Bu bölüm silindigi için tekrar yaziyorum. Yazim hatalari olabilir. Sinirli yazdiğim için olmamişda olabilir. Bu bölüm hiç içime sinmedi. Siz yinede okuyun. Multimedyada doruk
Masaldan
Gördüğüm, manzara karşisinda şok geçirdim. Ve hemen atarliya döndüm. Herşeyden önce adini öğrenmem lazimdi. Atarliya dönüp
"Adin ne?"
"Poyraz"
"Neden buraya geldik?"
"Sanane"
"Aman çok merakliyim sanki sana"
"Evt beni keserken hiç öyle demiyordun"
"O öncedendi"
"Kabullenmen güzel"
Of ya gicik kendi kendimi tuzağa düşürdüm o öncedendi ne kizim ya sanki yillardir tanişiyosunuz. Sanirim iç sesim hakliydi. Tekrardan önüme döndüğümde babam ve ada fazla ileriye gitmişlerdi. Atarliya dönüp parmağımla gösterdim.
"Babam orda " gösterdiğim yere bakinca şaşirdi.
"Orda kimse yok masal " bu nasil olur herkes ada ve o babam denilen pis adami izliyorlardi. Kafam allak bullak olmuştu. Poyrazlarla bir masada oturuyorduk. Doruk bana pis pis siritiyordu. Ne yapmıştım gerçekten merak ediyordum. Boynumu öpen biriyle kafami döndürdüm. Bu babamdi. Çığlık atmamla birlikte babamda koşarak gitti. Poyraz bana anlamayan bakişlar atiyordu.
"Durduk yere bağirmak hobinmi?" Diye alayca sordu. Dordok yoro bogormok hobonmo he hobim salak ya ben burda neler yaşiyorum o ne diyor.
"Evet hobim"diyerek ters bir cevap verdim. Poyraza dönüp
"Ben biraz uyusam olurmu?"kafasini onaylar biçimde salladi. Kafami toparlamam için uyumam lazimdi. Resmen çıldırıyordum. En sonunda dayanamayıp kendimi uykunun kollarina biraktim.--------30dk sonra--------
Uyandiğimda poyrazin kollarindaydim. Tamam tamam yemediniz şaka yaptim sadece kafami kaldirmamla poyrazla göz göze geldim.
"Git elini yüzünu yika göz zevkim bozuluyor" dedi onu takmayarak wc yazan yere doğru ilerledim. Giderken adayla karşilaştim. Ona baktım fakat o beni görmemezlikten geldi. Üstünde götünü gösteren bir elbise vardi. Ne? zor falan kapatmiyordu gayet rahat götü gözüküyordu. Ne diyordum ben. Hemen elimi yüzümü yikayip çıktım. Geldiğimde poyraz bir adamla konuşuyordu. Adam yakişiliydi. En fazla 21 filandi. Siyah saçları siyaha yakin gözleriyle gerçekten hoştu. Yanlarina gittiğimde oturdum. Poyraz bana doğru dönüp-"bu gece eğlendireceğin adamla taniş masal" dediğinde kan beynime siçradi. Ne diyordu bu?
DÜZENLENDI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇMA! (düzenleniyor)
Humorufaklik hemen in arabamdan'' -''hayir olmaz hemen arabayi sürmessen seni öldürürüm''dedi bir yandanda titreyen elleriyle silahi tutmaya çalişiyordu. -''Hiç sanmiyorum ''dedi göz kirparak taki polis camlarini tiklatana kadar ondan sonra hizla gaza...