Artık ipleri elime alma vakti gelmişti. Bu son yaptığı artık bardağı taşıran son damla olmuştu. İntikam vakti gelmişti.
Hastanedeyken böyle bir şey yapabileceğimi sanmıyordum çünkü ben bir öğrenciydim. Ama hastane dışında onun burnundan fitil fitil getirme planları yapıyordum.
"Defnee?"
Esra'nın seslenmesiyle hayin planlarıma ara verdim.
"Efendim"
"Gelebilir miyim?"
"Tabiki."
Kapıyı açıp odama girmişti.
"Napıyosun? Geldiğinden beri odandasın."
"O hala gitmedi mi?"
"Kim Gökçe mi"
Cevap verme gereği duymamıştım.
"Az önce çıktı. "
Kuzenini sevmediğimi anlamalıydı ve bizi sürekli bir araya getirmeye çalışmamalıydı.
"Ee, napıyosun burada? Neler kurguluyorsun kafanda bakalım? "
"Kuzenini nasıl öldüreceğimi planlıyordum."
Gülerek, "Ne yaptı yine?" dedi.
"Ne yapmadı ki? Ama bu sonuncusu bardağı taşıran son damla oldu. Onu pişman edeceğim. "
Birden karşımda gülmeye başlamıştı.
"Alt tarafı biraz şalın ıslanmış canım. Abartma bence."
"Ne! Sana mı anlattı birde marifetini beyefendi?"
Birden gülmeyi kesip kalkmaya hazırlanmıştı.
"Pardon. Bunu söyleyemem gerekiyordu. "
Bir pot kırmıştı ve devamını getirecekti. Kolundan tutmamla yatağa yapışması bir olmuştu.
"Bütün her şeyi mi anlattı?'
"Konuşmamam gerek."
"Ne yani? Birde söylememen için seni örgütledi mi?"
Elleriyle ağzını kapatarak suskunluğunu koruyordu. Esra'yı bir yerden vurmalıydımki, oda bana Gökçeyi vurabileceğim şeyleri söylemeliydi. Esra'nın açığını bulmak çokta zor olmamıştı.
"Ona her şeyi anlatırım."
"Anlamadım?"
"Diyorumki Esracığım, Bora'ya ondan hoşlandığını söylerim. "
Bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Bu zamana kadar hiç birşey anlatmamıştı ama anlamak için çokta zeki olmaya gerek yoktu. Her sabah hastaneme kadar bırakmalar, günaydınlar, okulda o nereye giderse oraya gitmeler felan hiçte gözden kaçacak şeyler değildi.
"Benden ne yapmamı istiyorsun?"
Hemen yola gelmişti. İşte beklediğim şey buydu. Karşımda kıpkırmızı olmuştu. Kahkahalarıma engel olamamıştım. Ama o kadar masum bakıyordu ki, sarılmaktan kendimi alamamıştım.
"Ya amacım seni tehdit etmek değil canım. Bana o pislik kuzenini vuracağım, rezil edeceğim şeyleri söyle yeter."
" 1.Tüylü hayvanlardan nefret eder.
2. Şuana kadar hiç bir kızla arkadaşlıktan ilerisini yaşamadı.
3. Geçen yıla kadar 120 kiloydu. Spor yaparak 70 kiloya düştü.
4. Yengem onu kiloluyken "Tosuncuk" diye severdi. Aslında hala öyle seviyor ve o bundan nefret ediyor. "
5. Metal bir şeyin dişe sürtülmesinden nefret eder."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kader Miydi Bu ?
Literatura FemininaKader miydi bu? Henüz 16 yaşında tesettüre giren Defne için , evet. Kaderdi bu Tesettür kadınların fıtratında vardır. Kadınlar tesettüre girmez, tesettürlü doğar. Defne bunların bilincinde değildi, ta ki 16 yaşında gördüğü rüyaya kadar. Tek bir rüy...