8. BÖLÜM (DÜZENLENDI)

516 29 6
                                    

Artik yolun sonuna gelmiştim. Bana burda tecavüz edip beni nehir kenarina atip gidicekti. Ve beni timsahlar yicek ve ben ölücektim. Kizim ne diyon lan sen supernaturale 5 bölümlük senorya çikarttin milletçe alkişliyoruz evet bende kendimden böyle bir performans beklemiyordum. Hemen kafamda düşüncelere tekme atip arkami döndüm.

"-beni is-temiyor-dun " lanet olsun kekelemiştim. Salak masal ne bokuma kekeliyon daha bişey yapmadiniz bile.

Tamam evet sakinim.

"- fikrimi değiştirdim eğlenceli bir gece olucağina eminim" ben emin değilim ama ya.
-"senle arkadaş olabiliriz?"
-"nasil olucakmiş o?"
Nosol olocokmoş o malmi lan bu öyle bir sorumu olur gerizekalı asil sana soruyorum öyle bir sorumu olur çocuk seninle bişey bişey yapmak istiyor sen orkodoş oloboloroz malmisin diye sormicam yoruldum valla. Ben kabullendim. Sen malsin hemde sertifikali mal kafamdan bu düşünceleri kovdum ve gözlerine baktim.

Bana aciyarak bakiyordu.

Gerçekten o kadarmi düşüktüm? Gözlerime hayranlikla bakiyordu, ben ise ona olacaklari düşünerek iğrenerek bakiyordum. Ondan korkuyordum.

Bana her an her şeyi yapabilirdi. Beni duvara doğru itip boynumu öpmeye başladi. İsiriyordu. Ve ben çiğlik atiyordum. Canim çok aciyordu.

Aci dolu çiğliğim boş sokakta yankilaniyordu. Boş sokağin önünden bir silüet geçti. Hem onu itmeye çalişiyor hemde o çocuğa yalvariyordum. Boynumda morluklar oluşmuştu. Silüet yaklaştiğinda o kişinin poyraz olduğunu gördüm. Beni öylece izliyordu. Hiçbir şey yapmiyordu.

"-lütt-feenn yardi-m e-t lü-tfen" bana bakti ve arkasini dönüp gitti. Lütfen diye çiğlik atiyordum. Ama kimse benim sesimi duymuyordu.

Artik pes etmiştim. Çirpinmaktan yorgun düşmüştüm. Yavaşca elbisemi aşaği indirdi. Dokunduğu her yeri öpüyordu isiriyordu emiyordu. Artik hareketsiz kalmiştim. Beni ele geçirmesine izin vermiştim.

Ve yaptiği son şeyle aci dolu çiğliğim boş sokakta yankilandi. Sonrasi ise tamamen karanlikti...

...

Uyandiğimda yine o boş sokaktaydim. Kendimi fazla yorgun hissediyordum. Her yerim acıyordu. Aklıma bu gece yaşadıklarım geldi ve ağlamaya başladım. Her yerim mosmordu iç çamaşırım yirtilmişti. Kenarda elbisem duruyordu. Hemen elbiseme uzanip giydim. Ve ayakkabilarimi elime aldim. Ayağa kalktim. Her yerim feci derecede ağriyordu.

Ben bunu hakedicek ne yapmiştimki? Bunlari yaşayacak ne yapmiştim? Ayağima cam kiriklari taşlar batiyordu. Ama içimdeki ve kalbimdeki aci onu hissetmememi sağliyordu. Belkide artik tükenmiştim. Ve ölme zamanimda gelmişti.


Evet ölme zamanim gelmişti. Çok bile yaşamiştim. Bir sokaktan döndüğümde caddeye çiktim. Burasi nasil bir yerdi böyle? Karşida deniz gözüküyordu. Heryer ağaçlik alandi. Yürümeye başladim. Uçurumun kenarina gelince ayakkalarimi sarkitacak şekilde oturdum. Ölme zamanimin geldiğini birkez daha düşündüm. Ve biraz daha yaklaşmamla beraber soğuk suyu tenimde hissettim. Sonrasi ise karanlıktı, bomboş bir karanlık...


DÜZENLENDI

KAÇMA! (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin