5. BÖLÜM (DÜZENLENDI)

715 35 5
                                    

Multimedyada masalin elbisesi


Masaldan
Ellerim bağli olduğu için yerden kalkamiyordum. Bileklerimi ipler kesmişti. Ve canim aciyordu. Yerde öylece oturuyordum. Dişardan sesler geliyordu fakat ben dikkatimi veremiyordum. Bana yapicaği bedeli düşünmek bile istemiyordum. Ve en önemliside cinsel birşey yapmasindan korkuyorum. Burdan ne olursa olsun kaçmaliyim. Belkide kaçarsam suçumu çekerim. Ve sonradan hayatima devam ederim. Fakat hiçte o zaman devam edilebilecek bir hayatim olmaz. Kimse beni işine almaz. Okula geri dönemem. Ne yapicaktim? Eğer polisten kaçmaya devam edersem elbet birgün yakalanicaktim. Ve sonu hiç iyi olmicakti. Belkide öldü süsü verip değişirsem kurtulabilirdim. Ama daha burdan bile kurtulamamiştim. En sonunda kapiyi kapatip bana doğru gelmeye başladi atarli. Beni yerden kaldirip sürükleyerek koltuğa oturttu. Ve elinde paketler vardi. Onlari mutfağa koyup geri geldi. Ve konuşmaya başladi.

"Bu evden çikamassin kaçamassin. Her taraf gizli kameralarla dolu. Seni izleyen ve seni takip eden bir cihaz var. Her yer korumalarla kapli. Kaçtiğin anda bodrum katini boylarsin. Şimdi ellerini çözücem. Ve yemek yicez. Yarin olunca sana bedelini anlaticam. Çünkü baya birikmiş bedellerin var bücür" bana böyle demesinden nefret ediyordum. Kafami onu onaylayan biçimde salladim. El mahkum burda kalicaktim. Ellerimi çözdükten sonra yemek dediği aklima geldi ve aciktiğimin farkina vardim. Zorlamaminin alemi yoktu. Elbette birgün benden sıkılicak ve kurtulucakti. O zamana kadar bedel ödememeye çalişip uslu bir kiz olucaktim. Şimdilik...

Ellerimi çözdüğünde bileklerimi ovuşturdum. Kesik kesik olmuştu. Ve kaniyordu. Gerçekten fazla kaniyordu. Üstümdeki beyaz kazak şimdi kirmiziya dönüşüyordu. Mutfağa gidip ilk yardim çantasi getirdi. Elini durdurup

"Ben yaparim"dedim ve elindeki pamuğu alip kanlari temizledim. Yara olan kisimlar şimdi daha çok belirgindi. Tendürdiyot sürüp bezle sardim. Ayni şeyi diğer bileğimede uygulayip ilk yardim çantasini kapattim. Ve kanli pamuklari çöpe attim. Atarli ortalarda gözükmüyordu. Onu merdivenlerin başinda gördüm.

"Beni takip et" dedi kafamla onayladim. Ve hizlica merdivenleri çiktim. Koridorda ilerliyorduk. Arkasindan gitmeye gayret gösteriyordum. Sonunda bir odanin önünde durup kapisini açti. Ve odaya girdi. Bende peşinden girdim. Bu oda gerçekten çok güzeldi. Tamamen beyaz ve kirmizidan oluşuyordu. En sevdiğim. Beyaz bir yatak, 2 tane kirmizi komidin,kirmizi hali, beyaz parke, beyaz makyaj Masası ve son olarakta beyaz bir çalışma masasi vardi. Oda gerçekten muhteşemdi. Camdan bahçe gözüküyordu. Ve ileridede kocaman bir deniz. Arkami döndüğümde konuşmaya başladi.

"İlerideki kapi banyo kapisi. Banyoda bir elbise var onu elbiseyi giy. Dolapta pjama vb. Kiyafetler var. Masanin altinda bilgisayar var. Birine haber versen benim haberim olur. Yaptiklarin bana mesaj olarak geliyor. Yaptiğin her yanliş için bir bedel ödersin. Ve duyduğun her sese gelme musait olmayabilirim. Yada işim olabilir. Ve güzel giyin. Makyaj yap. Göz zevkimi bozma."

Diyerek kapiyi çarparak gitti. Ne yani bana çirkinmi demişti. Sen kendine bak maymun suratli. Gözlerim yeter lan. Ne diyorum ben ya. Uf iyice saçmaladim. Hemen banyoya girdim. Ve biraktiği elbiseye baktim. Siyah arkasinda kalp şekli olan tatli bir elbiseydi. Fakat kisaydi. Altina ise siyah topuklu ayakkabilar birakmişti. Gerçekten zevkliydi. Hemen üstümdekilerden kurtulup kendimi banyoya attim. Ve sicak bir duş aldim. Saçimi 4 kez yikadim. Vücüdümü ise 2 kere lifledikten sonra durulandim. Ve düşünmeye başladim. Aklimdaki cevapsiz sorulardan biride bana ne yapicağiydi. Bunlari kafamdan kovdum. Çünkü ellerim buruşmuştu. Hemen çikip durulandim.

Ve iç çamaşirlarimi giyip elbisemi giydim. Saçimi kurutmak için dolaplari kariştirdim. Ve saç kurutma makinesini bulup saçlarimi kuruttum. Sonra dolapta gördüğüm maşayi alip saç uçlarima su dalgasi yaptim. Makyaj masasina oturup gözlerimi öne çikartan bir makyaj yaptim. O kadar abartmadim. Rimel,eyeliner sürdüm. Kirpiklerim uzun olduğu için gözlerimin rengi belirginleşmişti. Son olarakda hafif kirmizi bir ruj sürdüm ve makyajimi tamamladim. Topuklu ayakkabilarimda giyip, çiktim. Nereye gidicektik bilmiyordum. Merdivenlerden inerken topuk sesim dikkatini çekmiş olacakki bana döndü. Beni hayranlikla süzerken bakişlari bir yerde takili kaldi. Bacaklarimda.

Hizlica merdivenlerden inip yanina gittim. Yanina gittiğimde yaninda bir çocuk oturuyordu. Çocukla göz göze geldiğimizde beni hayranlikla süzdü. Sari saçlari ve mavi gözleriyle yakişikliydi. Ama bir atarli etmiyordu. Ne diyordum ben. Bakişlarimi atarliya çevirdiğimde çocuğa sinirle bakiyordu. Benimi kiskanmişti? He seni kiskanmişti zaten genelde herkes kaçirdiği kişileri kiskanir dimi masal salaksin kizim ya uf iç ses her firsatta bana laf sokucağina laf yediğimde bana yardim et nah sana yardm ederim göt gibi kal öyle iç sesimi takmayip onlara döndüm.
"Burdami dikilicez?"dedim en sonunda yanindaki maviş çocuk bana dönüp
"Meraba ben doruk "

"Bende masal memnun oldum" diyerek elimi uzattim. Elimi dudaklarina götürüp öpücekken atarlimiz buna engel olup elimden çekip beni yanina aldi. Napiyon lan sen bakişlarimi ona yolladim.
"Tanişma fasliniz bittiyse çikalim artik" diyerek beni sürüklemeye başladi.
"Kendim yürüyebiliyorum" diyerek yürümeye başladim. Doruk arka koltuğa oturdu bende oraya geçiyordum. Fakat atarlinin bakişlarina maruz kalinca ön koltuğa geçtim. Kisa bir süre sonra bir binanin önünde durduk. Eski bir binaydi. Oraya doğru ilerlemeye başladik. İçeri girdiğimizde buranın bir bar olduğunu anladim. Fakat dikkatimi çeken ilk şey adanin bar masasinin üstüne çikmiş şarki söyleyip dans etmesiydi. Sanirim sarhoşdu. Fakat dahada ironi olan şey babamin ona hayran gözlerle bakmasiydi...


DÜZENLENDI.

KAÇMA! (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin