçaltımın iğrenç oyunlarından biri miydi sadece?

Arkamı dönüm kaçmaya yeltendiğim anda yüzüme vuran o soğukluk kendime gelmemi sağlamıştı. Birisi buz gibi bir suyu yüzüme boşaltmış olmalıydı.

Gözlerimi aralamaya çalışırken yine o saf ve temiz suratı görür gibi oldum. Ellerimi gözlerime götürüp yüzümün ıslaklığını elimle gidermeye çalışarak gözlerimi açtım. Evet, sadece görür gibi olmamıştım. O saf ve temiz surat karşımda, kahkaha atarak bana bakıyordu. İçindeki şeytanı gözlerinde görebiliyordum. Hemşire odasında uyuyakalmıştım. Uykumu bölmüştü ama benim asıl düşündüğüm bu değildi.

"Şalım ıslandı!"

"Ee?"

"Ne eesi, şalım ıslandı diyorum sana!"

"Ee banane bundan?"

Yine gözlerime bakarak kahkaha atmaya başlamıştı. Hayır bu böyle olmayacaktı. Artık ipleri elime alma vaktim gelmiştide geçiyordu bile.

"Sana küçükken uyuyan bir insana su dökmeyi mi öğrettiler?"

"Peki sana okulda hastaya serumu taktıktan sonra hemşire odasına gidip uyumanı mı öğrettiler?"

"Uyumak istemedim, gözümü dinlendiriyordum uyuyakalmışım. Benim bir ismim var onu kullanabilirdin mesela"

"Defalarca seslenmeme rağmen duymadın ve buna mecbur bıraktın Defne Hemşire!"

Bilinçaltımın iğrenç oyununu gün boyu aklımdan çıkaramamıştım. Ama bu onun yanına kâr kalmayacaktı. İntikamım çok büyük olacaktı.

****

Arkadaşlar kısa yazmak zorunda kaldım, üzgünüm. İnternete giremiyorum son zamanlarda. En kısa zamanda devam edeceğim, Hayırlı Ramazanlar.

Kader Miydi Bu ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin